Zenhäusern, Martin (1998) Fellángolás és állhatatosság: A kommunikáció fontossága vezetőknél, különös tekintettel a médiákban való szereplésre a vezetői kommunikációról öt tézis és tizenkét téveszme alapján. Vezetéstudomány, 29 (7-8). pp. 43-47.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Abstract
Egyetlen elhibázott nyilvános szereplés szét tudja rombolni az arculatot és egyúttal a karriert. Nemrégiben kiderült, hogy sok vezető nem elég érett a médiák és a nyilvánosság nyomásának elviselésére. Ezért a kommunikációs készség napjainkban fontosabb, mint valaha. Aki helyesen tud kommunikálni, az értéket tud teremteni.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kommunikáció, vállalati vezetők |
Subjects: | Media and communication Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5244 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 01 Apr 2020 08:02 |
Last Modified: | 01 Apr 2020 08:02 |
Repository Staff Only: item control page