Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
489kB |
Item Type: | Book Section |
---|---|
JEL classification: | M31 - Marketing |
Subjects: | Food safety and quality Food economy Commerce and tourism Business economics Marketing |
ID Code: | 1833 |
Deposited By: | Dr. Tamás Gyulavári |
Deposited On: | 23 Jan 2015 08:57 |
Last Modified: | 23 Jan 2015 08:57 |
Repository Staff Only: item control page