Corvinus
Corvinus

A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája

Hinek, Mátyás and Kulcsár, Noémi (2019) A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája. Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
415kB

Official URL: https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1


Abstract

A tanulmány célja, hogy bemutassa egy nagy hazai fesztivál által generált fogyasztói élmény dimenzióit. Az áttekintő fesztiválkörkép és a fesztiválok szerepének elméleti bemutatása után, affektív és kognitív értékdimenziók mentén megvizsgálja a Sziget Fesztivál, mint vezető kulturális turisztikai termék látogatói számára élményt generáló tényezőket, különös tekintettel az affektív és a kognitív értékdimenziókra, amelyeket tanulmányunkban az élményteremtés pilléreinek nevezünk. A vizsgálatot a 2016-os Sziget Fesztiválon részt vett külföldi és hazai látogatók által a Facebookon elhelyezett vélemények kvalitatív tartalomelemzése alapján hajtottuk végre.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:fesztivál, fogyasztói érték, élményteremtés, kvalitatív tartalomelemzés
Subjects:Commerce and tourism
Culture, sport
Media and communication
DOI:https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1
ID Code:7775
Deposited By: MTMT SWORD
Deposited On:07 Dec 2022 11:22
Last Modified:07 Dec 2022 11:22

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics