Browse by Person
Number of items: 31. Bauer, András, Csepeti, Ádám, Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2012) A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme. Marketingmegközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában. Hitelintézeti Szemle, 11 (4). pp. 298-324. Bauer, András, Csepeti, Ádám, Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2012) A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme: Marketing megközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában. In: Coopetition. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, p. 20. . ISBN 978-963-661-995-4 Eibel, Katalin, Bauer, András and Berács, József (1995) A kis- és közepes vállalatok útkeresése: A nemzetközi piacralépés esélyei. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 45-53. Agárdi, Irma and Bauer, András (2007) A kiskereskedelmi stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi marketing tevékenységére és teljesítményére = Effects of the retail strategic alliances to the retailers' marketing activity and performance. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (1). pp. 25-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.01.04 Gáti, Mirkó, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2018) A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 42-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.05 Hofmeister Tóth, Ágnes and Bauer, András (1995) A magyar marketingvezetők helye a nemzetközi kulturális térképen. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 37-44. Mitev, Ariel Zoltán, Gáti, Mirkó and Bauer, András (2017) A magányos farkasok útja. Kihíváskeresés és hibákból való tanulás hatása az adaptív értékesítési magabiztosságra és az észlelt teljesítményre. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (10). pp. 32-37. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.04 Bauer, András (1995) A márka és a márkaérték elméleti kérdései és gyakorlati feladatai. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 39-42. Kenesei, Zsófia, Bauer, András, Berács, József and Kolos, Krisztina (2000) A piaci pozíció tényezőinek hatása a magyar vállalatok marketingtevékenységére. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 8-16. Bauer, András, Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2019) A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége. Közgazdasági Szemle, 66 (1). pp. 95-113. DOI 10.18414/KSZ.2019.1.95 Dörnyei, Krisztina and Bauer, András (2014) A szervezeti identitás meghatározása, elemei és menedzselése (Defining of organizational identity and its components and management). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (5). pp. 2-11. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.05.01 Mitev, Ariel and Bauer, András (2012) A válság hatása a vállalatok marketingtevékenységére = The Impact of Financial Crisis on Marketing Activities of Hungarian Companies. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest. Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2005) Az eladásmenedzsment kihívásai az elkövetkező évtizedben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (12). pp. 19-27. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.02 Bauer, András, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2007) Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon (Opportunity of the innovation on a technologic market). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (6). pp. 59-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.06.05 Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2017) Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 3-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.01 Bauer, András, Agárdi, Irma, Mitev, Ariel Zoltán and Kenesei, Zsófia (2000) Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 3-7. Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Az értékesítővé válás folyamata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (3). pp. 23-35. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.03.03 Bauer, András (2018) Bevezető. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 2-4. Bauer, András (2000) Bevezető. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). p. 2. Bauer, András, Gáti, Mirkó and Alt, Mónika Aletta (2018) Digitális és közösségimédia-eszközök hatásai az értékesítési folyamatra = Digital and social media tools’ effects on the sales process. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 620-628. . ISBN 978-80-8122-236-8 Bauer, András (2003) Fogyasztói érték és vállalati érdek az internet használatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (10). pp. 57-62. Bauer, András, Mitev, Ariel Zoltán and Gáti, Mirkó (2019) Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben / The effect of communication channels and innovation behaviour on trust and customer retention in personal selling. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (9). pp. 6-13. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.09.02 Gáti, Mirkó and Bauer, András (2017) Kvalitatív megközelítés a kis- és középvállalatok marketingdöntéseinek szervezeti értelmezéséhez, kiemelten kezelve a vállalatvezető szerepét. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (12). pp. 41-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.12.05 Bauer, András, Berács, József and Gáti, Mirkó (2019) Marketingkutatások változásai – visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján = Changes of research in marketing – Retrospective analysis based on publications in an academic journal. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (12). pp. 32-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.12.04 Horváth, Dóra, Mitev , Ariel Zoltán, Bauer, András, Csordás, Tamás and Móricz , Éva (2010) Online vs. Offline Gossip as a Source of Corporate Communicative Advantage. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - 1st EMAC Regional Conference, 2010. szeptember 24-25., Budapest. Gáti, Mirkó ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5879-6353 and Bauer, András (2012) The economic approach of advertising and the problem of allocating advertising budgets during a recession. In: Enterprise during global market instability. Polish Economic Society, Torun, pp. 57-83. . ISBN 978-83-62049-21-9 Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2019) The importance of institutional trust for financial service providers among young adults and their parents in an emerging market. Society and Economy, 41 (2). pp. 211-225. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.005 Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2008) Vezetői dilemmák az értékesítési utak átalakítása során. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 31-42. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.03 Agárdi, Irma and Bernschütz, Mária and Bauer, András and Gyulavári, Tamás and Kecskés, Zsuzsa and Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina and Wimmer, Ágnes (2006) Vállalatközi kapcsolatok és a versenyképesség összefüggései: Projektzáró tanulmány. Working Paper. Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtani Intézet, Versenyképesség Kutatóközpont, Budapest. Bauer, András (2003) Westel : A magyar mobilkommunikációs piac 1990-1999. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (4). pp. 8-27. Horváth, Dóra, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2014) Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 46-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.07 |