Harsányi, Dávid, Máté, Zoltán and Zarándné Vámosi, Kornélia (2021) A honlapok értékelésének szempontrendszere. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (1). pp. 27-41. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.1.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
592kB |
Official URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.1.03
Abstract
A honlapok jelentik általában a vállalkozások online jelenlétének alapját. A szerzők célja olyan átfogó értékelési rendszer létrehozása volt, amely képzettség nélkül is alkalmazható, ezzel segítve a vállalkozások saját weboldalainak fejlesztését. Az online elérhető tesztelő oldalak, illetve versenyek csupán korlátozottan alkalmazhatók a kisebb vállalkozások esetében. Ezért a szekunder források áttanulmányozása után 12 szakértői interjú lefolytatására került sor vezető beosztású szakemberekkel, amelyek alapján azonosításra kerültek a weboldalak értékelésének témakörei és tényezői, ezzel lehetővé téve egy 100 pontos rendszer kialakítását. Ez a megoldás olyan újszerű lehetőség a digitálisan kevésbé érett, korlátozott anyagi és szakmai háttérrel rendelkező vállalkozások számára, amely objektív visszajelzést ad a weboldalukról, emellett rávilágít a hiányosságokra, a szükséges fejlesztési irányokra. A rendszer ezzel edukálhatja a KKV-kat, illetve alkalmas a versenytársakkal való összehasonlításra is.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kis- és középvállalkozások (KKV), online marketing, weboldalak, honlapok értékelése |
Subjects: | Marketing Media and communication |
Projects: | NKFIH-1259-8/2019 |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.1.03 |
ID Code: | 6230 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 13 Jan 2021 16:07 |
Last Modified: | 13 Jan 2021 16:07 |
Repository Staff Only: item control page