Chandler, Nick and Heidrich, Balázs (2014) Hajsza közben : egy magyar felsőoktatási intézmény piacorientációjának kultúraalapú elemzési kísérlete. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (6). pp. 27-36. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2014.06.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
364kB |
Abstract
A tanulmány célja egy felsőoktatási intézmény példáján keresztül azonosítani és megvizsgálni a szubkultúrákat, illetve azok hatását a piacorientált működésre. A szerzők a szubkultúrák azonosítását követően bemutatják a szubkultúrák természetét, különös tekintettel a homogenitással és heterogenitással való viszonyukra. Tanulmányuk a piacorientációt a tisztán stratégiai szempont helyett a piacorientációt a szervezeti kultúra kontextusában vizsgálja (pl. az összes alkalmazott szintjén). A kérdés azonban, amire ez a tanulmány is keresi a választ, továbbra is fennáll: a felsőoktatási intézmény lassan változó szervezeti kultúrája és szubkultúrái mennyire támogatják az olyannyira szükséges piacorientáltságot?
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | felsőoktatás, szubkultúrák, kultúratípusok, piacorientáció |
Subjects: | Culture, sport Education |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2014.06.03 |
ID Code: | 6612 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 24 Jun 2021 12:41 |
Last Modified: | 02 Nov 2021 13:35 |
Repository Staff Only: item control page