Number of items: 4.
Henseler, Jörg
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9736-3048, Lee, Nick, Roemer, Ellen, Kemény, Ildikó
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Dirsehan, Taşkın and Cadogan, John W.
(2024)
Beware of the Woozle effect and belief perseverance in the PLS-SEM literature!
Electronic Commerce Research, 24
(2).
pp. 715-744.
DOI 10.1007/s10660-024-09849-y
Schuberth, Florian, Schamberger, Tamara, Kemény, Ildikó
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 and Henseler, Jörg
(2025)
The Sum Score Model : Specifying and Testing Equally Weighted Composites Using Structural Equation Modeling.
Psychometrika, 90
(1).
pp. 358-383.
DOI 10.1017/psy.2024.5
Henseler, Jörg
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9736-3048, Schuberth, Florian, Lee, Nick and Kemény, Ildikó
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252
(2025)
Why researchers should be cautious about using PLS-SEM.
Industrial Marketing Management, 128
.
A8-A15.
DOI 10.1016/j.indmarman.2024.01.017
Kemény, Ildikó
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kun, Zsuzsanna
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2323-6174, Simon, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Kulhavi, Nikoletta Márta
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9656-2232 and Henseler, Jörg
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9736-3048
(2023)
Új lendület a PLS-SEM alkalmazásában az üzleti kutatások terén : Avagy hazai helyzetkép, szószedet és a módszertani korlátok feloldása.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54
(1).
pp. 2-13.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.01.01
This list was generated on Tue Aug 5 01:56:39 2025 UTC.