Number of items: 7.
    Csapody, Bence, Ásványi, Katalin  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 and Jászberényi, Melinda
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 and Jászberényi, Melinda  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036
  
(2023)
A Balaton és Budapest környéke turisztikai térségbe utazók fogyasztói preferenciáinak összehasonlító vizsgálata a helyi alapanyagok tükrében = Green restaurants in popular Hungarian destinations? – Examination of consumer
preferences in the light of seasonal and local ingredients at Lake Balaton and Greater
Budapest region.
    Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 20
       (1).
    
     pp. 62-72.
     DOI https://doi.org/10.32976/stratfuz.2023.5
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036
  
(2023)
A Balaton és Budapest környéke turisztikai térségbe utazók fogyasztói preferenciáinak összehasonlító vizsgálata a helyi alapanyagok tükrében = Green restaurants in popular Hungarian destinations? – Examination of consumer
preferences in the light of seasonal and local ingredients at Lake Balaton and Greater
Budapest region.
    Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 20
       (1).
    
     pp. 62-72.
     DOI https://doi.org/10.32976/stratfuz.2023.5
  
  
    Csapody, Bence  ORCID: https://orcid.org/0009-0009-6881-7205 and Jászberényi, Melinda
ORCID: https://orcid.org/0009-0009-6881-7205 and Jászberényi, Melinda  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036
  
(2024)
A mesterséges intelligencia alkalmazása a vendéglátásmenedzsmentben.
    Turisztikai és vidékfejlesztési tanulmányok, 9
       (1).
    
     pp. 7-22.
     DOI 10.15170/TVT.2024.09.01.01
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036
  
(2024)
A mesterséges intelligencia alkalmazása a vendéglátásmenedzsmentben.
    Turisztikai és vidékfejlesztési tanulmányok, 9
       (1).
    
     pp. 7-22.
     DOI 10.15170/TVT.2024.09.01.01
  
  
    Pinke-Sziva, Ivett  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8960-3833, Smith, Melanie Kay, Csapody, Bence
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8960-3833, Smith, Melanie Kay, Csapody, Bence  ORCID: https://orcid.org/0009-0009-6881-7205 and Szakály, Orsolya
  
(2025)
Gastronomy as a special interest tourism product in Budapest.
    Worldwide Hospitality and Tourism Themes
      .
    
    
     DOI 10.1108/WHATT-01-2025-0031
ORCID: https://orcid.org/0009-0009-6881-7205 and Szakály, Orsolya
  
(2025)
Gastronomy as a special interest tourism product in Budapest.
    Worldwide Hospitality and Tourism Themes
      .
    
    
     DOI 10.1108/WHATT-01-2025-0031
  
  
    Csapody, Bence
  
(2023)
Helyből jobb? – A rövid alapanyagellátási lánc szerepe a magyar vidéki vendéglátás rendszerében.
    Turizmus Bulletin, 23
       (2).
    
     pp. 14-23.
     DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2023v23n2.2
  
  
    Csapody, Bence
  
(2024)
Online Content Analysis Focusing on Local Ingredients and Food Culture: A Study of Selected Food Festival Websites.
    Turizmus Bulletin, 24
       (1).
    
     pp. 4-14.
     DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2024v24n1.1
  
  
    Csapody, Bence  ORCID: https://orcid.org/0009-0009-6881-7205, Ásványi, Katalin
ORCID: https://orcid.org/0009-0009-6881-7205, Ásványi, Katalin  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 and Jászberényi, Melinda
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 and Jászberényi, Melinda  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036
  
(2025)
Restaurant consumer preferences towards seasonal and local ingredients in two Hungarian destinations.
    European Journal of Tourism Research, 40
      .
    
    
     DOI 10.54055/ejtr.v40i.3608
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036
  
(2025)
Restaurant consumer preferences towards seasonal and local ingredients in two Hungarian destinations.
    European Journal of Tourism Research, 40
      .
    
    
     DOI 10.54055/ejtr.v40i.3608
  
  
    Irimiás, Anna Rita  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0307-6556, Csapody, Bence and Jászberényi, Melinda
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0307-6556, Csapody, Bence and Jászberényi, Melinda  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036
  
(2024)
Social sustainability on European food festival websites : A multimodal discourse analysis.
    Tourism Management Perspectives, 53
      .
    
    
     DOI https://doi.org/10.1016/j.tmp.2024.101280
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036
  
(2024)
Social sustainability on European food festival websites : A multimodal discourse analysis.
    Tourism Management Perspectives, 53
      .
    
    
     DOI https://doi.org/10.1016/j.tmp.2024.101280
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:59:21 2025 UTC.