Browse by Person
Number of items: 11. Kajos, Attila and Bálint, Brigitta (2014) A marketingszemlélet és a HR találkozása - A munkáltatói márkaépítés értelmezése, irodalma és kutatási irányai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (6). pp. 69-79. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.06.07
Szabó, Ágnes Kajos, Attila, Prisztóka, Gyöngyvér and Paic, Róbert (2017) A nézőtéri sportfogyasztás motivációit mérő, magyar nyelvű SPEEDE-H skála validációja és néhány eredménye. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (10). pp. 19-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.03 András, Krisztina, Havran, Zsolt, Kajos, Attila, Kozma, Miklós, Máté, Tünde and Szabó, Ágnes (2019) A sportgazdaságtani kutatások nemzetközi és hazai fejlődése = The historical development of sport business research in Hungary and beyond. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (12). pp. 136-148. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.12.12 Polgár, Zsófia and Kajos, Attila (2022) A vevői elégedettség, az újravásárlási és a továbbajánlási szándék kapcsolata a divatipari termékek online vásárlása esetén = Relationship between customer satisfaction, intention to repurchase and recommend to buy fashion products online. Statisztikai Szemle, 100 (3). pp. 285-312. DOI https://doi.org/10.20311/stat2022.3.hu0285 András, Krisztina and Havran, Zsolt and Kajos, Attila and Kozma, Miklós and Kynsburg, Zoltán and Máté, Tünde, eds. (2018) II. SKEOF (Sportgazdaságtani Kutatók és Egyetemi Oktatók Fóruma) Konferencia: Sikertényezők a globális sportgazdaságban: absztraktkötet. Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet, Sportgazdaságtani Kutatóközpont, Budapest. . ISBN 978-615-00-2157-7
Bodon, György, Kajos, Attila Kajos, Attila (2018) Miért követjük a sportolók közösségi média (márka) oldalait? – A sportolói (márka) oldalak követési motivációinak mérésére alkalmas magyar skála kialakítása = Why do we follow athletes (brand) pages on social media? Development of the athelete (brand) page follower motivation scale. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 529-540. . ISBN 978-80-8122-236-8
Kajos, Attila
Máté, Tünde András, Krisztina, Ábrahám, Zsolt, Fülöp, Zoltán, Kajos, Attila, Kazainé Ónodi, Annamária, Kiss, János, Kiss, Péter, Kozma, Miklós, Pistrui, Bence, Sebrek, Szabolcs Szilárd, Szabó, Ágnes, Szalay, Zsuzsanna, Stocker, Miklós and Wittinger, Mária Magdolna (2019) Vállalatgazdaságtan: feladatgyűjtemény. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-802-2 |