Rajcsányi-Molnár, Mónika and András, István (2014) Multikulturalitás és cégek beágyazódása a lokális társadalomba – a dunaújvárosi nagyvállalatok példája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (7-8). pp. 105-118. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.07.10
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
407kB |
Abstract
Kutatásukban a szerzők különböző nemzeti kultúrák találkozásakor, multikulturális kontextusban vizsgálják a cégek beágyazódásának dinamikus folyamatát. A lokális társadalom számára természetszerűen fontos a cégek harmonikus beágyazódása, felelős viszony kialakítása a természeti és társadalmi környezettel. A sikeres folyamat többváltozós, különösen abban a helyzetben, ahol egyszerre jelentkeznek interkulturális és interstrukturális hatások, mint a dunaújvárosi nagyvállalatok esetében. A folyamat vizsgálatához a szerzők a Komplex Kultúra- és Kommunikációs Kutatás (4K) projekt kérdőíves felmérésének adatait elemezték, hogy jobban megérthessék a beágyazódás komplex természetét.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | multikulturalitás, beágyazódás, nemzeti és szervezeti kultúra |
Subjects: | Culture, sport Business organisation |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2014.07.10 |
ID Code: | 6618 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 25 Jun 2021 07:50 |
Last Modified: | 03 Nov 2021 12:37 |
Repository Staff Only: item control page