Almási, Anikó (2014) A szervezeti identitás vizsgálata a hazai KKV-szektorban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (9). pp. 86-96.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
161kB |
Abstract
Individualizálódó világunkban egyre fontosabb a vállalkozások outputja mellett a vállalkozás maga: hírneve, személyisége, megbízhatósága, kommunikációja és viselkedése üzleti partnereivel, dolgozóival és környezetével. A vállalatiidentitás-kutatások azonban általában nem a hazai kis- és közepes vállalkozásokra fókuszálnak, miközben számukra is elérhetővé vált a tudatos identitásépítés eszköztára. A KKV-szektor súlya a gazdaságban (számuk vagy a foglalkoztatottak száma alapján) jelentős, így szükséges vizsgálni, hogyan alkalmazzák az identitásmenedzsmentet piaci pozíciójuk megtartására, megerősítésére, versenyképességük javítására. A cikk arra keresi a választ, milyen szerepe van a hazai kis- és közepes vállalkozások stratégiájában, életciklusaiban a vállalati identitásnak. A kiválasztott ágazatokban (építőipar és IT-szektor) végzett empirikus kutatás segít feltárni, hogy a mindennapi gyakorlat miben és miért tér el az elméleti modellektől.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | szervezeti identitás, kis- és középvállalkozások (KKV), versenyképesség |
Subjects: | Business organisation |
ID Code: | 6627 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 28 Jun 2021 11:23 |
Last Modified: | 28 Jun 2021 11:23 |
Repository Staff Only: item control page