Kazainé Ónodi, Annamária (2022) Online vagy hagyományos tantermi oktatás?: Hallgatói elégedettség kérdőíves felmérése egy rendkívüli oktatási félévről. Educatio, 30 (3). pp. 508-514. DOI https://doi.org/10.1556/2063.30.2021.3.10
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
144kB |
Official URL: https://doi.org/10.1556/2063.30.2021.3.10
Abstract
A koronavírus-járvány elleni védekezés, a kényszerű online oktatás egyaránt jelentett óriási kihívást és fejlődésre ösztönző erőt. A Budapesti Corvinus Egyetemen a több mint 500 választ tartalmazó hallgatói kérdőíves felmérésünk bepillantást enged a 2020/2021. év 1. félévének rendkívüli időszakába. A vegyes oktatás bevezetését teljes online oktatás követte. Bemutatjuk, hogy mely tényezők segítettek, hogy a hallgatók oktatással kapcsolatos elégedettsége ne csökkenjen, illetve mi jelentette számukra a legnagyobb kihívást. A felmérésünk jövőre vonatkozó egyik legfontosabb üzenete, hogy a hallgatók több mint 80%-a, ha lehetőség lett volna rá, akkor a hagyományos tantermi szemináriumi oktatási formát választotta volna.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | felsőoktatás, pandémia, online oktatás, hallgatói vélemény |
Subjects: | Education Social welfare, insurance, health care |
DOI: | https://doi.org/10.1556/2063.30.2021.3.10 |
ID Code: | 7237 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 09 Mar 2022 10:50 |
Last Modified: | 09 Mar 2022 10:50 |
Repository Staff Only: item control page