Corvinus
Corvinus

Items where Division is "Institute of Marketing and Communication Sciences" and Year is 2023

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: B | F | H | J | K | L | M | N | R | S | T | W
Number of items: 27.

B

Babotán, Márk, Dávid, Viktória Ramóna, Kinyik, Berta and Varga, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5061-843X (2023) A Home Office és az irodai munka iránti implicit és explicit preferenciák összehasonlítása. Jel-Kép: Kommunikáció, közvélemény, média (1). pp. 14-25. DOI 10.20520/JEL-KEP.2023.1.14

Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2023) Az érdemjegy torzító hatása a hallgatói véleményezési rendszerekben. Egy természetes kísérlet eredményei. Közgazdasági Szemle, 70 (7-8). pp. 795-812. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.7-8.795

Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2023) Verseny és komplementaritás az innovatív mikromobilitási és a hagyományos közlekedési szolgáltatások között. In: Verseny és szabályozás. KRTK Közgazdaságtudományi Intézet, Budapest, pp. 90-107. .

Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977 (2023) Verseny és komplementaritás az innovatív mikromobilitási és a hagyományos közlekedési szolgáltatások között. In: Verseny és szabályozás 2022. Verseny és Szabályozás . MTA KRTK KTI, Budapest, pp. 90-107. .

Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet, Faria, Luciana N. and Martinez, Luis F. (2023) Customer-to-Customer Communication: Referral of High and Low Involvement Products through Stimulated Word-of-Mouth. Journal of Promotion Management . DOI https://doi.org/10.1080/10496491.2023.2253235

F

Faludi, Julianna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0993-2512 (2023) Hack for impact – sociomateriality and the emergent structuration of social hackathons. Journal of Organizational Ethnography . DOI https://doi.org/10.1108/JOE-12-2022-0036

Frau, Moreno, Cabiddu, Francesca, Frigau, Luca, Tomczyk, Przemysław and Mola, Francesco (2023) How emotions impact the interactive value formation process during problematic social media interactions. Journal of Research in Interactive Marketing, 17 (5). pp. 773-793. DOI 10.1108/JRIM-06-2022-0186

Frau, Moreno and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2023) Agri-food firms’ attitude toward digital data exploitation in the product development. Marketing & Menedzsment, 57 (Ksz.). pp. 33-40. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.KSZ.01.04

H

Horváth, Viola and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2023) Employee experience journey mapping. A new approach to attracting talent in the tourism sector in the shadows of COVID-19. Tourism and Hospitality Management, 29 (2). pp. 207-217. DOI https://doi.org/10.20867/thm.29.2.5

Hubert, Jozsef (2023) „Kérem, gondoljon a környezetre, mielőtt kinyomtatja ezt a cikket!” - A belső marketing szerepe a szervezetek környezetvédelmi erőfeszítéseinek közvetítésében és hatása a fiatal munkavállalók elégedettségére. Marketing & Menedzsment, 57 (3). pp. 58-67. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.03.06

J

Jenei, Balázs ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4947-2514, Bató, Alex ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1450-4790, Mitev Ariel, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513, Brodszky, Valentin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6095-2295 and Rencz, Fanni ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9674-620X (2023) Hungarian PROMIS-29+2: psychometric properties and population reference values. Quality of Life Research, 32 (8). pp. 2179-2194. DOI 10.1007/s11136-023-03364-7

K

Kolos, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0585-266X and Kenesei, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300 (2023) Ageism in tourism : an intergroup contact theory approach. Journal of Tourism and Cultural Change, 21 (6). pp. 690-705. DOI 10.1080/14766825.2023.2178315

Kondort, Giulia, Pelau, Corina, Gáti, Mirkó ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5879-6353 and Ciofu, Ioana (2023) The Role of Fashion Influencers in Shaping Consumers' Buying Decisions and Trends. Proceedings of the 17th International Conference on Business Excellence 2023, 17 (1). pp. 1009-1018. DOI 10.2478/picbe-2023-0092

Kuttner, Ádám and Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 (2023) Contemporary multimedia applications in the cultural communication discourse of the museum. Journal of Science Communication, 22 (1). DOI 10.22323/2.22010801

Kuttner, Ádám and Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 (2023) Instagram a kiállítási és kulturális kommunikációban. Jel-kép : kommunikáció, közvélemény, média (1). pp. 52-65. DOI 10.20520/JEL-KEP.2023.1.52

Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 (2023) Arts-Based Interventions and Social Change in Europe. Routledge, New York. . ISBN 9781003376927 DOI https://doi.org/10.4324/9781003376927

Kő, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0023-1143, Tarján, Gábor and Mitev Ariel, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513 (2023) Information security awareness maturity : conceptual and practical aspects in Hungarian organizations. Information Technology and People, 36 (8). pp. 174-195. DOI https://doi.org/10.1108/ITP-11-2021-0849

L

Lukovics, Miklós, Prónay, Szabolcs, Majó, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5806-1872, Kovács, Péter, Ujházi, Tamás, Volosin, Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5190-4294, Palatinus, Zsolt and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2023) Combining survey-based and neuroscience measurements in customer acceptance of self-driving technology. Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour, 95 . pp. 46-58. DOI https://doi.org/10.1016/j.trf.2023.03.016

M

Micah, Angela E, Bhangdia, Kayleigh, Cogswell, Ian E, Lasher, Dylan, Lidral-Porter, Brendan, Berezvai, Zombor ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977, Gaál, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-8001, Joó, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3551-6125, Lám, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9621-1563 and Palicz, Tamás Gyula ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3676-2878 (2023) Global investments in pandemic preparedness and COVID-19. Lancet Global Health . DOI https://doi.org/10.1016/S2214-109X%2823%2900007-4

N

Novoselova, Olga, Simon, Judit, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kai, Zhu, Vargáné Csobán, Katalin, Balogh, Andrej ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0309-042X and Dávid, Lóránt Dénes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7880-9860 (2023) Exposure of valenced fake news frames to country brand equity and the role of news credibility in this process. Management and Marketing, 18 (2). pp. 145-171.

Németh, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4427-9827 and Zsótér, Boglárka ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2111-3712 (2023) Külső és belső kontrollos stratégia : A felsőoktatásban tanulók pénzügyi tudása, attitűdjei és magatartása. Polgári Szemle : gazdasági és társadalmi folyóirat, 19 (1-3). pp. 134-151. DOI 10.24307/psz.2023.0909

R

Ráti, József and Kemény, Ildikó (2023) Factors influencing the adoption of e-health services by the patients. Manual. megjelenés előtt. (Unpublished)

S

Semenova, Viktoriia, Sebrek, Szabolcs Szilárd ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3625-1456, Pérez Garrido, Betsabé, Katona, Andrea and Michalkó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2495-1858 (2023) The interaction of actor-independent and actor-dependent factors in new venture formation: The case of blockchain-enabled entrepreneurial firms. Acta Oeconomica . DOI https://doi.org/10.1556/032.2023.00001

Szettele, Katinka and Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 (2023) Quasi-experimental study on fostering creativity through creative writing in German as a Foreign Language (GFL) in COVID-19. F1000Research, 12 . DOI https://doi.org/10.12688/f1000research.133982.1

T

Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Gomez-Borquez, Claudia L. ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2537-6007, Centeno-Velázquez, Edgar ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9718-8078 and Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 (2023) Empowerment through femvertising - Evidence from Mexico and Hungary. Feminist Media Studies . DOI 10.1080/14680777.2023.2268854

W

Wei, Yuling and Simay, Attila Endre ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5114-8791 (2023) AI Adoption in the Chinese Food and Beverage Industry : An Exploratory Study. FIRM Journal of Management studies, 8 (2). pp. 145-160. DOI 10.33021/firm.v8i2.4412

Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962, Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Heidrich, Balázs ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2414-0342 (2023) Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Publikációs Nívódíjai – 2022. Közgazdasági Szemle, 70 (12). pp. 1414-1417. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.12.1414

This list was generated on Fri Nov 22 01:51:37 2024 UTC.