Corvinus
Corvinus

Megvenni vagy megélni? - Magyar Z generációs fiatalok luxus észlelése

Kucsera, Melitta and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2021) Megvenni vagy megélni? - Magyar Z generációs fiatalok luxus észlelése. Marketing & Menedzsment, 55 (4). pp. 61-70. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.06

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
376kB

Official URL: https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.06


Abstract

Jelen tanulmány a Z generáció luxus észlelését térképezi fel kitérve a közösségi média szerepére a luxusról kialakult kép vonatkozásában. Kutatási kérdésünk az volt, hogy a Z generáció által is követett magyar véleményvezérek milyen módon mutatták be a luxust az Instagramon a pandémia előtt és alatt, valamint a Z generáció hogyan észleli és interpretálja a luxust, továbbá termék- vagy élményközpontúság jellemezi percepciójukat.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:luxusmarketing, élménygazdaság, észlelés, Z generáció, közösségi média
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media
Subjects:Marketing
Media and communication
DOI:https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.06
ID Code:7615
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:16 Sep 2022 07:01
Last Modified:16 Sep 2022 07:01

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics