Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Business economics"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 157.

Ónodi, Annamária (2024) „Toljuk az ipart” Wamatec Kft az ipar 4.0 szolgálatában ---- „Pushing the industry” Wamatec Ltd at the service of Industry 4.0. Working Paper. Operáció és Döntés Intézet, Budapest.

Afin, Rifai, Keresztély, Tibor and Cserháti, Ilona (2024) Firm performance and markets : survival analysis of medium and large manufacturing enterprises in Indonesia. Journal of Industrial and Business Economics . DOI https://doi.org/10.1007/s40812-024-00302-7

Mangaron Fresto, Camille Jetzselle (2024) Navigating Corporate Sustainability : Unpacking ESG Disclosure and Rating in Southeast and East Asia. Eurázsia Szemle, 4 (1). pp. 54-71.

Harangozó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2189-005X and Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962 (2024) Seeking for enterprise-level competitiveness : the role of environmental performance. Hungarian Statistical Review: Journal of the Hungarian Central Statistical Office, 7 (1). pp. 3-22. DOI 10.35618/hsr2024.01.en003

Szunomár, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0306-2103 (2024) To connect or not to connect? : Responding to the Digital Silk Road in Central and Eastern Europe. European Journal of International Management, 23 (2/3). pp. 344-363. DOI 10.1504/EJIM.2022.10049355

Sagala, Gaffar Hafiz and Őri, Dóra ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3487-7631 (2024) Toward SMEs digital transformation success : a systematic literature review. Information Systems and E-Business Management . DOI 10.1007/s10257-024-00682-2

Szabó, Dorottya (2023) Kimozdulni a céltalanságból. Világpolitika és a Közgazdaságtan, 2 (3). pp. 134-138. DOI https://doi.org/10.14267/VILPOL2023.03.22

Márkus, Martin (2023) A társadalmi felelősségi pontszámok és a működési kockázat kapcsolata kockázati kategóriák szerint. Közgazdasági Szemle, 70 (7-8). pp. 746-771. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.7-8.746

Pérez Garrido, Betsabé, Semenova, Viktoriia and Sebrek, Szabolcs Szilárd ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3625-1456 (2023) Exploring the profile of innovative enterprises in high-tech manufacturing sectors: The case of the regions of Madrid and Catalonia in 2016. Regional Statistics, 13 (1). pp. 119-148. DOI https://doi.org/10.15196/RS130106

Semenova, Viktoriia, Sebrek, Szabolcs Szilárd ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3625-1456, Pérez Garrido, Betsabé, Katona, Andrea and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2023) The interaction of actor-independent and actor-dependent factors in new venture formation: The case of blockchain-enabled entrepreneurial firms. Acta Oeconomica . DOI https://doi.org/10.1556/032.2023.00001

Rahman, Haikal ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4880-0552, Hasibuan, Ali Fikri ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3493-8596, Syah, Dedy Husrizal ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3327-0659, Sagala, Gaffar Hafiz and Prayogo, Rangga Restu ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1198-3981 (2022) Intrapreneurship: As the outcome of entrepreneurship education among business students. Cogent Education, 9 (1). DOI https://doi.org/10.1080/2331186X.2022.2149004

Farkas, Tamás (2022) Dynamic Capabilities of Start-Ups. Köz-gazdaság, 17 (3). pp. 83-94. DOI 10.14267/RETP2022.03.06

Ónodi, Annamária (2022) Teljesítményértékelés kihívásai az Ipar 4.0 környezetben a Sanatmetal példáján keresztül = Challenges of Performance Evaluation in the Industry 4.0 Environment Through the Example of Sanametal. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Felsmann, Balázs ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2704-5703, Ferincz, Adrienn ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1149-2464 and Kárpáti, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3663-7383 (2022) Erőforrások és képességek a vállalati versenyképesség tükrében Egy empirikus vizsgálat tanulságai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (4). pp. 2-16. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.04.01

Balog, Ádám (2022) How research contributes to higher liquidity? Köz-gazdaság, 17 (1). pp. 201-216. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2022.01.12

Endrődi-Kovács, Viktória ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3083-3700 and Stukovszky, Tamás (2022) The adoption of industry 4.0 and digitalisation of Hungarian SMEs. Society and Economy, 44 (1). pp. 138-158. DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00024

Endrődi-Kovács, Viktória ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3083-3700 and Nagy, Sándor Gyula ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2374-702X (2022) A kelet-közép-európai kis- és középvállalkozások versenyképességi környezete az Európai Unióban. Közgazdasági Szemle, 69 (3). pp. 314-338. DOI 10.18414/KSZ.2022.3.314

Chikán, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1655-1969, Czakó, Erzsébet, Kiss-Dobronyi, Bence ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4745-5980 and Losonci, Dávid ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0073-7849 (2022) Firm competitiveness: A general model and a manufacturing application. International Journal of Production Economics, 243 . DOI https://doi.org/10.1016/j.ijpe.2021.108316

Fekete, István (2022) A döntéshozatal támogatása a kockázatmenedzsment eszközeivel. Pénzügyi Szemle / Public Finance Quarterly - Journal of Public Finance, 67 (1 ksz). pp. 27-46. DOI https://doi.org/10.35551/PSZ_2022_k_1_2

Hajdu, Tibor Zoltán (2022) Bizalmi vagyonkezelés: Az alapítók generációkon átívelő öröklési stratégiájának eszköze. Gazdaság és Pénzügy, 9 (3). pp. 197-221. DOI https://doi.org/10.33926/GP.2022.3.2

Kő, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0023-1143, Mitev Ariel, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513, Kovács, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7408-998X, Fehér, Péter and Szabó, Zoltán (2022) Digital Agility, Digital Competitiveness, and Innovative Performance of SMEs. Journal of Competitiveness, 14 (4). pp. 78-96. DOI https://doi.org/10.7441/joc.2022.04.05

Frau, Moreno, Moi, Ludovica and Cabiddu, Francesca (2022) Digital Transformation Through the Lens of Digital Data Handling: An Exploratory Analysis of Agri-Food SMEs. Journal of Small Business Strategy, 32 (3). pp. 84-97. DOI https://doi.org/10.53703/001c.34642

Gelei, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8861-8275 and Dobos, Imre ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6248-2920 (2022) Evolving trust in business relationships – A behavioural experiment. Acta Oeconomica, 72 (2). pp. 231-247. DOI https://doi.org/10.1556/032.2022.00013

Kiss, János ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0067-4817 (2022) Innovatívabbak-e a termelékeny és az exportáló vállalatok?: Egy magyar feldolgozóipari minta elemzése. Közgazdasági Szemle, 69 (4). pp. 502-516. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2022.4.502

Süle, Ákos and Pókász, Zoltán István (2022) Munkaerőpiaci körkép és a felelős foglalkoztatók = Labour market overview and the Responsible Employers. Köz-gazdaság, 17 (2). pp. 5-28. DOI https://doi.org/ 10.14267/RETP2022.02.01

Vona, Gábor (2022) The outstanding role of digitalisation and environmental protection in enhancing corporate competitiveness. Hungarian Statistical Review: Journal of the Hungarian Central Statistical Office, 5 (2). pp. 30-53. DOI https://doi.org/10.35618/hsr2022.02.en030

Huszák, Loretta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8500-9519 and Gittins, Timothy Benjamin (2022) Understanding the Budapest Entrepreneurial Ecosystem: Human Capital Flows and Social Capital Ties. Central European Business Review, 11 (3). pp. 97-125. DOI https://doi.org/10.18267/j.cebr.295

Gelei, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8861-8275 and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2021) A beszállítók technológiai heterogenitásának hatása a megrendelő vállalat rövid és hosszú távú teljesítményére = Impact of the technological heterogeneity of suppliers on the short- and long-term performance of the focal company. Statisztikai Szemle, 99 (12). pp. 1156-1184. DOI https://doi.org/10.20311/stat2021.12.hu1156

Ferincz, Adrienn and Kárpáti, Zoltán and Felsmann, Balázs (2021) Erőforrások, képességek vizsgálata a versenyképesség szempontjából = Examining resources and capabilities from a competitiveness perspective. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Boda, György (2021) Nemzetgazdasági ágazatok besorolása Upstream, gyártási és downstream ágazatcsoportokba - Classification of sectors of the national economy into Upstream, Manufacturing and Downstream sector groups. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Lippai-Makra, Edit and Rádóczi, Zsolt (2021) A vállalkozások közzétételi gyakorlatának elméleti megközelítése = Theoretical Aspects of Accounting Disclosure. Köz-gazdaság, 16 (2). pp. 196-206. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2021.02.15

Nagy, Balázs (2021) Helyzetjelentés a vállalkozások digitális átalakulásáról kelet-középeurópai környezetben = Progress report on the digital transformation of enterprises in the Central and Eastern European environment. Köz-gazdaság, 16 (2). pp. 91-101. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2021.02.07

Csath, Magdolna (2021) Közepes fejlettség, gazdasági szerkezet, termelékenység és az MKKV szektor = Middle level development, economic structure, productivity and the MSME sector. Köz-gazdaság, 16 (2). pp. 78-90. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2021.02.06

Dobos, Imre (2021) Szennyezési jogok hatása a vállalati termelési stratégiára = Effect of pollution rights on production strategy of firm. Köz-gazdaság, 16 (2). pp. 169-179. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2021.02.12

Szabó, Roland Zs. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7961-1298, Szász, Réka and Szedmák, Borbála ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8984-8005 (2021) Demand and supply sides of the crowdfunding ecosystem: The case of Kickstarter campaigns and potential Hungarian investors. Society and Economy, 43 (2). pp. 165-183. DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00008

Köves, Alexandra ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4642-156X and Király, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4329-725X (2021) Inner drives: Is the future of marketing communications more sustainable when using backcasting? Futures, 130 . DOI https://doi.org/10.1016/j.futures.2021.102755

Wimmer, Ágnes and Csesznák, Anita (2021) A hazai vállalatok versenyképességi jellemzői a negyedik ipari forradalom idején. Versenyképesség könyvsorozat . Alinea Kiadó – BCE Versenyképesség Kutató Központ, Budapest. . ISBN 978-615-5669-49-1 DOI 10.14267/978-615-5669-49-1

Juhász, Péter and Szabó, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9043-8193 (2021) A koronavírus-járvány okozta válság vállalati kockázati térképe az első hullám hazai tapasztalatai alapján. Közgazdasági Szemle, 68 (k.sz.). pp. 126-153. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2021.k.126

Vona, Gábor (2021) Providing new impetus to corporate well-being programmes. Hungarian Statistical Review: Journal of the Hungarian Central Statistical Office, 4 (1). pp. 17-50. DOI https://doi.org/10.35618/hsr2021.01.en017

Jáki, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6942-5718 and Molnár, Endre Mihály (2021) Venture capital and government involvement from a qualitative systematic literature review perspective. Acta Oeconomica, 71 (4). pp. 645-663. DOI https://doi.org/10.1556/032.2021.00044

Kazainé Ónodi, Annamária (2020) A távmunka jövője. A távmunkában rejlő lehetőségek az alkalmazottak véleménye alapján. = The potential of telecommuting. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Baksa, Máté ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0834-4727 and Drótos, György ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0252-0061 (2020) A szervezetek hálózatelmélete: gondolati lépések egy új paradigma felé. Magyar Tudomány, 182 (1). pp. 69-80. DOI 10.1556/2065.182.2021.1.11

Hortoványi, Lilla ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4896-9641, Szabó, Zsolt Roland ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7961-1298, Nagy, Sándor Gyula ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2374-702X and Stukovszky, Tamás (2020) A digitális transzformáció munkahelyekre gyakorolt hatásai – Felkészültek-e a hazai vállalatok a benne rejlő nagy lehetőségre (vagy a veszélyekre)? Külgazdaság, 64 (3-4). pp. 73-96. DOI https://doi.org/10.47630/KULG.2020.64.3-4.73

Fain, Máté (2020) A vállalati társadalmi teljesítmény rövid távú hatásai a pénzügyi jövedelmezőségre = The Short-term Effects of Corporate Social Performance on Financial Profitability. Köz-gazdaság, 15 (2). pp. 163-179. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.02.20

Vörösmarty, Gyöngyi and Dobos, Imre (2020) A vállalatméret hatása a zöldbeszerzési gyakorlatra = Effect of firm size on green purchasing practice. Statisztikai Szemle, 98 (4). pp. 301-323. DOI http://doi.org/10.20311/stat2020.4.hu0301

Busu, Mihail, Vargas, Madalina Vanesa and Gherasim, Ioan Alexandru (2020) An analysis of the economic performances of the retail companies in Romania. Management and Marketing, 15 (1). pp. 125-133. DOI https://doi.org/10.2478/mmcks-2020-0008

Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962 and Matolay, Réka (2020) Diversity of stakeholder perception – Snapshot of family and non-family companies. In: 18th International Conference on Management, Enterprise, Benchmarking. Proceedings (MEB 2020). Óbuda University Keleti Faculty of Business and Management, Budapest, pp. 221-231. . ISBN 978-963-449-223-8

Dobos, Imre and Vörösmarty, Gyöngyi (2020) Egy DEA modell beszállítóértékelési feladatok megoldására. SZIGMA, 51 (2). pp. 131-147.

Megyeri, Gábor (2020) Hogyan segíthetik a távdolgozók a cégek növekedését? = How could remote working help to improve the growth of organizations? Köz-gazdaság, 15 (2). pp. 73-75. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.02.09

Szalay, Zsuzsanna, Vértesy, László and Novák, Zsuzsanna (2020) Strengthening the Small and Medium Enterprise Sector by Switching to Bills and Notes. Pénzügyi Szemle / Public Finance Quarterly - Journal of Public Finance, 2020 (3). pp. 411-429. DOI http://doi.org/10.35551/PFQ_2020_3_6

Szabó, Ágnes and Juhász, Péter (2020) Teremthet az életmód orvostan tulajdonosi és munkavállalói értéket egyidőben? = Lifestyle medicine – Can you create shareholder and employee value at the same time? Köz-gazdaság, 15 (2). pp. 180-202. DOI http://doi.org/10.14267/RETP2020.02.21

Thalmeiner, Gergő, Harmat, Vanda and Gáspár, Sándor (2020) Értéket nem teremtő folyamatok feltárása vsm módszer alkalmazásával egy kis vállalkozás gyártórendszerének esettanulmányán keresztül = Exploring Non-Value-Creating Processes Using the Vsm Method Through a Case Study of a Small Enterprise’s Manufacturing System. Economica, 11 (1-2). pp. 1-12.

Chikán, Attila and Csutora, Mária and Czakó, Erzsébet and Demeter, Krisztina and Harangozó, Gábor and Hoffmann, Kamilla and Kazainé Ónodi, Annamária and Kolos, Krisztina and Losonci, Dávid and Móricz, Péter and Stocker, Miklós and Tóbiás, Dániel and Wimmer, Ágnes (2019) A 4. ipari forradalom küszöbén. Gyorsjelentés a 2019. évi kérdőíves felmérés eredményeiről. Working Paper. Versenyképesség Kutató Központ – VTO Alapítvány, Budapest.

Chikán, Attila, Czakó, Erzsébet, Demeter, Krisztina and Losonci, Dávid (2019) Versenyben a világgal? – A mikrogazdasági versenyképességi kutatások eredményei, 1995-2018 = In global competition? – Findings of cub’s competitiveness research programs, 1995-2018. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (12). pp. 16-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.12.03

Trautmann, László (2019) „A vállalati igények figyelembevétele az egyetem elemi érdeke.” Interjú Dr. Nagy Sándor Gyulával, a BCE Beszállító- és Iparfejlesztési Kutatóközpont vezetőjével, a BCE Vállalati és Intézményi Kapcsolatok főtanácsadójával. Köz-gazdaság, 14 (4). pp. 38-39. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2019.04.28

András, Krisztina, Ábrahám, Zsolt, Fülöp, Zoltán, Kajos, Attila, Kazainé Ónodi, Annamária, Kiss, János, Kiss, Péter, Kozma, Miklós, Pistrui, Bence, Sebrek, Szabolcs Szilárd, Szabó, Ágnes, Szalay, Zsuzsanna, Stocker, Miklós and Wittinger, Mária Magdolna (2019) Vállalatgazdaságtan: feladatgyűjtemény. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-802-2

Kazainé Ónodi, Annamária (2019) „Nem szabad máshoz mérni magunkat csak a világszínvonalhoz” Sanatmetal a nemzetközivé válás útján II. - esettanulmány ----- It's title in English: „We should not measure ourselves against others but the world level.” Sanatmetal on the road to internationalization II. - case study. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kazainé Ónodi, Annamária and Holló, Sándor (2019) Ostorházi Bevonattechnika Kft. „Az emberek nyelvén” ----- Ostorházi Coating Ltd. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Kazainé Ónodi, Annamária and Holló, Sándor (2019) GRANIT Csiszolószerszám Kft. Hatékonyságnövelés teljesítménymérés segítségével ----- GRANIT GRINDING WHEEL LTD. Increasing efficiency with performance measurement. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Farkas, Ferencné (2019) Búcsú mesterünktől. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (7-8). pp. 122-124. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.07.11

Vas, György (2019) Az állami támogatások kettes típusú erkölcsi kockázata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (6). pp. 63-70. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.06.06

Borbás, Péter István (2019) Additive manufacturing in supply chain management ----- It's title in English: Az additív termelés az ellátási lánc menedzsmentben. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Borbás, Péter István (2019) Description of additive manufacturing and literature review ----- It's title in English: Az additív termelés leírása és irodalomfeldolgozás. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Borbás, Péter István (2019) A jelenségalapú kutatás irodalomösszefoglalója ----- It's title in English: Literature review on phenomenon-based research. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Tátrai, Tünde and Vörösmarty, Gyöngyi (2019) Elemzési keret a hazai központosított közbeszerzésekhez – hatékonyságnövelés és modernizáció. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 54-62. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.05

Csutora, Mária and Dobák, Katalin (2019) Accounting for beyond scope 3 GHG emissions. In: 23th Conference of the Environmental and Sustainability Management Accounting Network (EMAN) - Biodiversity and Natural Capital Accounting, 7-8 November 2019, Prague, Czech Republic.

Csutora, Mária and Harangozó, Gábor (2019) Four stages of carbon accounting: a small country perspective. In: 23th Conference of the Environmental and Sustainability Management Accounting Network (EMAN) - Biodiversity and Natural Capital Accounting, 7-8 November 2019, Prague, Czech Republic.

Havran, Zsolt and András, Krisztina (2019) Understanding Soft Budget Constraint in Western-European and Central-Eastern-European professional football. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Sportgazdaságtani Kutatóközpont. (Unpublished)

Ábrahám, Zsolt (2018) Mit adnak nekünk az esettanulmányok? Az esettanulmány-módszer áttekintése = What do we get out from case studies? Review of case method. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Chikán, Attila and Czakó, Erzsébet (2018) Az üzleti vállalkozás társadalmi tevékenység: avagy Kornai János munkássága és a Vállalatgazdaságtan. Köz-gazdaság, 13 (1). pp. 91-98.

Csendes, István and Fülöp, Zoltán (2018) Evaluation and ranking of urban transportation projects. In: Value methodology and management, 2018. Magyar Értékelemzők Társasága, Budapest, pp. 85-94. . ISBN 978-615-00-1285-8

Losonci, Dávid (2017) Vezető lean környezetben – jellemzők és nyitott kérdések. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977, Agárdi, Irma ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403 and Alt, Mónika Anetta (2017) Az FMCG kiskereskedők földrajzi terjeszkedésében és innovációs tevékenységében lévő különbségek hatása a vállalatok teljesítményére. In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. PTE KTK, Pécs, pp. 240-248. . ISBN 978 963 4291 46 6

Gelei, Andrea and Kenesei, Zsófia (2017) Elkötelezett kapcsolatok és nemzetköziesedés – vállalataink innovációs teljesítményének két fontos forrása. Statisztikai Szemle, 95 (8-9). pp. 823-846. DOI https://doi.org/10.20311/stat2017.08-09.hu0823

Gelei, Andrea and Nagy, Judit (2017) Ellátási hálózatok alapvető struktúrái. In: Logisztikai Évkönyv. Magyar Logisztikai Egyesület, Budapest, pp. 93-104. .

Kononiuk, Anna, Sacio-Szymańska, Anna and Gáspár, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1908-1616 (2017) How do companies envisage the future?: Functional foresight approaches. Engineering Management in Production and Services, 9 (4). pp. 21-33. DOI https://doi.org/10.1515/emj-2017-0028

Hideg, Éva (2017) Leendő vállalkozásfejlesztők hazai várakozásai 2050-ig előretekintve = The would-be development managers' expectations concerning Hungary for 2050. In: „Mérleg és Kihívások” X. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” X. International Scientific Conference, 2017.10.17-18., Magyarország, Miskolc-Lillafüred.

Jámbor, Zsófia and Gelei, Andrea (2017) Long Term Relationships of Hungarian Companies. In: Essays in Economics and Business Studies. International Research Institute, Komárno, pp. 101-110. . ISBN 978-80-89691-42-5

Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962 and Durrieu, François (2017) The influence of economic crises on network behavior. Journal of Business and Industrial Marketing, 32 (3). pp. 445-456. DOI https://doi.org/10.1108/JBIM-07-2015-0126

Fazakas, Gergely (2017) Vállalati pénzügyek 2. Budapesti Corvinus Egyetem, Pénzügyi és Számviteli Intézet; Tanszék Pénzügyi Tanácsadó és Szolgáltató Kft., Budapest. . ISBN 978-963-88777-7-2

Matyusz, Zsolt and Vörösmarty, Gyöngyi (2016) Aligning supplier evaluation with manufacturing competitive priorities. Results of an international survey in manufacturing and assembly industries. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Czakó, Erzsébet and Ilyés, Márton and Juhász-Dóra, Katalin and Kiss, Veronika and Miklós, Ilona and Vajkai, Éva and Vakhal, Péter (2016) A globális értékláncok - elméleti alapok és számbavételi lehetőségek. Fejezetek a nemzetközi üzleti gazdaságtanból 7. = Global Value Chains – Theoretical foundations and trials for measurement. Chapters from International Business 7. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Losonci, Dávid (2016) Beszállítófejlesztés és lean beszállítófejlesztés = Supplier development and lean supplier development. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Rózsa, Andrea and Tálas, Dorisz (2016) Vállalati értékteremtés vizsgálata az iparági teljesítmény tükrében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (9). pp. 2-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.09.01

Kazainé Ónodi, Annamária (2016) Exportáló vállalataink sokszínűsége. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (8). pp. 50-67. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.08.05

Sass, Magdolna (2016) Törpékből óriások? – Kelet-közép-európai elektronikai multik. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (8). pp. 40-49. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.08.04

Czakó, Erzsébet, Juhász, Péter and Reszegi, László (2016) Versenyképesség és export – vállalati szintű kvalitatív és kvantitatív kutatási eredmények összevetése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (8). pp. 3-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.08.01

Szendrői, László (2016) Környezeti kritériumok a beszállítóértékelésben = Green aspects of supplier evaluation. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Gelei, Andrea and Dobos, Imre (2016) Mutual trustworthiness as a governance mechanism in business relationships — A dyadic data analysis. Acta Oeconomica, 66 (4). pp. 661-684. DOI https://doi.org/10.1556/032.2016.66.4.5

Sacio-Szymańska, Anna, Kononiuk, Anna, Tommei, Stefano, Valenta, Ondrej, Hideg, Éva and Gáspár, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1908-1616 (2016) The future of business in Visegrad region. European Journal of Futures Research, 4 (1). DOI https://doi.org/10.1007/s40309-016-0103-3

Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962, Juhász, Péter and Matolay, Réka (2016) Érintett-szemlélet és üzleti teljesítmény. In: Etikus közgazdasági gondolkodás és versenyképesség: Etika – Gazdaság – Jog. Károli Gáspár Református Egyetem, Budapest, pp. 260-269. . ISBN 978-963-9808-73-7

Gyulavári, Tamás and Kolos, Krisztina (2015) The Impact of Proactive Strategies on Market Performance in Economic Downturn: the Case of Hungary. In: Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues, September 16-18 2015, Vienna, Austria.

Gyulavári, Tamás, Agárdi, Irma and Bacsek , Péter (2015) A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015.augusztus 27-28., Budapest.

Kolos, Krisztina and Gyulavári, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1358-786X (2015) A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok. In: Marketing hálózaton innen és túl: Az egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXI. Országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.

Felsmann, Balázs (2015) Can the Paks-2 Nuclear Power Plant operate without State aid? A business economic analysis. Working Paper. Energiaklub Climate Policy Institute.

Illés, Mária (2015) A beruházási projektek aggregált tőkeigénye = The Aggregate Capital Needs of Investment Projects. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (6). pp. 22-33. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.06.03

Kovács, Zoltán and Rendesi, István (2015) A lean projektek hatásai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (2). pp. 15-24. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.02.02

Morvai, Róbert and Szegedi, Zoltán (2015) Erőviszonyok az élelmiszeripar ellátási láncaiban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (2). pp. 2-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.02.01

András, Krisztina and Kozma, Miklós (2015) Ligák nemzetköziesedése a hivatásos sportban. In: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból. Óbudai Egyetem Biztonságtudományi Doktori Iskola, Budapest, pp. 500-508. . ISBN 978-615-5460-38-5

Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962 and Durrieu, François (2015) Relationship value: an impact on relationship strategy – a longitudinal perspective. In: 31st International Marketing and Purchasing Group (IMP) Conference, 2015. 08. 25. - 2015. 08. 29., Kolding, Dánia.

Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. . ISBN 978-963-306-312-5

Czakó, Erzsébet and Kozma, Miklós (2014) Az ipar- és vállalatgazdasági kutatások alapjai és kihívása. Tudományos ülés Román Zoltán 90. születésnapja tiszteletére. Közgazdasági Szemle, 61 (6). pp. 752-754.

Czakó, Erzsébet and Bodnár, Dorottya and Buzder Lantos, Gábor and Dunavölgyi, Mária and Erdős, Rita and Felméry, Zoltán and Freész, Gergely and Gyenes, Xénia and Kékesi, Zsuzsa and Pályi, Katalin Ágnes and Szukits, Ágnes (2014) A globális értékláncok – a multinacionális vállalat, mint globális gyár. Fejezetek a nemzetközi üzleti gazdaságtanból 6. ----- It's title in English: Global Value Chains – Multinational Enterprise as Global Factory. Chapters from International Business 6. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Chikán, Attila and Czakó, Erzsébet and Wimmer, Ágnes and Antal, Zsuzsanna and Bakonyi, Zoltán and Balaton, Károly and Demeter, Krisztina and Felsmann, Balázs and Gelei, Andrea and Gyulavári, Tamás and Juhász, Péter and Kazainé Ónodi, Annamária and Kiss, János and Kolos, Krisztina and Matyusz, Zsolt and Vaszkun, Balázs and Zoltayné Paprika, Zita (2014) Kilábalás göröngyös talajon - Gyorsjelentés a 2013. évi kérdőíves felmérés eredményeiről. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Czakó, Erzsébet and Puslecki, Lukasz and Chikán, Attila and Gelei, Andrea and Jaklic, Andreja and Jarosinski, Miroslaw and Staszkow, Michal and Poor, József and Trapczynski, Piotr and Vissak, Tiia and Zdziarski, Michal, eds. (2014) Competitiveness of the CEE Region in the Global Economy. Book of Abstracts. Competitiveness Research Centre, Corvinus University of Budapest, Budapest. . ISBN 978-615-5270-12-3

Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0

Csesznák, Anita and Wimmer, Ágnes (2014) Vállalati jellemzők és összefüggéseik. Versenyképesség könyvsorozat, 1 . BCE Vállalatgazdaságtan Intézet, Versenyképesség Kutató Központ, Budapest. . ISBN 978-963-503-584-7

Ván, Hajnalka (2013) A környezeti hasznok rendszere (System of the environmental benefits). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (12). pp. 30-43. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.12.03

Braunné Fülöp, Katalin (2013) A szervezet kockázati attitűdjének jelentősége a szerződéses kapcsolatokban (Significance of the organizational risk attitude on the contractual relations). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (2). pp. 28-37. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.02.03

Köves, Alexandra ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4642-156X, Király, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4329-725X, Pataki, György and Balázs, Bálint ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6937-499X (2013) Backcasting for Sustainable Employment. Sustainability, 5 (7). pp. 2991-3005. DOI https://doi.org/10.3390/su5072991

Kenesei, Zsófia, Gyulavári, Tamás and Seer, László (2013) The Role of Marketing in Corporate Competitiveness: Marketing Practice Analysis of Hungarian Companies. Management & Marketing, 11 (1). pp. 7-28.

Kristóf, Tamás and Virág, Miklós (2012) Data reduction and univariate splitting — Do they together provide better corporate bankruptcy prediction? Acta Oeconomica, 62 (2). pp. 205-228. DOI https://doi.org/10.1556/aoecon.62.2012.2.4 (Unpublished)

Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.07

Illés, Mária (2012) A nettó jelenérték gazdasági tartalma és rangsorképzésre való alkalmassága. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (1. ksz). pp. 13-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz1.02

Gyulavári, Tamás and Dörnyei, Krisztina (2012) Antecedents of loyalty for food products – Investigating the effects of subjective constructs. Journal of Economics and Business Research, 18 (2). pp. 43-58.

Rácz, András (2012) EU-s források a vállalkozások tőkeellátottságának javítására - A JEREMIE Kockázati Tőkeprogram (EU funds to improve the capitalization of the companies – JEREMIE Venture Capital Program). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (2). pp. 43-54. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.02.04

Ulbert, József (2011) A dcf-modellcsalád védelmében. Vezetástudomány / Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 3-10. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.07.01

Vecsenyi, János (2011) A kis- és középvállalatok növekedési kihívásai. Harvard Business Review (magyar kiadás), 13 (1). pp. 32-41.

Lóránd, Balázs (2011) A kohéziós politika változásainak és eredményességének hatásai a vállalati döntéshozatalra. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 78-86. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.07.10

Bedő, Zsolt (2011) A kontextusba helyezett vállalatkormányzás. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 11-19. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.07.02

Kovács, Kármen (2011) A testetlen eszközök jelentősége a vállalat működésében, pénzügyi teljesítményében és piaci értékelésében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2). pp. 49-57. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.02.04

Lukovszki, Lívia (2011) Vállalkozói személyiségjegyek – avagy mi teszi a vállalkozót? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (11). pp. 16-30. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.11.02

Bitó, János and Czerny, József (2010) A Balanced Scorecard alkalmazása egy termelő vállalat létesítménygazdálkodási funkciójára. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (1). pp. 57-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.01.05

Müller, Helga (2010) A Shackletoni krízismenedzsment tanulságai a pénzügyi válság idején. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (12). pp. 45-56. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.12.04

Szerb, László (2010) A magyar mikro-, kis- és középvállalatok versenyképességének mérése és vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (12). pp. 20-35. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.12.02

Szántó, Richárd (2010) A tisztességes piaci magatartás kockázatai – adócsalás, adóelkerülés. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 51-59. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.07.06

Reszegi, László (2010) Hatékony piac – hatékony vállalat? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 3-15. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.07.01

Vörösmarty, Gyöngyi (2010) Hatékony piac, hatékony beszerzés? Beszerzési döntések piacalakító hatásai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 60-67. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.07.07

Boda, György (2010) Hatékony vállalat, hatékony társadalom. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 77-90. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.07.09

Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962, Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592 and Esse, Bálint (2010) Perception and practice of the supplier relationship management. In: The 26th IMP Conference - Business Networks - Globality, Regionality, Locality : Doctoral Consortium Program and Papers. IMP Group, pp. 1-11. .

Czakó, Erzsébet (2009) A hazai exportot adó vállalatok néhány sajátossága a 2000-es évek elején. In: VII. Nemzetközi Konferencia. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, pp. 63-70. . ISBN 978-963-661-891-9

Kelemen, Tamás (2009) A lean management megvalósításának jellegzetes problémái. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 62-67. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.ksz.10

Czakó, Erzsébet (2009) A lisszaboni stratégia és a vállalati versenyképesség. In: Lisszaboni reformok - magyarországi megvalósítás. Magyar Közgazdasági Társaság (MKT), Budapest, pp. 209-220. . ISBN 978-963-8451-23-1

Márkus, Gábor (2009) A porteri gyémántmodell alkalmazása a mikroszintű versenyképesség mérésére. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (6). pp. 16-32. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.06.02

Dolog, Anett, Fazakas, Gergely and Karacs, Katalin (2009) Az osztalékpolitika ágazati vizsgálata Magyarországon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (12). pp. 13-29. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.12.02

Némethné, Pál, Katalin (2009) Jelentések a frontvonalból – verseny és versenyképesség vállalati mélyinterjúk tükrében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (6). pp. 33-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.06.03

Morag, Omri and Barakonyi, Károly (2009) The influence of speed of integration on M&A integration Success. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (6). pp. 55-59. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.06.05

Marján, Attila (2009) Vállalatirányítási szabályozás, menedzsmentkultúra és európai versenyképesség. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (11). pp. 2-10. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.11.01

Heidrich, Balázs (2009) Változó idők nyomában – Kísérlet a magyar és román szervezetikultúra-változások összehasonlítására. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (4). pp. 16-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.04.02

Szántó, Richárd (2008) A telepítési döntések árnyoldalai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (7-8). pp. 61-72. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.07.05

Czakó, Erzsébet (2008) A hazai vállalatszerkezet és a gazdaság versenyképessége. In: A gazdasági környezet és a vállalati stratégiák. MTA IX. Osztály Ipar- és Vállalatgazdasági Bizottság, Budapest, pp. 50-69. . ISBN 978-963-508-566-8

Meisel, Sándor (2007) Az európai vállalat (Societas Europea) kialakulása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (10). pp. 24-33. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.10.02

Demeter, Krisztina (2007) Termelés Magyarországon európai összehasonlításban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (2). pp. 22-33. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.02.02

Móricz, Péter (2007) Üzleti modellezés és az internetes üzleti modellek. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (4). pp. 14-29. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.04.02

Geday, Péter (2006) Adalékok a hagyományos és az újszerű vállalatértékelési eljárások összehasonlításához. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (5). pp. 37-47. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.05.05

Bencsik, Andrea (2006) Szellemi tőke, mint a jövő tudászáloga. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (5). pp. 26-36. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.05.04

Szabó, Katalin (2006) Versenyző megoldások természetes szelekciója – A vállalatfelfogás változása az informatizálódó gazdaságban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (12). pp. 2-15. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.12.01

Reszegi, László (2004) A tulajdonosi érték növelése - a vállalati teljesítménymérés koordinátarendszerének néhány problémája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (7-8). pp. 4-15.

Bölöni, Eszter (2004) EVA alapú teljesítménymérési rendszer Magyarországon : Megoldások az EVA alapú ösztönzés problémáira. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (7-8). pp. 16-29.

Czakó, Erzsébet and András, Krisztina (2004) Vállalatgazdaságtan / Chikán Attila (Könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (3). pp. 57-58.

Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962 and Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592 (2002) Business Relationships as Value Drivers? In: 18th IMP Conference : Work in progress papers. Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP Group), Dijon, pp. 1-11. .

Berács, József, Gyulavári, Tamás, Heslop, Louise A. and Papadopoulos , Nicolas (2000) An Exploratory Study on the Role of Familiarity in Product Evaluations. In: Marketing in the New Millenium, 23-26 May 2000, Rotterdam, Netherlands.

Papanek, Gábor (1999) A kisvállalati gazdaságtan hiányáról. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (3). pp. 25-31.

Lengyel, György, ed. (1999) Siker, halasztás, pénzügyi fegyelem. A vállalati panelvizsgálat tapasztalataiból. Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék, Budapest. .

Horst, Albach (1998) A vállalat élő elmélete. Vezetéstudomány, 29 (7-8). pp. 37-42.

Katits, Etelka (1998) A vállalati tőkefinanszírozási kapacitás meghatározó tényezői. Vezetéstudomány, 29 (6). pp. 18-23.

Szukits, Ágnes Kontrolling és adatvezérelt vállalatirányítás Magyarországon – Helyzetkép és összefüggések a Versenyképesség Kutatás adatbázisa alapján. Working Paper. Corvinus University of Budapest. (Unpublished)

This list was generated on Thu Oct 3 01:49:43 2024 UTC.