Hinek, Mátyás and Kulcsár, Noémi (2019) A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája. Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
415kB |
Official URL: https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1
Abstract
A tanulmány célja, hogy bemutassa egy nagy hazai fesztivál által generált fogyasztói élmény dimenzióit. Az áttekintő fesztiválkörkép és a fesztiválok szerepének elméleti bemutatása után, affektív és kognitív értékdimenziók mentén megvizsgálja a Sziget Fesztivál, mint vezető kulturális turisztikai termék látogatói számára élményt generáló tényezőket, különös tekintettel az affektív és a kognitív értékdimenziókra, amelyeket tanulmányunkban az élményteremtés pilléreinek nevezünk. A vizsgálatot a 2016-os Sziget Fesztiválon részt vett külföldi és hazai látogatók által a Facebookon elhelyezett vélemények kvalitatív tartalomelemzése alapján hajtottuk végre.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fesztivál, fogyasztói érték, élményteremtés, kvalitatív tartalomelemzés |
Subjects: | Commerce and tourism Culture, sport Media and communication |
DOI: | https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1 |
ID Code: | 7775 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 07 Dec 2022 11:22 |
Last Modified: | 07 Dec 2022 11:22 |
Repository Staff Only: item control page