Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 2019
Number of items: 16. Agárdi, Irma (2019) A tapintás iránti preferencia mediáló hatása a fogyasztó neme, a termék típusa és a csatornaválasztás kapcsolatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 70-79. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.07 Balla, Dorottya and Varga, Ákos (2019) A közösségimédia-marketing vizsgálata táplálékkiegészítő márkák példáján keresztül. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 51-63. . ISBN 978-963-503-798-8 Bauer, András, Berács, József and Gáti, Mirkó (2019) Marketingkutatások változásai – visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján = Changes of research in marketing – Retrospective analysis based on publications in an academic journal. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (12). pp. 32-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.12.04 Bauer, András, Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2019) A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége. Közgazdasági Szemle, 66 (1). pp. 95-113. DOI 10.18414/KSZ.2019.1.95 Bauer, András, Mitev, Ariel Zoltán and Gáti, Mirkó (2019) Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben / The effect of communication channels and innovation behaviour on trust and customer retention in personal selling. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (9). pp. 6-13. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.09.02 Chaker, Hager (2019) Corporate Social Responsibility and its importance from the general to the hospitality sectors: A Literature Review. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 147-164. . ISBN 978-963-503-798-8 Horváth, Daniella, Mitev, Ariel Zoltán and Korcsmáros, Enikő (2019) A vállalati innováció dimenzióinak feltárása az értékesítő nézőpontjából ---- Exploring the dimensions of enterprise innovation from the salesman's perspective. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (10). pp. 26-38. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.10.03 Horváth, Dóra (2019) A metaforák szerepe a szervezeti önértelmezésben: metaforák és menedzsment. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 65-74. . ISBN 978-963-503-798-8 Kenesei, Zsófia and Bali, Zsófia (2019) Méltányosság vagy racionalitás? A túlzott kompenzáció hatása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (7-8). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.07.01 Komár, Zita (2019) Meggyőző és manipulatív befolyásolási stratégiák a reklámretorika szemszögéből: szalmabáb, hamis dilemma, személyeskedés és egyéb reto-logikai érvelési hibák tettenér(t)ése. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 76-96. . ISBN 978-963-503-798-8 Merkl, Márta (2019) A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 113-118. . ISBN 978-963-503-798-8 Németh, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4427-9827 and Zsótér, Boglárka ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2111-3712 (2019) Anxious spenders: Background factors of financial vulnerability. ECONOMICS AND SOCIOLOGY, 12 (2). pp. 147-169. DOI 10.14254/2071-789X.2019/12-2/9 Szalma, Lilla Bettina and Varga, Ákos (2019) Egy új biotermékkel kapcsolatos fogyasztói magatartás vizsgálata. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 119-134. . ISBN 978-963-503-798-8 Tomka, Márton and Csordás, Tamás (2019) Magyar pénzügyi hirdetések retorikai elemzése. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 97-112. . ISBN 978-963-503-798-8 Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2019) The importance of institutional trust for financial service providers among young adults and their parents in an emerging market. Society and Economy, 41 (2). pp. 211-225. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.005 Ásványi, Katalin and Áncsán, Dóra (2019) CSR-kampányok a nemzetközi piacon. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 135-146. . ISBN 978-963-503-798-8 |