Browse by Person
Number of items: 38. Keszey, Tamara (2013) A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása. In: Kiterjesztett marketing: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 19. országos konferenciája, 2013. augusztus 28-29., Budapest, Magyarország. Keszey, Tamara (2007) A piaci információk szerepe a vezetői döntéshozatalban és a tudásteremtésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (6). pp. 42-58. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.06.04 Keszey, Tamara (2008) A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai. In: 60 éves a Közgazdaságtudományi Egyetem: A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok. Aula, Budapest, pp. 251-267. . ISBN 978 963 9698 65 9 Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581, Molnár, László ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9319-2843 and Mursalzade, Hikmat ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6041-8490 (2023) A vevői információminőség észlelését befolyásoló tényezők vizsgálata – A bizalom, szervezeti változások és turbulencia hatása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54 (12). pp. 14-23. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.12.02 Frau, Moreno and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2023) Agri-food firms’ attitude toward digital data exploitation in the product development. Marketing & Menedzsment, 57 (Ksz.). pp. 33-40. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.KSZ.01.04 Keszey, Tamara and Kenesei, Zsófia (2014) An enhanced Servqual approach to measure service quality in higher education. In: Paradigm Shifts & Interactions. EMAC 2014 - European Marketing Academy - 43rd Annual Conference Proceedings. European Marketing Academy, Valencia, Spain, pp. 148-155. . ISBN 978-84-370-9453-3 Keszey, Tamara (2007) Antecedents of E-Business Adoption in Corporate Marketing Activities: Perspective of the Organisation and of the Environment. In: Flexible Marketing in an unpredictable World: proceedings of the 36th EMAC conference. European Marketing Academy, Reykjavik, Iceland. . ISBN 978-9979-948-35-3 Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962, Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Heidrich, Balázs ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2414-0342 (2023) Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Publikációs Nívódíjai – 2022. Közgazdasági Szemle, 70 (12). pp. 1414-1417. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2023.12.1414 Berács, József, Keszey, Tamara and Sajtos, László (2002) Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (11). pp. 2-15. Keszey, Tamara (2007) Az informatika helyzete és lehetőségei a magyar nagyvállalatok marketing- és értékesítési tevékenységének támogatásában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (11). pp. 27-45. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.11.03 Keszey, Tamara and Katona, Ádám (2016) Az információrendszerek sikere a magyar nagyvállalatoknál – A marketingmenedzser perspektívája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (12). pp. 83-96. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.12.08 Keszey, Tamara (2010) Az információs technológia szerepe a magyar nagyvállalatok marketing tevékenységének támogatásában. Corvinus Marketing Tanulmányok, 1 (1). pp. 15-28. Keszey, Tamara (2014) Az értékesítés és a marketing kapcsolatának piaci tájékozódásban betöltött szerepe és meghatározó tényezői (Role of the sales and marketing relationship in market orientation and its determining factors). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (3). pp. 39-48. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.03.04 Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Zsukk, János (2017) Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (10). pp. 38-47. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.05 Keszey, Tamara (2020) Behavioural intention to use autonomous vehicles: Systematic review and empirical extension. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 119 . DOI https://doi.org/10.1016/j.trc.2020.102732 Keszey, Tamara and Katona, Ádám (2018) Bizalom a zűrzavarban: Avagy hogyan módosítják a bizalom információ észlelésre gyakorolt hatását a piaci turbulencia és a vállalaton belüli változások? = Role of trust in turmoil: How do market turbulence and structural fluctuations moderate the effect of trust on perception of information quality? In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 425-433. . ISBN 978-80-8122-236-8 Keszey, Tamara (2018) Bizalom és vezetői információfelhasználás: a hatalom moderáló hatása. Statisztikai Szemle, 96 (2). pp. 164-181. DOI https://doi.org/10.20311/stat2018.02.hu0164 Keszey, Tamara (2015) Bizalom és vállalati teljesítmény. A bizalom szerepe az aszimmetrikus információk minőségének vállalati észlelésében és azok vezetői döntéshozatalban való felhasználásában = Trust and corporate performance. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (6). pp. 2-11. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.06.01 Lukovics, Miklós, Prónay, Szabolcs, Majó, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5806-1872, Kovács, Péter, Ujházi, Tamás, Volosin, Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5190-4294, Palatinus, Zsolt and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2023) Combining survey-based and neuroscience measurements in customer acceptance of self-driving technology. Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour, 95 . pp. 46-58. DOI https://doi.org/10.1016/j.trf.2023.03.016 Molnár, László, Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Frau, Moreno (2024) Developing a deeper understanding of actionable customer feedback : A systematic literature review. Society and Economy . DOI https://doi.org/10.1556/204.2024.00011 Keszey, Tamara (2003) Hogyan hasznosulnak a piackutatásból származó információk a vállalatok marketingmenedzsment gyakorlatában? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (11). pp. 32-45. Keszey, Tamara (2007) Hogyan lesz a piackutatásból marketingtudás? Statisztikai Szemle, 85 (4). pp. 332-358. Keszey, Tamara (2014) Hogyan lesz a piackutatásokból vállalati tudás? Kukába vagy hasznosításra? Élet és tudomány, 69 (31). pp. 982-984. Keszey, Tamara (2011) How market information is transformed into marketing knowledge? Acta Oeconomica, 61 (3). pp. 313-336. DOI 10.1556/AOecon.61.2011.3.4 Keszey, Tamara (2014) How trust affects the use of information obtained through intra- and extraorganizational relationships? In: Paradigm Shifts & Interactions. Proceedings of the 43rd European Marketing Academy Conference (EMAC). European Marketing Academy, pp. 139-146. . ISBN 978-84-370-9453-3 Keszey, Tamara (2012) Információ-felhasználási minták a magyar nagyvállalatoknál. In: Terepkutatás a magyar gazdaságban, 2012. november 16-17., Budapest, Magyarország. Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Prónay, Szabolcs ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822 and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2022) Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 2-3. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01 Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Tóth, Réka Zsuzsanna (2020) Ipar 4.0 az autóiparban. A fehér- és kékgalléros munkavállalók technológiaelfogadási aggályai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (6). pp. 69-80. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.06.07 Prónay, Szabolcs, Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Buzás, Norbert (2017) Jó szabadalomnak nem kell cégér?! – A marketingorientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiatranszfer-irodáknál. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (1). pp. 70-80. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.07 Berács, József, Hooley, Graham, Sajtos, László and Keszey, Tamara (2003) Marketing-erőforrások koncepcionális megközelítése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (2). pp. 2-13. Keszey, Tamara (2014) Marketing-tudás menedzsment a magyar nagyvállalatoknál. Kutatási összefoglaló vállalati szakemberek számára. Project Report. Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszék, Budapest. (Unpublished) Keszey, Tamara (2000) Milyen tényezők hatnak a szervezetek információ-felhasználására? Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 39-44. Prónay, Szabolcs, Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581, Buzás, Norbert ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4496-8828, Takayuki, Sakai and Kensuke, Inai (2021) Performance of university technology transfer offices: evidence from Europe and Japan. International Journal of Productivity and Performance Management . DOI https://doi.org/10.1108/IJPPM-03-2020-0091 Keszey, Tamara (2013) Sales-marketing interface and company performance. Is information use the missing link? In: Lost in Translation: Marketing in an Interconnected World. 42nd annual EMAC conference. European Marketing Academy, pp. 136-143. . ISBN 978-9944-380-10-2 Keszey, Tamara and Biemans, Wim (2016) Sales–marketing encroachment effects on innovation. Journal of Business Research, 69 (9). pp. 3698-3706. DOI 10.1016/j.jbusres.2016.03.032 Frau, Moreno and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2024) Seeding innovation : the role of internal and external digital data in agri-food product innovation. British Food Journal, 126 (13). pp. 286-302. DOI 10.1108/BFJ-08-2023-0687 Keszey, Tamara, Biemans, Wim and Malshe, Avinash (2013) The Paradoxical Effects of Interactive Information Technology on Sales-Marketing Interface Communication1. In: 4th Conference on Enhancing Sales Force Productivity, July 14-16. 2013, Münster, Germany. Frau, Moreno, Cabiddu, Francesca and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2022) Time to clean up food production? Digital technologies, nature-driven agility, and the role of managers and customers. Journal of Cleaner Production, 377 . DOI https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2022.134376 |