Mucsi, Attila (2022) Az akadémiai szolgáltatásminőség és az akkulturáció szerepe a magyar oktatásturizmusban. Turizmus Bulletin, 22 (3). pp. 23-31.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
347kB |
Official URL: https://doi.org/10.14267/TURBULL.2022v22n3.3
Abstract
Az elmúlt évtizedben Magyarország jelentős közép-európai oktatásturisztikai célponttá vált, azonban a növekedés fenntartásához továbbra is szem előtt kell tartani a külföldi hallgatók igényeit. A jelen kutatás azt vizsgálta, hogy a 2020-as világjárvány idején az akadémiai szolgáltatásminőség mely tényezői voltak a legfontosabbak a külföldi hallgatók számára, illetve hogy a hallgatók akkulturációs stratégiája hogyan befolyásolta az észlelt akadémiai szolgáltatásminőséget. Jelen tanulmányban 20 külföldi hallgatóval készült mélyinterjú tartalomelemzésének eredménye kerül bemutatásra. Az akadémiai szolgáltatás minőségének tényezői között szerepel az oktatók szakmai felkészültsége, iparági tapasztalata, segítőkészsége, illetve a digitális oktatásra való átállás sebessége. Azok a külföldi hallgatók, akik törekedtek a kulturális integrációra, jellemzően elégedettebbek voltak az akadémiai szolgáltatásminőséggel, mint azok, akik az asszimilációs akkulturációs stratégiát választották, vagy elszeparálódtak hallgatótársaiktól.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | oktatásturizmus, külföldi hallgatók, akadémiai szolgáltatásminőség, akkulturáció |
Subjects: | Commerce and tourism Education |
ID Code: | 7650 |
Deposited By: | Alexa Horváth |
Deposited On: | 03 Oct 2022 07:28 |
Last Modified: | 19 Oct 2022 11:21 |
Repository Staff Only: item control page