Harsányi, Dávid ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3924-0664, Totth, Gedeon, Szabó, Zoltán and Brávácz, Ibolya ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2823-3805 (2022) Hazai kis- és középvállalkozások weboldalainak vizsgálata egy újszerű értékelési rendszer használatával. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (8-9). pp. 162-175. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.08-09.12
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
596kB |
Official URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.08-09.12
Abstract
A tanulmány célja annak áttekintése volt, hogy mi jellemző a KKV-k weboldalaira mind tartalmi, mind formai szempontból. A kutatásban 252 cég vizsgálatára került sor, amelyből 146 (58%) rendelkezett honlappal. A megfigyelés és elemzés után megállapítható, hogy a cégek online jelenléte még fejlesztendő, hiszen egy százpontos vizsgálati rendszerben átlagosan csupán 64 pontot értek el. Pozitívum ugyanakkor, hogy a legnagyobb klaszterbe tartozó vállalkozások átlag feletti eredményt értek el. Az értékelési rendszer megfelelő módszer lehet tehát a honlapok elemzésére, amely az átlagpontszám mellett információval szolgál például a weboldal tartalmi, felhasználói élmény, design vagy technológiai vonatkozásaira is. Így javasolt a módszer kiterjesztése, minden vállalkozás számára elérhetővé tétele.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kis- és középvállalkozások (kkv-k), online marketing, weboldalak, honlapok értékelése |
Subjects: | Marketing Media and communication |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.08-09.12 |
ID Code: | 7625 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 16 Sep 2022 12:58 |
Last Modified: | 16 Sep 2022 12:58 |
Repository Staff Only: item control page