Bodnár, Hajnalka (1997) Sikertényezők a Westel 900-nál. Vezetéstudomány, 28 (7-8). pp. 69-83.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
10MB |
Abstract
A szerző a mobil (GSM) "telefónia" piacát vizsgálja a bevezetés időszakában, és bemutatja Magyarország egyik sikeres cégének, a Westel 900 GSM Mobil Távközlési Rt-nek első két évében alkalmazott stratégiáját. A cikk megírásának célja azon főbb stratégiai szempontok megjelenítése, melyek lehetővé tették, hogy a Westel 900 a gyorsan változó környezeti kihívásokra megfelelően reagáljon.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | gazdasági környezet, piaci elemzés, stratégiai tervezés, távközlés |
Subjects: | Transport and communications Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5361 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 08 Apr 2020 08:43 |
Last Modified: | 08 Apr 2020 08:43 |
Repository Staff Only: item control page