Number of items: 14.
    Zrubka, Zsombor, Beretzky, Zsuzsanna, Hermann, Zoltán, Brodszky, Valentin, Gulácsi, László, Rencz, Fanni, Baji, Petra, Golicki, Dominik, Prevolnik‑Rupel, Valentina and Péntek, Márta
  
(2019)
A comparison of European, Polish, Slovenian and British EQ‑5D‑3L
value sets using a Hungarian sample of 18 chronic diseases.
    The European Journal of Health Economics, 2019
       (20).
    
     S119-S132.
     DOI https://doi.org/10.1007/s10198-019-01069-8
  
  
    Hermann, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Horn, Dániel
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Horn, Dániel  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2888-6240, Köllő, János, Sebők, Anna, Semjén, András and Varga, Júlia
  
(2022)
A kompetenciaeredmények hatása a munkaerőpiaci sikerességre.
    Közgazdasági Szemle, 69
       (2).
    
     pp. 177-198.
     DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2022.2.177
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2888-6240, Köllő, János, Sebők, Anna, Semjén, András and Varga, Júlia
  
(2022)
A kompetenciaeredmények hatása a munkaerőpiaci sikerességre.
    Közgazdasági Szemle, 69
       (2).
    
     pp. 177-198.
     DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2022.2.177
  
  
    Hermann, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Kertesi, Gábor and Varga, Júlia
  
(2024)
A teszteredmények társadalmi egyenlőtlensége és az általános iskolai szegregáció.
    Közgazdasági Szemle, 71
       (4).
    
     pp. 353-378.
     DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2024.4.353
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Kertesi, Gábor and Varga, Júlia
  
(2024)
A teszteredmények társadalmi egyenlőtlensége és az általános iskolai szegregáció.
    Közgazdasági Szemle, 71
       (4).
    
     pp. 353-378.
     DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2024.4.353
  
  
    Hermann, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Horváth, Hedvig and Kisfalusi, Dorottya
  
(2024)
Are separate classrooms inherently unequal? The effect of within-school sorting on the socioeconomic test score gap in Hungary.
    Economics of Education Review, 103
      .
    
    
     DOI 10.1016/j.econedurev.2024.102582
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Horváth, Hedvig and Kisfalusi, Dorottya
  
(2024)
Are separate classrooms inherently unequal? The effect of within-school sorting on the socioeconomic test score gap in Hungary.
    Economics of Education Review, 103
      .
    
    
     DOI 10.1016/j.econedurev.2024.102582
  
  
    Zrubka, Zsombor, Hermann, Zoltán, Gulácsi, László, Brodszky, Valentin, Rencz, Fanni and Péntek, Márta
  
(2019)
Determinants of the acceptability of health problems in diferent ages:
exploring a new application of the EQ VAS.
    The European Journal of Health Economics
      .
    
    
     DOI https://doi.org/10.1007/s10198-019-01060-3
  
  
    Kisfalusi, Dorottya, Hermann, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Keller, Tamás
  
(2024)
Discrimination in track recommendation but not in grading : experimental evidence among primary school teachers in Hungary.
    European Sociological Review
      .
    
    
     DOI 10.1093/esr/jcae044
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Keller, Tamás
  
(2024)
Discrimination in track recommendation but not in grading : experimental evidence among primary school teachers in Hungary.
    European Sociological Review
      .
    
    
     DOI 10.1093/esr/jcae044
  
  
    Hermann, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Kopasz, Marianna
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Kopasz, Marianna  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8661-5644
  
(2021)
Educational policies and the gender gap in test scores.
    Research Papers in Education, 36
       (4).
    
     pp. 461-482.
     DOI https://doi.org/10.1080/02671522.2019.1678065
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8661-5644
  
(2021)
Educational policies and the gender gap in test scores.
    Research Papers in Education, 36
       (4).
    
     pp. 461-482.
     DOI https://doi.org/10.1080/02671522.2019.1678065
  
  
    Hermann, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Péntek, Márta
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Péntek, Márta  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9636-6012, Gulácsi, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9636-6012, Gulácsi, László  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9285-8746, Kopcsóné Németh, Irén Anna and Zrubka, Zsombor
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9285-8746, Kopcsóné Németh, Irén Anna and Zrubka, Zsombor  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1992-6087
  
(2022)
Measuring the acceptability of EQ-5D-3L health states for different ages.
    The European Journal of Health Economics
      .
    
    
     DOI https://doi.org/10.1007/s10198-021-01424-8
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1992-6087
  
(2022)
Measuring the acceptability of EQ-5D-3L health states for different ages.
    The European Journal of Health Economics
      .
    
    
     DOI https://doi.org/10.1007/s10198-021-01424-8
  
  
    Hermann, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Horváth, Hedvig and Lindner, Attila
  
(2022)
Oksági kérdések vizsgálata megfigyeléses adatokon – A 2021. évi közgazdasági Nobel-díjasok
munkássága.
    Hitelintézeti Szemle, 21
       (1).
    
     pp. 141-163.
     DOI https://doi.org/10.25201/HSZ.21.1.141
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905, Horváth, Hedvig and Lindner, Attila
  
(2022)
Oksági kérdések vizsgálata megfigyeléses adatokon – A 2021. évi közgazdasági Nobel-díjasok
munkássága.
    Hitelintézeti Szemle, 21
       (1).
    
     pp. 141-163.
     DOI https://doi.org/10.25201/HSZ.21.1.141
  
  
    Czaller, László and Hermann, Zoltán
  
(2022)
Return to skills and urban size : evidence from the skill requirements of Hungarian firms.
    Project Report.
    KRTK KTI, Budapest.
    
  
  
    Hermann, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Kisfalusi, Dorottya
  
(2024)
School segregation, student achievement, and educational attainment in Hungary.
    International Journal of Comparative Sociology
      .
    
    
     DOI 10.1177/00207152231198434
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Kisfalusi, Dorottya
  
(2024)
School segregation, student achievement, and educational attainment in Hungary.
    International Journal of Comparative Sociology
      .
    
    
     DOI 10.1177/00207152231198434
  
  
    Hermann, Zoltán  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Horváth, Hedvig
  
(2022)
Tanári eredményesség és tanár–diák
összepárosítás az általános iskolákban: Empirikus mintázatok három magyarországi tankerület
adatai alapján.
    Közgazdasági Szemle, 69
       (11).
    
     pp. 1377-1406.
     DOI https://doi.org/10.18414/KSZ .2022.11.1377
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9805-9905 and Horváth, Hedvig
  
(2022)
Tanári eredményesség és tanár–diák
összepárosítás az általános iskolákban: Empirikus mintázatok három magyarországi tankerület
adatai alapján.
    Közgazdasági Szemle, 69
       (11).
    
     pp. 1377-1406.
     DOI https://doi.org/10.18414/KSZ .2022.11.1377
  
  
    Hermann, Zoltán and Kopasz, Marianna
  
(2011)
The effects of social capital on wage income: a multi-country analysis.
    Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 2
       (2).
    
     pp. 3-26.
    
  
  
    Hermann, Zoltán and Horn, Dániel and Varga, Júlia and Varga, Kinga
  
(2022)
Távoktatási tapasztalatok a koronavírus járvány idején – egy kérdőíves adatfelvétel eredményei.
    Project Report.
    KRTK KTI, Budapest.
    
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:59:24 2025 UTC.