Items where Subject is "Pedagogy"
Number of items at this level: 31. Láng, Blanka and Dömsödi, Balázs (2024) Integration of AI and Metaheuristics in Educational Software : A Hybrid Approach to Exercise Generation. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 19 (6). pp. 38-51. DOI 10.3991/ijet.v19i06.49829 Kiss, Gabriella ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5817-9037, Köves, Alexandra ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4642-156X and Király, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4329-725X (2024) The beautiful risk of participatory education : an empirical example of teaching strong sustainability. Management Learning . DOI 10.1177/13505076241258685 Milassin, Anda Nóra ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5333-9196 (2023) „Jó szóval oktasd, játszani is engedd.” : az új generációk jelenlétének kihívásai az oktatásban és a munkaerőpiacon. Educatio, 32 (4). pp. 627-638. DOI 10.1556/2063.32.2023.4.6 Vályi, Péter (2021) A kritikaiság végessége. Fordulat (28). pp. 127-135. Tóth, Tamás (2021) A pedagógia elnyomottja. Fordulat (28). pp. 44-76. Freire, Paolo (2021) Az elnyomottak pedagógiája. Fordulat (28). pp. 236-244. Szarka, Alexandra and Tóth, Kinga (2021) Deviszont Közösségi Tér. Kritikai pedagógia Kispesten. Fordulat (28). pp. 158-180. Mészáros, György and Neumann, Eszter (2021) Egy baloldali oktatáspolitika körvonalai. Fordulat (28). pp. 213-234. Mészáros, György (2021) Kritikai pedagógiák - megközelítések és viták. Fordulat, 14 (28). pp. 22-42. Ivanics, Zsófia (2021) Olvasni a szöveget, érteni a közeget. Fordulat, 14 (28). pp. 7-20. K. Horváth, Zsolt (2021) Osztályhelyzet, együttes élmény, társas hatóképesség. Mérei Ferenc hozzájárulása a Nékosz gyakorlati pedagógiájához. Fordulat (28). pp. 78-100. Robin Pajtás, Kollektíva (2021) Robin Pajtás Szabadiskolája. Fordulat (28). pp. 137-156. Kovai, Cecília, Kovai, Melinda, Mészáros, György and Neumann, Eszter (2021) Szocioanalízis, avagy játék a társadalmi egyenlőtlenségekkel. Fordulat (28). pp. 102-125. Hartyándi, Mátyás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3177-2663 (2021) Videójátékok, szimulációk és a tapasztalati tanulás kapcsolata : avagy, Lehetséges Minecraftot játszva tanulni? In Medias Res, 10 (1). pp. 39-55. Gramsci, Antonio (2021) Válaszút a pedagógiában. Fordulat (28). pp. 246-266. Csoszó, Gabriella, Fernengel, Ágnes and Udvarhelyi, Tessza (2021) „A demokrácia nem főnév, hanem ige. Csak akkor van, ha csináljuk!” Politikai oktatás a Közélet Iskolájában. Fordulat (28). pp. 182-211. Ábrahám, Zsolt (2018) Mit adnak nekünk az esettanulmányok? Az esettanulmány-módszer áttekintése = What do we get out from case studies? Review of case method. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest. Horváth , Dóra, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői helyzetek jelentősége a vezetőképzésben: designkommunikáció és / vagy design thinking. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 902-914. . ISBN ISBN: 978-80-8122-2 Horváth, Dóra, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Beyond the Scope of Design thinking: DesignCommunication. In: The 21st dmi: Academic Design Management Conference Proceeding. Design Management Institute, Boston, MA 02111, USA, pp. 653-662. . Horváth , Dóra, Cosovan, Attila, Csordás , Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Marketing as Designing: Design Methods in Marketing Education – Introduction to DesignCommunication. In: Marketing Challenges, Innovations and Trends in Emerging Markets. University of Economics in Prague, Prague. . ISBN 978-80-245-2279-1 Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben. In: EMOK XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016 augusztus 29-31., Debrecen. Horváth, Dóra, Csordás, Tamás, Mitev, Ariel Zoltán, Móricz , Éva, Szpisák, Tamás and Végh, Zoltán (2015) Video-produkciós projektek a marketingoktatásban. In: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28, Budapest. Bokor, Tamás (2015) A fenntartható fejlődésre nevelés lehetőségei. -. (Unpublished) Sampath, Aravind (2015) Holistic education: A sustainable model for the future. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 6 (2). pp. 117-127. DOI https://doi.org/10.14267/cjssp.2015.02.06 Bokor, Tamás (2013) Personally better…? Analysing Moodle learning management system as a platform of cooperative education. In: Újmédia-konferencia, 2013. március, Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem, Marosvásárhely, Románia. (Unpublished) Marjainé Szerényi, Zsuzsanna and Zsóka, Ágnes and Kocsis, Tamás and Széchy, Anna (2012) A fiatalok fogyasztási és életmódbeli szokásai a környezeti nevelés tükrében. Working Paper. BCE, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék. (Unpublished) Bokor, Tamás and Török, Judit (2012) A Moodle learning management system elemzése a kooperatív tanulás- és tanításszervezés szempontjából. -. (Unpublished) Zsóka, Ágnes, Marjainé Szerényi, Zsuzsanna and Széchy, Anna (2012) A környezeti képzés szerepe az egyetemisták környezeti tudatosságában - a BCE hallgatóinak példáján. In: Fenntartható fogyasztás? Trendek és lehetőségek Magyarországon. OTKA 68647 kutatás eredményei. AULA, Budapest, pp. 260-286. . ISBN 978-963-339-042-9 Bokor, Tamás (2012) Információmenedzsment. Nemzeti Közszolgálati Egyetem. Bokor, Tamás (2012) Szövegalkotási gyakorlatok. Nemzeti Közszolgálati Egyetem. Bokor, Tamás and Jenei, Ágnes Média és közigazgatás. Nemzeti Közszolgálati Egyetem. |