Corvinus
Corvinus

Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig

Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
489kB


Item Type:Book Section
JEL classification:M31 - Marketing
Subjects:Food safety and quality
Food economy
Commerce and tourism
Business economics
Marketing
ID Code:1833
Deposited By: Dr. Tamás Gyulavári
Deposited On:23 Jan 2015 08:57
Last Modified:23 Jan 2015 08:57

Repository Staff Only: item control page