Timo, Nakari and Héder, Sándor (1998) Nokia gondolkodásmód Pécsett. Vezetéstudomány, 29 (5). pp. 20-25.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Abstract
A Nokia a világ egyik legnagyobb hírközlési vállalata. Egy finn kisvárosból indult el arra a világhódító útra, amelynek állomásait napjainkban is tovább növeli. Mi e páratlan siker titka? Ha ezt az alábbi írás nem is fejti meg pontosan, abban bizonyosak lehetünk, hogy a cégre jellemző Nokia Way-gondolkodásmód jelentős szerepe játszik a sikerben. A cikkben arról olvashatunk, hogy miért és hogyan segíti az egységes szemlélet a versenyben.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, hírközlés, vállalati filozófia |
Subjects: | Transport and communications Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5221 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 31 Mar 2020 10:15 |
Last Modified: | 31 Mar 2020 10:15 |
Repository Staff Only: item control page