Corvinus
Corvinus

Hazai kis- és középvállalkozások weboldalainak vizsgálata egy újszerű értékelési rendszer használatával

Harsányi, Dávid ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3924-0664, Totth, Gedeon, Szabó, Zoltán and Brávácz, Ibolya ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2823-3805 (2022) Hazai kis- és középvállalkozások weboldalainak vizsgálata egy újszerű értékelési rendszer használatával. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (8-9). pp. 162-175. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.08-09.12

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
596kB

Official URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.08-09.12


Abstract

A tanulmány célja annak áttekintése volt, hogy mi jellemző a KKV-k weboldalaira mind tartalmi, mind formai szempontból. A kutatásban 252 cég vizsgálatára került sor, amelyből 146 (58%) rendelkezett honlappal. A megfigyelés és elemzés után megállapítható, hogy a cégek online jelenléte még fejlesztendő, hiszen egy százpontos vizsgálati rendszerben átlagosan csupán 64 pontot értek el. Pozitívum ugyanakkor, hogy a legnagyobb klaszterbe tartozó vállalkozások átlag feletti eredményt értek el. Az értékelési rendszer megfelelő módszer lehet tehát a honlapok elemzésére, amely az átlagpontszám mellett információval szolgál például a weboldal tartalmi, felhasználói élmény, design vagy technológiai vonatkozásaira is. Így javasolt a módszer kiterjesztése, minden vállalkozás számára elérhetővé tétele.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:kis- és középvállalkozások (kkv-k), online marketing, weboldalak, honlapok értékelése
Subjects:Marketing
Media and communication
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.08-09.12
ID Code:7625
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:16 Sep 2022 12:58
Last Modified:16 Sep 2022 12:58

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics