Salamonné Huszty, Anna and Bőgel, György (1996) Az érték nyomában. Vezetéstudomány, 27 (12). pp. 40-45.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
Az "érték" a modern vállalatvezetés egyik kulcsszava. A legtöbbször a tulajdonosok és a vevők számára előállított értékről beszélünk, de az is világos, hogy az előbbi növekedéséhez az utóbbin keresztül vezet az út. Következésképpen a fogyasztók számára előállított értéknek központi szerepe kell, hogy legyen a vállalatok vezetésében és működésében. Ennek megvalósulását hatékonyan segítheti az értéklánc módszer, amelynek alkalmazásával a vállalatok felülvizsgálhatják és mélyrehatóan elemezhetik saját üzleti folyamataikat, valamint üzletágukban betöltött szerepüket. A cikkből nemcsak a módszer elméleti alapjai ismerhetők meg, hanem két konkrét vállalati példa bemutatása révén az alkalmazás lehetséges módja is.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | vezetéselmélet, vállalati stratégia, értékelmélet |
Subjects: | Economics Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5530 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 17 Apr 2020 09:02 |
Last Modified: | 17 Apr 2020 09:02 |
Repository Staff Only: item control page