László, Gyula (2002) Profitcélok és munkavállalói érdekek. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (7-8). pp. 28-35.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A szerző dolgozatában megpróbálja feloldani a profitérdek és a munkavállalói érdek közötti ellentétet. Felértékelődött szerepe miatt a humán tőke elégedettsége jelentős szerepet kap a versenyképesség fenntartásában. A tanulmány lehetőségeket mutat be a munkavállalói érték- és kapcsolatrendszer és a szervezeti célok közötti egyensúly optimális megteremtéséhez.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | emberi erőforrások, munkával való elégedettség, személyzeti politika, vezetési módszerek, ösztönzés |
Subjects: | Human resource management Labour economics Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4759 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 12 Feb 2020 11:25 |
Last Modified: | 12 Feb 2020 11:25 |
Repository Staff Only: item control page