Corvinus
Corvinus

Items where Subject is "Pedagogy"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 31.

Láng, Blanka and Dömsödi, Balázs (2024) Integration of AI and Metaheuristics in Educational Software : A Hybrid Approach to Exercise Generation. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 19 (6). pp. 38-51. DOI 10.3991/ijet.v19i06.49829

Kiss, Gabriella ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5817-9037, Köves, Alexandra ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4642-156X and Király, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4329-725X (2024) The beautiful risk of participatory education : an empirical example of teaching strong sustainability. Management Learning . DOI 10.1177/13505076241258685

Milassin, Anda Nóra ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5333-9196 (2023) „Jó szóval oktasd, játszani is engedd.” : az új generációk jelenlétének kihívásai az oktatásban és a munkaerőpiacon. Educatio, 32 (4). pp. 627-638. DOI 10.1556/2063.32.2023.4.6

Vályi, Péter (2021) A kritikaiság végessége. Fordulat (28). pp. 127-135.

Tóth, Tamás (2021) A pedagógia elnyomottja. Fordulat (28). pp. 44-76.

Freire, Paolo (2021) Az elnyomottak pedagógiája. Fordulat (28). pp. 236-244.

Szarka, Alexandra and Tóth, Kinga (2021) Deviszont Közösségi Tér. Kritikai pedagógia Kispesten. Fordulat (28). pp. 158-180.

Mészáros, György and Neumann, Eszter (2021) Egy baloldali oktatáspolitika körvonalai. Fordulat (28). pp. 213-234.

Mészáros, György (2021) Kritikai pedagógiák - megközelítések és viták. Fordulat, 14 (28). pp. 22-42.

Ivanics, Zsófia (2021) Olvasni a szöveget, érteni a közeget. Fordulat, 14 (28). pp. 7-20.

K. Horváth, Zsolt (2021) Osztályhelyzet, együttes élmény, társas hatóképesség. Mérei Ferenc hozzájárulása a Nékosz gyakorlati pedagógiájához. Fordulat (28). pp. 78-100.

Robin Pajtás, Kollektíva (2021) Robin Pajtás Szabadiskolája. Fordulat (28). pp. 137-156.

Kovai, Cecília, Kovai, Melinda, Mészáros, György and Neumann, Eszter (2021) Szocioanalízis, avagy játék a társadalmi egyenlőtlenségekkel. Fordulat (28). pp. 102-125.

Hartyándi, Mátyás ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3177-2663 (2021) Videójátékok, szimulációk és a tapasztalati tanulás kapcsolata : avagy, Lehetséges Minecraftot játszva tanulni? In Medias Res, 10 (1). pp. 39-55.

Gramsci, Antonio (2021) Válaszút a pedagógiában. Fordulat (28). pp. 246-266.

Csoszó, Gabriella, Fernengel, Ágnes and Udvarhelyi, Tessza (2021) „A demokrácia nem főnév, hanem ige. Csak akkor van, ha csináljuk!” Politikai oktatás a Közélet Iskolájában. Fordulat (28). pp. 182-211.

Ábrahám, Zsolt (2018) Mit adnak nekünk az esettanulmányok? Az esettanulmány-módszer áttekintése = What do we get out from case studies? Review of case method. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Horváth , Dóra, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői helyzetek jelentősége a vezetőképzésben: designkommunikáció és / vagy design thinking. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 902-914. . ISBN ISBN: 978-80-8122-2

Horváth, Dóra, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Beyond the Scope of Design thinking: DesignCommunication. In: The 21st dmi: Academic Design Management Conference Proceeding. Design Management Institute, Boston, MA 02111, USA, pp. 653-662. .

Horváth , Dóra, Cosovan, Attila, Csordás , Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Marketing as Designing: Design Methods in Marketing Education – Introduction to DesignCommunication. In: Marketing Challenges, Innovations and Trends in Emerging Markets. University of Economics in Prague, Prague. . ISBN 978-80-245-2279-1

Cosovan, Attila and Horváth, Dóra (2016) Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben. In: EMOK XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016 augusztus 29-31., Debrecen.

Horváth, Dóra, Csordás, Tamás, Mitev, Ariel Zoltán, Móricz , Éva, Szpisák, Tamás and Végh, Zoltán (2015) Video-produkciós projektek a marketingoktatásban. In: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28, Budapest.

Bokor, Tamás (2015) A fenntartható fejlődésre nevelés lehetőségei. -. (Unpublished)

Sampath, Aravind (2015) Holistic education: A sustainable model for the future. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 6 (2). pp. 117-127. DOI https://doi.org/10.14267/cjssp.2015.02.06

Bokor, Tamás (2013) Personally better…? Analysing Moodle learning management system as a platform of cooperative education. In: Újmédia-konferencia, 2013. március, Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem, Marosvásárhely, Románia. (Unpublished)

Marjainé Szerényi, Zsuzsanna and Zsóka, Ágnes and Kocsis, Tamás and Széchy, Anna (2012) A fiatalok fogyasztási és életmódbeli szokásai a környezeti nevelés tükrében. Working Paper. BCE, Környezetgazdaságtani és Technológiai Tanszék. (Unpublished)

Bokor, Tamás and Török, Judit (2012) A Moodle learning management system elemzése a kooperatív tanulás- és tanításszervezés szempontjából. -. (Unpublished)

Zsóka, Ágnes, Marjainé Szerényi, Zsuzsanna and Széchy, Anna (2012) A környezeti képzés szerepe az egyetemisták környezeti tudatosságában - a BCE hallgatóinak példáján. In: Fenntartható fogyasztás? Trendek és lehetőségek Magyarországon. OTKA 68647 kutatás eredményei. AULA, Budapest, pp. 260-286. . ISBN 978-963-339-042-9

Bokor, Tamás (2012) Információmenedzsment. Nemzeti Közszolgálati Egyetem.

Bokor, Tamás (2012) Szövegalkotási gyakorlatok. Nemzeti Közszolgálati Egyetem.

Bokor, Tamás and Jenei, Ágnes Média és közigazgatás. Nemzeti Közszolgálati Egyetem.

This list was generated on Thu Nov 21 01:50:57 2024 UTC.