Corvinus
Corvinus

A Moodle learning management system elemzése a kooperatív tanulás- és tanításszervezés szempontjából

Bokor, Tamás and Török, Judit (2012) A Moodle learning management system elemzése a kooperatív tanulás- és tanításszervezés szempontjából. -. (Unpublished)

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
879kB

Abstract

A tanulmány a Moodle 1 learning management system pedagógiai-módszertani lehetőségeit elemzi elméleti és gyakorlati szempontból. A szakirodalmi áttekintőben a szerzők elhelyezik a Moodle-t az eLMS-ek rendszerében, a kutatási részben pedig a BCE-n és a BGF-en oktatókkal készített interjúkra és hallgatókkal készített fókuszcsoportos vizsgálatokra alapozva állapítják meg: a technikai értelemben kiszélesedő lehetőségek jelentős részben szemben állnak a személyes tanár-diák kapcsolat hallgatók által megfogalmazott erős igényével.

Item Type:Other
Uncontrolled Keywords:Moodle, LMS, eLMS, learning management system, e-learning
Subjects:Media and communication
Pedagogy
Psychology
ID Code:2872
Deposited By: Dr. Tamás Bokor
Deposited On:11 Sep 2017 08:51
Last Modified:11 Sep 2017 08:51

Repository Staff Only: item control page