Items where Division is "Institute of Marketing and Communication Sciences" and Year is 2022
Number of items: 15. ArticleBerezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2022) Az érintett piac meghatározásáról szóló európai bizottsági közlemény megújítása. Versenytükör: a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központjának Lapja, 18 (1). pp. 5-12. Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977, Hortay, Olivér and Szőke, Tamás (2022) The impact of COVID-19 measures on intraday electricity load curves in the European Union : a panel approach. Sustainable Energy, Grids and Networks, 32 . DOI 10.1016/j.segan.2022.100930 Brys, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3324-2255, Tóth, Gergely ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8040-1899, Urbán, Róbert ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2058-5937, Vitrai, József ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9267-806X, Magyar, Gábor, Bakacs, Márta, Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977, Ambrus, Csaba and Pénzes, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7396-4028 (2022) A dohányzás és az e-cigaretta-használat epidemiológiája a felnőtt magyar népesség körében 2018-ban. Orvosi Hetilap, 163 (1). pp. 31-38. DOI 10.1556/650.2022.32319 Faludi, Julianna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0993-2512 (2022) Semantic Innovation as Design Strategy for Sustainability and Ergonomics - A Case Study. Strategic Design Research Journal, 15 (3). pp. 235-247. DOI https://doi.org/10.4013/sdrj.2022.153.02 Forgács, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7825-0785 and Mohácsi, Anett (2022) Élelmiszerreklámban előforduló kommunikációs paradoxonok összehasonlító elővizsgálata szemantikus differenciállal. Táplálkozásmarketing, 9 (1). pp. 17-28. DOI https://doi.org/10.20494/TM/9/1/2 Frau, Moreno, Cabiddu, Francesca and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2022) Time to clean up food production? Digital technologies, nature-driven agility, and the role of managers and customers. Journal of Cleaner Production, 377 . DOI https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2022.134376 Frau, Moreno, Moi, Ludovica and Cabiddu, Francesca (2022) Digital Transformation Through the Lens of Digital Data Handling: An Exploratory Analysis of Agri-Food SMEs. Journal of Small Business Strategy, 32 (3). pp. 84-97. DOI https://doi.org/10.53703/001c.34642 Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 and Paál, Zsuzsanna (2022) Assessment of visual sub-competencies through Visual Rubrics: case studies based on the Common European Framework of Reference of Visual Competencies (CEFR-VC). Journal of Visual Literacy, online . DOI https://doi.org/10.1080/1051144X.2022.2132618 Kökény, László and Kenesei, Zsófia (2022) A turisztikai fogyasztók magatartásának vizsgálata a Covid19-pandémia első hullámának árnyékában. socio.hu - Társadalomtudományi Szemle, 12 (4). pp. 30-53. Kő, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0023-1143, Mitev Ariel, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513, Kovács, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7408-998X, Fehér, Péter and Szabó, Zoltán (2022) Digital Agility, Digital Competitiveness, and Innovative Performance of SMEs. Journal of Competitiveness, 14 (4). pp. 78-96. DOI https://doi.org/10.7441/joc.2022.04.05 Simon, Tünde ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3452-6951, Biró, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1832-8699 and Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 (2022) Developmental Assessment of Visual Communication Skills in Primary Education. Journal of Intelligence, 10 (3). DOI https://doi.org/10.3390/jintelligence10030045 Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Horváth, Anna (2022) Mi a titkuk? Nemi egyenlőség és a nőket megerősítő, femvertising reklámok Magyarországon és Izlandon. Magyar Tudomány, 183 (12). pp. 1518-1532. DOI https://doi.org/10.1556/2065.183.2022.12.2 Book SectionKökény, László and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2022) Online kockázatkezelési stratégiák az utazásszervezés során. In: Együttműködés, partnerség, hálózatok a turizmusban. Turizmus Akadémia (11). Kodolányi János Egyetem, Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, Székesfehérvár, Budapest, pp. 197-204. . ISBN 9786155075674 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036, Mitev, Ariel Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513, Kökény, László and Fehér, Zsuzsanna (2022) Családbarát múzeum – A múzeumok és a családok kapcsolata. In: Együttműködés, partnerség, hálózatok a turizmusban. Turizmus Akadémia (11). Kodolányi János Egyetem, Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, Székesfehérvár, Budapest, pp. 205-216. . ISBN 9786155075674 BookBognár, Bálint György, Csábráki, Dávid, Csordás, Tamás, Granát, Marcell, Hadászi, Szabolcs, Mitev, Ariel Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513, Ondrik, Szonja, Szabó, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2386-4525 and Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962 (2022) Közgáz diáktudós - Kötődés és bizalom: Válogatás a BCE Közgáz Campus tudományos diákköri munkáiból. TDK Könyvtár, 14 . Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-905-0 DOI https://doi.org/10.14267/978-963-503-905-0 |