Items where Division is "Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing" and Year is 2020
Jump to: Article Number of items: 4. Article
Hofmeister Tóth, Ágnes
Pinke-Sziva, Ivett Simon, Judit and Varga, Ákos (2020) Bevezető. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 43-44. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.04 Varga, Ákos, Simon, Judit, Pintér, Attila, Tóth, Lilla and Kozák, Lajos (2020) A fogyasztói etnocentrizmus idegi korrelációi – neuromarketing-kutatás. Az ismertség által okozott implicit agykérgi aktivitásmoduláció vizsgálatára = Neural correlates of consumers’ ethnocentrism. Implicit modulation of cortical activations caused by familiarity. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 45-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.05 |