Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Institute of Marketing and Communication Sciences" and Year is 2023

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: B | F | H | K | L | M | N | R | S | W
Number of items: 16.

B

Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2023) Az érdemjegy torzító hatása a hallgatói véleményezési rendszerekben. Egy természetes kísérlet eredményei. Közgazdasági Szemle, 70 (7-8). pp. 795-812. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.7-8.795

Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2023) Verseny és komplementaritás az innovatív mikromobilitási és a hagyományos közlekedési szolgáltatások között. In: Verseny és szabályozás. KRTK Közgazdaságtudományi Intézet, Budapest, pp. 90-107. .

Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2023) Verseny és komplementaritás az innovatív mikromobilitási és a hagyományos közlekedési szolgáltatások között. In: Verseny és szabályozás 2022. Verseny és Szabályozás . MTA KRTK KTI, Budapest, pp. 90-107. .

Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet, Faria, Luciana N. and Martinez, Luis F. (2023) Customer-to-Customer Communication: Referral of High and Low Involvement Products through Stimulated Word-of-Mouth. Journal of Promotion Management . DOI https://doi.org/10.1080/10496491.2023.2253235

F

Faludi, Julianna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0993-2512 (2023) Hack for impact – sociomateriality and the emergent structuration of social hackathons. Journal of Organizational Ethnography . DOI https://doi.org/10.1108/JOE-12-2022-0036

Frau, Moreno and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2023) Agri-food firms’ attitude toward digital data exploitation in the product development. Marketing & Menedzsment, 57 (Ksz.). pp. 33-40. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.KSZ.01.04

H

Horváth, Viola and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2023) Employee experience journey mapping. A new approach to attracting talent in the tourism sector in the shadows of COVID-19. Tourism and Hospitality Management, 29 (2). pp. 207-217. DOI https://doi.org/10.20867/thm.29.2.5

Hubert, Jozsef (2023) „Kérem, gondoljon a környezetre, mielőtt kinyomtatja ezt a cikket!” - A belső marketing szerepe a szervezetek környezetvédelmi erőfeszítéseinek közvetítésében és hatása a fiatal munkavállalók elégedettségére. Marketing & Menedzsment, 57 (3). pp. 58-67. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.03.06

K

Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 (2023) Arts-Based Interventions and Social Change in Europe. Routledge, New York. . ISBN 9781003376927 DOI https://doi.org/10.4324/9781003376927

L

Lukovics, Miklós, Prónay, Szabolcs, Majó, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5806-1872, Kovács, Péter, Ujházi, Tamás, Volosin, Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5190-4294, Palatinus, Zsolt and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2023) Combining survey-based and neuroscience measurements in customer acceptance of self-driving technology. Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour, 95 . pp. 46-58. DOI https://doi.org/10.1016/j.trf.2023.03.016

M

Micah, Angela E, Bhangdia, Kayleigh, Cogswell, Ian E, Lasher, Dylan, Lidral-Porter, Brendan, Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977, Gaál, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-8001, Joó, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3551-6125, Lám, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9621-1563 and Palicz, Tamás Gyula ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3676-2878 (2023) Global investments in pandemic preparedness and COVID-19. Lancet Global Health . DOI https://doi.org/10.1016/S2214-109X%2823%2900007-4

N

Novoselova, Olga, Simon, Judit, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kai, Zhu, Vargáné Csobán, Katalin, Balogh, Andrej ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0309-042X and Dávid, Lóránt Dénes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7880-9860 (2023) Exposure of valenced fake news frames to country brand equity and the role of news credibility in this process. Management and Marketing, 18 (2). pp. 145-171.

R

Ráti, József and Kemény, Ildikó (2023) Factors influencing the adoption of e-health services by the patients. Manual. megjelenés előtt. (Unpublished)

S

Semenova, Viktoriia, Sebrek, Szabolcs Szilárd ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3625-1456, Pérez Garrido, Betsabé, Katona, Andrea and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2023) The interaction of actor-independent and actor-dependent factors in new venture formation: The case of blockchain-enabled entrepreneurial firms. Acta Oeconomica . DOI https://doi.org/10.1556/032.2023.00001

Szettele, Katinka and Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 (2023) Quasi-experimental study on fostering creativity through creative writing in German as a Foreign Language (GFL) in COVID-19. F1000Research, 12 . DOI https://doi.org/10.12688/f1000research.133982.1

W

Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962, Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Heidrich, Balázs ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2414-0342 (2023) Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Publikációs Nívódíjai – 2022. Közgazdasági Szemle, 70 (12). pp. 1414-1417. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.12.1414

This list was generated on Mon May 20 01:50:31 2024 UTC.