Szilágyi, Brigitta and Megyeri, Krisztina (2023) Az online gyakorló tesztek bevezetésének első tapasztalatai a Dr. Ámbédkar Iskolában. Opus et Educatio: Munka és Nevelés, 10 (1). pp. 32-39. DOI https://doi.org/10.3311/ope.537
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
873kB |
Official URL: https://doi.org/10.3311/ope.537
Abstract
A tanulás hatékonyságának fontos eleme - a tanulással eltöltött megfelelő mennyiségű idő mellett - a jól megválasztott forma. A tesztelés a szakemberek által is a leghatékonyabbnak tartott tanulási módszerek egyike, amelynél az előhívás szerves részévé válik a tanulásnak. Ez a módszer egy online oktatási platform használatával úgy valósítható meg, hogy alkalmazásakor a tanár terhelése nem növekszik, sőt amennyiben rendelkezésére áll a feladatbank, amiből a tesztelés folyik, komoly könnyítést jelent számára. A halmozottan hátrányos helyzetű diákok oktatásával, nevelésével foglalkozó Dr. Ámbédkar Iskolában a 2021/2022-es tanévben kísérleti jelleggel a hagyományos tanulást, tanítást rendszeres online teszteléssel egészítettük ki. Ennek a munkának a tapasztalatait, tanulságait szeretnénk megosztani.
Item Type: | Article |
---|---|
Divisions: | Institute of Data Analytics and Information Systems |
Subjects: | Education |
DOI: | https://doi.org/10.3311/ope.537 |
ID Code: | 9467 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 30 Oct 2023 15:02 |
Last Modified: | 30 Oct 2023 15:02 |
Repository Staff Only: item control page