Bőgel, György and Salamonné Huszty, Anna (1995) Stratégiai üzleti egységek a telekommunikációban. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 5-12.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A tanulmány a telekommunikációs stratégiai üzletágak azonosításával, a telekommunikációs portfólió összeállításának kérdéseivel foglalkozik. Rövid módszertani bevezető után áttekintést ad a telekommunikációs piac általános helyzetéről, elemzi a szolgáltatási, az ügyfelek szerinti és a földrajzi portfóliók fejlődését, végezetül pedig felhívja a figyelmet az üzletági és a vállalati szintű stratégiák megvalósításához szükséges alapvető képességek fontosságára.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | stratégiai vezetés, távközlés, vezetéselmélet |
Subjects: | Transport and communications Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 5576 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 21 Apr 2020 11:38 |
Last Modified: | 21 Apr 2020 11:38 |
Repository Staff Only: item control page