Corvinus
Corvinus

Tanulj, vegyél részt, teljesíts

Orbán, Zsolt, Nagy, Vitéz and Matolcsy, Zoltán (2022) Tanulj, vegyél részt, teljesíts. Pannon Digitális Pedagógia, 2 (2). pp. 23-38. DOI https://doi.org/10.56665/PADIPE.2022.2.2

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
855kB

Official URL: https://doi.org/10.56665/PADIPE.2022.2.2


Abstract

A Totara egy nagy szervezetekre szabott képzésmenedzsment rendszer, ami a Moodle rendszer e-learning eszköztárára alapoz, annak logikáját és felépítését használja, ugyanakkor kiegészíti azokat képzésszervező- és tudásmenedzsment funkciókkal, melyekkel az e-tanulás mellett megvalósítható a jelenléti képzések menedzselése, kezelhető a munkavállalók egyéni képzési előrehaladása és teljesítményértékelése is. A Totara 13 megjelenése óta a fejlesztői csapat szétválasztotta és kibővítette a korábban egyben kezelt területeket: a tanulással és képzésszerve- zéssel kapcsolatos platform Learn, a teljesítményértékelési funkciók Perform, a korábban Social nevű munkahelyi közösségi platform pedig Engage néven működik tovább önállóan és együttesen is előfizethető termékekként. A három megoldás együttes használat esetén a felhasználóknak egységes, integrált rendszerként funkcionál. Az újítás nem csak átnevezést jelent, a platformok jelentősen kibővítik a korábbi teljesítményértékelési és közösségi funkciókat, ezáltal a Totara a képzésmenedzsmenten túl a HR terület egyéb pilléreit is képes digitális megoldásokkal hatékonyabbá tenni. Tanulmányunkban bemutatjuk a három platform újdonságait, egymásra épülését és megosztunk néhány jó gyakorlatot és tanulságot, melyeket vállalati bevezetési projektekből szereztünk a rendszerekkel kapcsolatban.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:e-learning, képzésmenedzsment rendszer, onboarding
Divisions:Institute of Data Analytics and Information Systems
Subjects:Education
DOI:https://doi.org/10.56665/PADIPE.2022.2.2
ID Code:7883
Deposited By: MTMT SWORD
Deposited On:18 Jan 2023 15:44
Last Modified:18 Jan 2023 15:49

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics