Bőgel, György (1999) Üzletág, profitcentrum, divízió: miért és mikor? Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (4). pp. 30-40.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB |
Abstract
A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Vezetőképző Intézete és a Kossuth Kiadó közös gondozásában, a VIP sorozat tagjaként 1999 tavaszán jelenik meg Bogéi György Üzletág, profitcentrum, divízió című könyve. Az alábbi írás - ízelítőként - ennek a munkának az első fejezetét tartalmazza. Példákon keresztül mutatja be, miként juthat egy vállalatvezető arra a döntésre, hogy cégét profitcentrumokba rendezze, a divizionális szervezeti formát alkalmazza. A megjelenő könyv további fejezetei az ilyen jellegű átszervezésekhez kapcsolódó feladatokat tárgyalják, mindvégig a gyakorlati kérdésekre koncentrálva.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | szervezettípus, vállalati szervezet, vállalati vezetők, átszervezés |
Subjects: | Business organisation |
ID Code: | 5094 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 23 Mar 2020 09:19 |
Last Modified: | 23 Mar 2020 09:19 |
Repository Staff Only: item control page