Bodor, Pál and Mátyási, Sándor (1995) A minőség: új vezetési paradigma, avagy mit jelent a "kiválóság" a vezetésben. Vezetéstudomány, 26 (1). pp. 28-35.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB |
Abstract
A tanulmány az ismert vezetési és szervezeti paradigmáktól eltérő szempontok alapján kíséreli meg leírni a gazdasági racionalitás alapján működő szervezetekben a vezetési munka, a menedzsment minőségét. Az első rész a minőségközpontú vezetési paradigma más paradigmáktól való eltérését, a második rész pedig a minőségorientált vezetés legfontosabb elemeit, eszközeit és a szerzőknek e témában szerzett hazai tapasztalatait írja le.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | minőség, minőségbiztosítás, szervezetelmélet, vállalati vezetés |
Subjects: | Business organisation Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5536 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 20 Apr 2020 06:49 |
Last Modified: | 20 Apr 2020 06:49 |
Repository Staff Only: item control page