Browse by Person
Number of items: 6. Zsótér, Boglárka ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2111-3712, Németh, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4427-9827 and Mészáros, Aranka (2022) A felsőoktatásban tanuló fiatalok jellemzése pénzügyi céljaik, attitűdjeik és magatartásuk mentén. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (3). pp. 60-72. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.03.05 Németh, Erzsébet, Jakovác, Katalin, Mészáros, Aranka, Kollár, Péter and Várpalotai, Viktor (2016) Insight and Blight – Initiatives on Enhancing Financial Literacy in Hungary. Public Finance Quarterly = Pénzügyi Szemle, 61 (3). pp. 401-422. Németh, Erzsébet, Jakovác, Katalin, Mészáros, Aranka, Kollár, Péter and Várpalotai, Viktor (2016) Körkép és kórkép a pénzügyi kultúra fejlesztését célzó képzésekről. Pénzügyi Szemle = Public Finance Quarterly, 61 (3). pp. 407-428. Mihály, Nikolett, Mészáros, Aranka, Kovács, Ildikó Éva, Madarász, Imre and Horváth, Csaba (2014) Pénzügyi attitűd és a „külső-belső kontroll” összefüggésrendszere. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (10). pp. 68-77. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.10.07 Németh, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4427-9827, Béres, Dániel, Huzdik, Katalin, Zsótér, Boglárka ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2111-3712 and Mészáros, Aranka (2022) Tanárok pénzügyi kultúrája. Pénzügyi Szemle / Public Finance Quarterly - Journal of Public Finance, 67 (1). pp. 7-32. DOI 10.35551/PSZ_2022_1_1 Németh, Erzsébet, Béres, Dániel, Huzdik, Katalin, Deák-Zsótér, Boglárka and Mészáros, Aranka (2022) Teachers’ Financial Literacy. Public Finance Quarterly = Pénzügyi Szemle, 67 (1). pp. 7-32. DOI https://doi.org/10.35551/PFQ_2022_1_1 |