Corvinus
Corvinus

Az online gyakorló tesztek bevezetésének első tapasztalatai a Dr. Ámbédkar Iskolában

Szilágyi, Brigitta and Megyeri, Krisztina (2023) Az online gyakorló tesztek bevezetésének első tapasztalatai a Dr. Ámbédkar Iskolában. Opus et Educatio: Munka és Nevelés, 10 (1). pp. 32-39. DOI https://doi.org/10.3311/ope.537

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
873kB

Official URL: https://doi.org/10.3311/ope.537


Abstract

A tanulás hatékonyságának fontos eleme - a tanulással eltöltött megfelelő mennyiségű idő mellett - a jól megválasztott forma. A tesztelés a szakemberek által is a leghatékonyabbnak tartott tanulási módszerek egyike, amelynél az előhívás szerves részévé válik a tanulásnak. Ez a módszer egy online oktatási platform használatával úgy valósítható meg, hogy alkalmazásakor a tanár terhelése nem növekszik, sőt amennyiben rendelkezésére áll a feladatbank, amiből a tesztelés folyik, komoly könnyítést jelent számára. A halmozottan hátrányos helyzetű diákok oktatásával, nevelésével foglalkozó Dr. Ámbédkar Iskolában a 2021/2022-es tanévben kísérleti jelleggel a hagyományos tanulást, tanítást rendszeres online teszteléssel egészítettük ki. Ennek a munkának a tapasztalatait, tanulságait szeretnénk megosztani.

Item Type:Article
Divisions:Institute of Data Analytics and Information Systems
Subjects:Education
DOI:https://doi.org/10.3311/ope.537
ID Code:9467
Deposited By: MTMT SWORD
Deposited On:30 Oct 2023 15:02
Last Modified:30 Oct 2023 15:02

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics