Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 2011
Number of items: 8. Berács, József and Hrubos, Ildikó and Temesi, József, eds. (2011) "Magyar Felsőoktatás 2010" Konferencia dokumentumok. NFKK Füzetek (6). Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest. . ISBN 978-963-89082-1-6 Berács, József (2011) Diák mobilitás és Magyarország vonzereje. In: "Magyar Felsőoktatás 2010" Konferencia dokumentumok. Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja, Budapest, pp. 44-54. . ISBN 9789638908216 Gyulavári, Tamás (2011) A CSR helye a marketing elméletben. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 350-360. . ISBN 9789636423919 Gyulavári, Tamás (2011) A vállalatok árképzési gyakorlata a versenyképesség szolgálatában (The pricing practice of corporates and the competitiveness). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (1. kül). pp. 46-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.ksz.05 Gyulavári, Tamás, Kolos, Krisztina and Kenesei, Zsófia (2011) The role of enduring involvement in the relationship between reference price and price acceptance in the context of multichannel choice. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 114-120. . ISBN 9789736406812 Keszey, Tamara (2011) How market information is transformed into marketing knowledge? Acta Oeconomica, 61 (3). pp. 313-336. DOI 10.1556/AOecon.61.2011.3.4 Kolos, Krisztina, Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. . ISBN 9789736406812 Mitev, Ariel Zoltán and Dörnyei, Krisztina (2011) A mozgókép reneszánsza: nagytotál a videográfia módszertanáról = The renaissance of the motion pictures: wide shot of the videography. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 774-784. . ISBN 9789636423919 |