Borgulya Istvánné Vető, Ágnes (2001) Megújuló vállalati kultúrák - átalakuló vállalati kommunikáció. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 32 (7-8). pp. 33-40.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
Ma Magyarországon a vállalatok egy részében átalakul a vállalati kultúra, az újonnan alapítottakban pedig most tisztulnak le az értékek, a normák, a viselkedési szabályok. Velük együtt formálódik a kommunikáció is. Az átalakulásban katalizátor szerepet játszó nemzetközi vállalatok ugyanakkor más-más kultúrák hatását terjesztik hazánkban. A tanulmány összefoglalja azokat a jelenségeket, amelyek a vállalati kultúra és kommunikáció változásait tükrözik.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kommunikáció, kultúraközi menedzsment, szervezeti kultúra, vezetési módszerek, üzleti kommunikáció |
Subjects: | Business organisation Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4855 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Feb 2020 12:11 |
Last Modified: | 21 Feb 2020 12:11 |
Repository Staff Only: item control page