Vecsenyi, János (2011) A kis- és középvállalatok növekedési kihívásai. Harvard Business Review (magyar kiadás), 13 (1). pp. 32-41.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
778kB |
Postprint verzió
Abstract
Hol vannak az új magyar világcégek? Kik állnak a mai magyar vállalkozás élvonalában? Graphisoft, Kürt, IND, 77 elektronika, Wizzair, NavNgo, Geometria, Profession.hu, Sziget fesztivál, Alexandra, Bookline, Masterplast, Fornetti, Develor és persze még sokan mások a nulláról indulók közül. Van köztük szegmensében piacvezető, regionális szereplő, világpiaci játékos és a megújuló nagyvállalatok közül a regionális bajnoknak számító OTP és a MOL. Nincs köztük Google, Amazon, Lenovo, Samsung, SAP, Ryanair, IKEA, ALDI szintű cég, de még lehet. Legalább is még lehet rá az esély. Mikor? Ha a vállalkozó rendelkezik a kellő ambícióval és felkészültséggel, ha a cégnek világosak a céljai, a megfelelő irányba halad, a cégben kiépültek a szükséges képességek és, ha a környezetben a támogató erők vannak túlsúlyban. (...)
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Economic development Business economics |
ID Code: | 6366 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 17 Mar 2021 14:06 |
Last Modified: | 17 Mar 2021 14:06 |
Repository Staff Only: item control page