Kucsera, Melitta and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2021) Megvenni vagy megélni? - Magyar Z generációs fiatalok luxus észlelése. Marketing & Menedzsment, 55 (4). pp. 61-70. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.06
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
376kB |
Official URL: https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.06
Abstract
Jelen tanulmány a Z generáció luxus észlelését térképezi fel kitérve a közösségi média szerepére a luxusról kialakult kép vonatkozásában. Kutatási kérdésünk az volt, hogy a Z generáció által is követett magyar véleményvezérek milyen módon mutatták be a luxust az Instagramon a pandémia előtt és alatt, valamint a Z generáció hogyan észleli és interpretálja a luxust, továbbá termék- vagy élményközpontúság jellemezi percepciójukat.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | luxusmarketing, élménygazdaság, észlelés, Z generáció, közösségi média |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media |
Subjects: | Marketing Media and communication |
DOI: | https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.06 |
ID Code: | 7615 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 16 Sep 2022 07:01 |
Last Modified: | 16 Sep 2022 07:01 |
Repository Staff Only: item control page