Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 10.

Kajos, Attila and Bálint, Brigitta (2014) A marketingszemlélet és a HR találkozása - A munkáltatói márkaépítés értelmezése, irodalma és kutatási irányai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (6). pp. 69-79. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.06.07

Szabó, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9043-8193 and Kajos, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3852-3291 (2023) A munkahelyi mozgásprogramok szervezeti és egyéni oldala : Előnyök, értékteremtő tényezők, motivációk. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54 (4). pp. 54-68. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.04.05

Kajos, Attila, Prisztóka, Gyöngyvér and Paic, Róbert (2017) A nézőtéri sportfogyasztás motivációit mérő, magyar nyelvű SPEEDE-H skála validációja és néhány eredménye. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (10). pp. 19-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.03

András, Krisztina, Havran, Zsolt, Kajos, Attila, Kozma, Miklós, Máté, Tünde and Szabó, Ágnes (2019) A sportgazdaságtani kutatások nemzetközi és hazai fejlődése = The historical development of sport business research in Hungary and beyond. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (12). pp. 136-148. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.12.12

Polgár, Zsófia and Kajos, Attila (2022) A vevői elégedettség, az újravásárlási és a továbbajánlási szándék kapcsolata a divatipari termékek online vásárlása esetén = Relationship between customer satisfaction, intention to repurchase and recommend to buy fashion products online. Statisztikai Szemle, 100 (3). pp. 285-312. DOI https://doi.org/10.20311/stat2022.3.hu0285

András, Krisztina and Havran, Zsolt and Kajos, Attila and Kozma, Miklós and Kynsburg, Zoltán and Máté, Tünde, eds. (2018) II. SKEOF (Sportgazdaságtani Kutatók és Egyetemi Oktatók Fóruma) Konferencia: Sikertényezők a globális sportgazdaságban: absztraktkötet. Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet, Sportgazdaságtani Kutatóközpont, Budapest. . ISBN 978-615-00-2157-7

Bodon, György, Kajos, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3852-3291 and Neulinger, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6493-2761 (2023) Kell még szurkoló a stadionokba? A csapattal való szurkolói azonosulás és a csapathoz való kötődés vizsgálata egy hazai futballklub esetébe. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54 (7-8). pp. 13-27. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.07-08.02

Kajos, Attila (2018) Miért követjük a sportolók közösségi média (márka) oldalait? – A sportolói (márka) oldalak követési motivációinak mérésére alkalmas magyar skála kialakítása = Why do we follow athletes (brand) pages on social media? Development of the athelete (brand) page follower motivation scale. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 529-540. . ISBN 978-80-8122-236-8

Máté, Tünde ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4538-2076 and Kajos, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3852-3291 (2023) Social Perception and Attitude Towards International Sporting Events of Local Residents. Journal of Tourism and Services, 14 (27). pp. 118-135. DOI https://doi.org/10.29036/jots.v14i27.547

András, Krisztina, Ábrahám, Zsolt, Fülöp, Zoltán, Kajos, Attila, Kazainé Ónodi, Annamária, Kiss, János, Kiss, Péter, Kozma, Miklós, Pistrui, Bence, Sebrek, Szabolcs Szilárd, Szabó, Ágnes, Szalay, Zsuzsanna, Stocker, Miklós and Wittinger, Mária Magdolna (2019) Vállalatgazdaságtan: feladatgyűjtemény. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-802-2

This list was generated on Fri May 3 01:55:03 2024 UTC.