Number of items: 4.
Hofmeister Tóth, Ágnes
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5883-054X, Neulinger, Ágnes
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 and Piskóti, Marianna
(2020)
Az értékválasztás és a kognitív életkor közötti kapcsolat a magyar 50 év feletti lakosság körében.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
(7-8).
pp. 53-64.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.07-08.05
Pinke-Sziva, Ivett
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8960-3833, Kenesei, Zsófia
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300, Kiss, Kornélia
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8475-7494, Kolos, Krisztina
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0585-266X, Kovács, Edina
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8398-1603 and Michalkó, Gábor
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858
(2020)
Társadalmi innováció a városi desztinációk versenyképességének szolgálatában. Fókuszban az éjszakai gazdaság hatásainak menedzselése.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
(7-8).
pp. 2-12.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.07-08.01
Simon, Judit and Varga, Ákos
(2020)
Bevezető.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
(3).
pp. 43-44.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.04
Varga, Ákos, Simon, Judit, Pintér, Attila, Tóth, Lilla and Kozák, Lajos
(2020)
A fogyasztói etnocentrizmus idegi korrelációi – neuromarketing-kutatás. Az ismertség által okozott implicit agykérgi aktivitásmoduláció vizsgálatára = Neural correlates of consumers’ ethnocentrism. Implicit modulation of cortical activations caused by familiarity.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
(3).
pp. 45-55.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.05
This list was generated on Sun Feb 23 01:51:54 2025 UTC.