Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 12.

Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs (2004) A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (6). pp. 30-37.

Gáti, Mirkó (2014) A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya – hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok? In: "Marketing megújulás". SZTE GTK, Szeged, pp. 1-11. . ISBN 978-963-306-312-5

Hetesi, Erzsébet and Rekettye, Gábor (2001) A lakossági ügyfelek lojalításának mérése és elemzése egy magyar energiaszolgáltatónál. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (9). pp. 17-24.

Hetesi, Erzsébet (2003) A lojalitás definiálási és mérési problémái, a lojalitás hatása a jövedelmezőségre. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (1). pp. 20-27.

Hetesi, Erzsébet and Rekettye, Gábor (2005) A lojalitás dimenzióinak longitudinális mérése a hazai lakossági energiafogyasztók körében faktoranalízis alapján. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (3). pp. 48-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.03.06

Hetesi, Erzsébet (2007) A lojalitás klaszterei a partneri és a fogyasztói piacokon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (9). pp. 4-17. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.09.01

Hetesi, Erzsébet (2011) A varázslatos, megfejthetetlen „üzleti tájkép” szépségei – avagy egy hiánypótló mű a hazai könyvpiacon: Gelei Andrea – Mandják Tibor (szerk.): Dzsungel vagy esőerdő? (könyvismertetés). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (12). pp. 68-69. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.12.07

Hetesi, Erzsébet and Kürtösi, Zsófia (2008) Ki ítéli meg a felsőoktatási szolgáltatások teljesítményét és hogyan? - A hallgatói elégedettség mérési modelljei, empirikus kutatási eredmények az aktív és a végzett hallgatók körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (6). pp. 2-17. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.06.01

Hetesi, Erzsébet (2016) Milyen lesz a jövő nemzetközi marketingje a hatalmi átalakulások következtében? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 11-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.02

Hetesi, Erzsébet and Vilmányi, Márton (2009) Modellezhető-e az üzleti kapcsolatok teljesítményének értelmezése? Szakirodalmi összefoglalás és modellfejlesztés. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (1). pp. 34-43. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.01.03

Vilmányi, Márton, Hetesi, Erzsébet and Tarjányi, Margit (2020) Társadalmi beágyazottságból eredő konfliktusok egészségügyi szervezetekben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (12). p. 60. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.12.05

Hetesi, Erzsébet (2011) Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (1). pp. 31-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.01.03

This list was generated on Fri May 3 01:53:42 2024 UTC.