Corvinus
Corvinus

Észlelt munkaadói értékajánlatok és a munkavállalók által tapasztalt valóság. Az észlelt eltérések hatása a munkaadóra irányuló munkavállalói ajánlásokra az egyes kultúrkörökben

Bartók, Botond and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Észlelt munkaadói értékajánlatok és a munkavállalók által tapasztalt valóság. Az észlelt eltérések hatása a munkaadóra irányuló munkavállalói ajánlásokra az egyes kultúrkörökben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (10-11). pp. 56-70. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.10.05

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
652kB

Abstract

A jelen, nemzetközi és hazai szakirodalom áttekintésére épülő tanulmány a munkavállalói márkázás folyamataira, azon belül is a potenciális munkavállalókra irányuló kommunikáció és a munkavállalók által tapasztalt valóság eltéréseinek hatását vizsgálja a munkavállalók munkaadóra irányuló ajánlásaira. A vizsgálat elsősorban arra koncentrál, hogy meghatározza az egyes munkaadói értékajánlatok fontosságát az adott kérdésben, illetve azok különbségeit elemezze és értelmezze különböző kultúrkörök esetén. A tanulmány kvantitatív adatelemzési módszerrel vizsgálja az adatsokaságot Németország, az Egyesült Államok és India mintáin. Mindennek alapján több olyan további kutatási irányt jelöl ki, amelyek hozzájárulhatnak a munkavállalói márkázás hatásmechanizmusainak és a szájreklám, mint kommunikációs fogalom mélyebb megértéséhez.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:munkavállalói márkázás, elektronikus szájreklám, munkaadóra irányuló munkavállalói ajánlás, munkaadói értékajánlatok
Subjects:Labour economics
Media and communication
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.10.05
ID Code:3726
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:16 Oct 2018 11:14
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page