Browse by Person
Number of items: 6. Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036, Mitev, Ariel Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9986-3513, Kökény, László and Fehér, Zsuzsanna (2022) Családbarát múzeum – A múzeumok és a családok kapcsolata. In: Együttműködés, partnerség, hálózatok a turizmusban. Turizmus Akadémia (11). Kodolányi János Egyetem, Csillagászati és Földtudományi Kutatóközpont Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, Székesfehérvár, Budapest, pp. 205-216. . ISBN 9786155075674 Fehér, Zsuzsanna and Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 (2023) Differences in sustainability approaches from the mission statements of museums – the case of CEE and other European contemporary art museums. Journal of Contemporary Central and Eastern Europe . DOI https://doi.org/10.1080/25739638.2023.2258610 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879 and Fehér, Zsuzsanna (2023) Generation Z perspectives on museum sustainability using Q methodology. MUZEOLOGIA A KULTURNE DEDICSTVO-MUSEOLOGY AND CULTURAL HERITAGE, 11 (1). pp. 19-35. DOI 10.46284/mkd.2023.11.1.2 Fehér, Zsuzsanna (2023) Múzeumok a fenntarthatóság keresztmetszetében = Museums in the Intersection of Sustainability. Magyar Tudomány, 184 (1). pp. 73-83. DOI https://doi.org/10.1556/2065.184.2023.1.8 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Fehér, Zsuzsanna and Jászberényi, Melinda ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7839-5036 (2021) The Family-Friendly Museum: Museums through the eyes of families. MUZEOLOGIA A KULTURNE DEDICSTVO-MUSEOLOGY AND CULTURAL HERITAGE, 9 (1). pp. 21-40. DOI https://doi.org/10.46284/mkd.2021.9.1.2 Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Fehér, Zsuzsanna and Zsóka, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6938-5277 (2022) „Erősödött bennem a fenntartható életmód iránti igény”. Hogyan fejleszthető az egyetemisták fenntarthatósági tudatossága egy kurzus által? = ‘The demand for a sustainable lifestyle has strengthened in me’. How Can University Students’ Sustainability Consciousness Be Developed by a Course? Magyar Tudomány, 183 (1). pp. 79-93. DOI https://doi.org/10.1556/2065.183.2022.1.7 |