Dudás, Katalin (2006) Versenyelőny-e a vállalati környezettudatosság? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (7-8). pp. 57-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.07.07
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
822kB |
Abstract
A cikk célja annak a kérdésnek a megválaszolása, hogy versenyelőnynek tekinthető-e a vállalati környezettudatosság. A szerző által áttekintett szakirodalmi elemzések, kutatási eredmények szerint az a vállalat tud előnyre szert tenni, amely környezettudatos lépéseit megfelelő módon teszi meg: a fenntartható fejlődés jegyében igyekszik kifejleszteni egyedi és másolhatatlan pozíciót létrehozó megkülönböztető kompetenciáit; amelyek áthatják a vállalat összes funkcióját, és kompatibilisek stratégiájával; ügyel az ezekhez szükséges erőforrások, képességek és képzettségek meglétére; olyan értékekre helyezi a hangsúlyt, amelyeket egy megfelelő nagyságú, elérhető fogyasztói szegmens ténylegesen értékel, és a költségeket meghaladó ár megfizetésével honorál.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | vállalati környezettudatosság |
Subjects: | Business organisation |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2006.07.07 |
ID Code: | 6489 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 13 May 2021 11:19 |
Last Modified: | 18 May 2021 09:21 |
Repository Staff Only: item control page