Number of items: 16.
B
Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977
(2023)
Az érdemjegy torzító hatása a hallgatói véleményezési rendszerekben. Egy természetes kísérlet eredményei.
Közgazdasági Szemle, 70
(7-8).
pp. 795-812.
DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.7-8.795
Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977
(2023)
Verseny és komplementaritás az innovatív mikromobilitási és a hagyományos közlekedési szolgáltatások között.
In:
Verseny és szabályozás.
KRTK Közgazdaságtudományi Intézet, Budapest, pp. 90-107.
.
Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977
(2023)
Verseny és komplementaritás az innovatív mikromobilitási és a hagyományos közlekedési szolgáltatások között.
In:
Verseny és szabályozás 2022.
Verseny és Szabályozás
.
MTA KRTK KTI, Budapest, pp. 90-107.
.
Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet, Faria, Luciana N. and Martinez, Luis F.
(2023)
Customer-to-Customer Communication: Referral of High and Low Involvement Products through Stimulated Word-of-Mouth.
Journal of Promotion Management
.
DOI https://doi.org/10.1080/10496491.2023.2253235
F
Faludi, Julianna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0993-2512
(2023)
Hack for impact – sociomateriality and the emergent structuration of social hackathons.
Journal of Organizational Ethnography
.
DOI https://doi.org/10.1108/JOE-12-2022-0036
Frau, Moreno and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581
(2023)
Agri-food firms’ attitude toward digital data exploitation in the product development.
Marketing & Menedzsment, 57
(Ksz.).
pp. 33-40.
DOI https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.KSZ.01.04
H
Horváth, Viola and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300
(2023)
Employee experience journey mapping. A new approach to
attracting talent in the tourism sector in the shadows of
COVID-19.
Tourism and Hospitality Management, 29
(2).
pp. 207-217.
DOI https://doi.org/10.20867/thm.29.2.5
Hubert, Jozsef
(2023)
„Kérem, gondoljon a környezetre, mielőtt kinyomtatja ezt a cikket!” - A belső marketing szerepe a szervezetek környezetvédelmi erőfeszítéseinek közvetítésében és hatása a fiatal munkavállalók elégedettségére.
Marketing & Menedzsment, 57
(3).
pp. 58-67.
DOI https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.03.06
K
Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461
(2023)
Arts-Based Interventions and Social Change in Europe.
Routledge, New York.
. ISBN 9781003376927
DOI https://doi.org/10.4324/9781003376927
L
Lukovics, Miklós, Prónay, Szabolcs, Majó, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5806-1872, Kovács, Péter, Ujházi, Tamás, Volosin, Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5190-4294, Palatinus, Zsolt and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581
(2023)
Combining survey-based and neuroscience measurements in customer acceptance of self-driving technology.
Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour, 95
.
pp. 46-58.
DOI https://doi.org/10.1016/j.trf.2023.03.016
M
Micah, Angela E, Bhangdia, Kayleigh, Cogswell, Ian E, Lasher, Dylan, Lidral-Porter, Brendan, Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977, Gaál, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-8001, Joó, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3551-6125, Lám, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9621-1563 and Palicz, Tamás Gyula ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3676-2878
(2023)
Global investments in pandemic preparedness and COVID-19.
Lancet Global Health
.
DOI https://doi.org/10.1016/S2214-109X%2823%2900007-4
N
Novoselova, Olga, Simon, Judit, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kai, Zhu, Vargáné Csobán, Katalin, Balogh, Andrej ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0309-042X and Dávid, Lóránt Dénes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7880-9860
(2023)
Exposure of valenced fake news frames to country brand equity and the role of news credibility in this process.
Management and Marketing, 18
(2).
pp. 145-171.
R
Ráti, József and Kemény, Ildikó
(2023)
Factors influencing the adoption of e-health services by the patients.
Manual.
megjelenés előtt.
(Unpublished)
S
Semenova, Viktoriia, Sebrek, Szabolcs Szilárd ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3625-1456, Pérez Garrido, Betsabé, Katona, Andrea and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858
(2023)
The interaction of actor-independent and actor-dependent factors in new venture formation: The case of blockchain-enabled entrepreneurial firms.
Acta Oeconomica
.
DOI https://doi.org/10.1556/032.2023.00001
Szettele, Katinka and Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461
(2023)
Quasi-experimental study on fostering creativity through creative writing in German as a Foreign Language (GFL) in COVID-19.
F1000Research, 12
.
DOI https://doi.org/10.12688/f1000research.133982.1
W
Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962, Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Heidrich, Balázs ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2414-0342
(2023)
Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Publikációs Nívódíjai – 2022.
Közgazdasági Szemle, 70
(12).
pp. 1414-1417.
DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.12.1414
This list was generated on Mon May 20 01:50:31 2024 UTC.