Number of items: 10.
Zrubka, Zsombor, Beretzky, Zsuzsanna, Hermann, Zoltán, Brodszky, Valentin, Gulácsi, László, Rencz, Fanni, Baji, Petra, Golicki, Dominik, Prevolnik‑Rupel, Valentina and Péntek, Márta
(2019)
A comparison of European, Polish, Slovenian and British EQ‑5D‑3L
value sets using a Hungarian sample of 18 chronic diseases.
The European Journal of Health Economics, 2019
(20).
S119-S132.
DOI https://doi.org/10.1007/s10198-019-01069-8
Hermann, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Horn, Dániel
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2888-6240, Köllő, János, Sebők, Anna, Semjén, András and Varga, Júlia
(2022)
A kompetenciaeredmények hatása a munkaerőpiaci sikerességre.
Közgazdasági Szemle, 69
(2).
pp. 177-198.
DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2022.2.177
Hermann, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Kertesi, Gábor and Varga, Júlia
(2024)
A teszteredmények társadalmi egyenlőtlensége és az általános iskolai szegregáció.
Közgazdasági Szemle, 71
(4).
pp. 353-378.
DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2024.4.353
Zrubka, Zsombor, Hermann, Zoltán, Gulácsi, László, Brodszky, Valentin, Rencz, Fanni and Péntek, Márta
(2019)
Determinants of the acceptability of health problems in diferent ages:
exploring a new application of the EQ VAS.
The European Journal of Health Economics
.
DOI https://doi.org/10.1007/s10198-019-01060-3
Hermann, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Kopasz, Marianna
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8661-5644
(2021)
Educational policies and the gender gap in test scores.
Research Papers in Education, 36
(4).
pp. 461-482.
DOI https://doi.org/10.1080/02671522.2019.1678065
Hermann, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Péntek, Márta
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9636-6012, Gulácsi, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9285-8746, Kopcsóné Németh, Irén Anna and Zrubka, Zsombor
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1992-6087
(2022)
Measuring the acceptability of EQ-5D-3L health states for different ages.
The European Journal of Health Economics
.
DOI https://doi.org/10.1007/s10198-021-01424-8
Hermann, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Horváth, Hedvig and Lindner, Attila
(2022)
Oksági kérdések vizsgálata megfigyeléses adatokon – A 2021. évi közgazdasági Nobel-díjasok
munkássága.
Hitelintézeti Szemle, 21
(1).
pp. 141-163.
DOI https://doi.org/10.25201/HSZ.21.1.141
Hermann, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Kisfalusi, Dorottya
(2024)
School segregation, student achievement, and educational attainment in Hungary.
International Journal of Comparative Sociology
.
DOI 10.1177/00207152231198434
Hermann, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Horváth, Hedvig
(2022)
Tanári eredményesség és tanár–diák
összepárosítás az általános iskolákban: Empirikus mintázatok három magyarországi tankerület
adatai alapján.
Közgazdasági Szemle, 69
(11).
pp. 1377-1406.
DOI https://doi.org/10.18414/KSZ .2022.11.1377
Hermann, Zoltán and Kopasz, Marianna
(2011)
The effects of social capital on wage income: a multi-country analysis.
Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 2
(2).
pp. 3-26.
This list was generated on Sat Mar 1 01:55:10 2025 UTC.