Kökény, László and Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 (2022) Hogyan utazik a Z generáció? Utazással kapcsolatos szokások és döntési folyamatok vizsgálata. In: Együttműködés, partnerség, hálózatok a turizmusban. Turizmus Akadémia (11). Kodolányi János Egyetem, Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, Székesfehérvár, Budapest, pp. 187-196. . ISBN 9786155075674
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
259kB |
Abstract
A Z generációra jellemző a növekvő vásárlóerő, hiszen nagy részük dolgozik is a tanulmányai mellett és a megszerzett jövedelmet előszeretettel költik utazásra. Életükben a technológiának, különösen az internetnek kiemelkedő szerepe van. Digitális bennszülötteknek is nevezhetjük őket, hiszen folyton jelen vannak az online térben. Megszólításukhoz elengedhetetlen a valós idejű, világos, lényegre törő és egyénre szabott információ. Szívesen osztják meg barátaikkal, ha elégedettek egy termékkel, esetükben főként az online szájreklám meghatározó. Az online szájreklám, mint jelenség ma már teljesen megszokott, köszönhetően az internet és az online szájreklámot lehetővé tevő platformok térhódításának. Azonban a hatalmas méretű információ és a mindenki számára véleménynyilvánítási lehetőséget adó platformok következtében felvetődik a hitelesség, a megbízhatóság és az ellenőrizhetőség kérdése. A Z generáció tagjai azonban nem hisznek el mindent, utánajárnak az információknak, több szempontot is megvizsgálnak és összehasonlítanak.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Series Name: | Turizmus Akadémia |
Divisions: | Institute of Sustainable Development |
Subjects: | Decision making Commerce and tourism |
ID Code: | 7628 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 21 Sep 2022 12:51 |
Last Modified: | 21 Sep 2022 12:51 |
Repository Staff Only: item control page