Browse by Person
Number of items: 54.
Rencz, Fanni Bauer, András, Csepeti, Ádám, Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2012) A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme. Marketingmegközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában. Hitelintézeti Szemle, 11 (4). pp. 298-324. Bauer, András, Csepeti, Ádám, Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2012) A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme: Marketing megközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában. In: Coopetition. Miskolci Egyetem Marketing Intézet, Miskolc, p. 20. . ISBN 978-963-661-995-4 Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2008) A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje. In: Marketing Oktatók Országos Konferenciája, 2008. augusztus 28-29., Budapest. Gáti, Mirkó, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2018) A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 42-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.05 Mitev, Ariel Zoltán, Gáti, Mirkó and Bauer, András (2017) A magányos farkasok útja. Kihíváskeresés és hibákból való tanulás hatása az adaptív értékesítési magabiztosságra és az észlelt teljesítményre. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (10). pp. 32-37. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.04 Mitev, Ariel Zoltán and Dörnyei, Krisztina (2011) A mozgókép reneszánsza: nagytotál a videográfia módszertanáról = The renaissance of the motion pictures: wide shot of the videography. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 774-784. . ISBN 9789636423919 Mitev, Ariel Zoltán and Horváth , Dóra (2008) A posztmodern marketing rózsaszirmai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 4-18. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.01 Bauer, András, Gáti, Mirkó and Mitev, Ariel Zoltán (2019) A személyes értékesítők hálózatépítési tevékenysége. Közgazdasági Szemle, 66 (1). pp. 95-113. DOI 10.18414/KSZ.2019.1.95 Mitev, Ariel Zoltán (2004) A szociális marketing és a csere. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (ksz.). pp. 24-31. Horváth, Daniella, Mitev, Ariel Zoltán and Korcsmáros, Enikő (2019) A vállalati innováció dimenzióinak feltárása az értékesítő nézőpontjából ---- Exploring the dimensions of enterprise innovation from the salesman's perspective. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (10). pp. 26-38. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.10.03 Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2005) Az eladásmenedzsment kihívásai az elkövetkező évtizedben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (12). pp. 19-27. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.02 Horváth, Daniella, Korcsmáros, Enikő and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Az innováció értelmezése és dimenziói az értékesítők nézőpontjából = Understanding the phenomena of corporate and individual innovation from the salesmen’s point of view. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 816-827. . ISBN 978-80-8122-236-8 Bauer, András, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2007) Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon (Opportunity of the innovation on a technologic market). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (6). pp. 59-64. DOI 10.14267/VEZTUD.2007.06.05 Bauer, András, Agárdi, Irma, Mitev, Ariel Zoltán and Kenesei, Zsófia (2000) Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 3-7. Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Az értékesítővé válás folyamata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (3). pp. 23-35. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.03.03 Horváth, Dóra, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Beyond the Scope of Design thinking: DesignCommunication. In: The 21st dmi: Academic Design Management Conference Proceeding. Design Management Institute, Boston, MA 02111, USA, pp. 653-662. . Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Búú vagy Báá? Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztüli kvalitatív vizsgálata: fórumkommentekre adott érzelmi reakciók. In: EMOK – XXII. Országos Konferencia – Hitelesség és értékorientáció a marketingben, 2016. augusztus 29-31., Debrecen, Magyarország. Ásványi, Katalin, Mitev, Ariel Zoltán and Jászberényi, Melinda (2018) Családbarát fesztivál, avagy a családok fesztiválélménye = Family-friendly festivals - families’ festival experiences. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 289-300. . ISBN 978-80-8122-236-8
Ásványi, Katalin Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Előszavak és előképek: Vendégszerkesztői előszövegezés. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (4). pp. 2-3. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.04.01 Kelemen-Erdős, Anikó and Mitev, Ariel Zoltán (2020) Eszképizmustól az ajánlásig – Élményfokozatok és hatásai a romkocsmákban = From Escapism To Recommendation – Experience Stages and Their Impact on Guests in Ruinpubs. Turizmus Bulletin, 20 (2). pp. 14-21. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n2.2 Neulinger, Ágnes and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Fiatal felnőttek családi rítusai és a felnőtté válás jellemzői a családtól való leválás idején. Szociológiai Szemle, 27 (1). pp. 64-89. Mitev, Ariel Zoltán (2012) Grounded theory, a kvalitatív kutatás klasszikus mérföldköve (Grounded theory, the classic milestone of qualitative research). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (1). pp. 17-30. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.01.02 Mitev, Ariel Zoltán, Irimiás, Anna and Michalkó, Gábor (2015) Halászkirályok hanghullámai - Az idősek vallási eseményekhez kapcsolódó élményeinek megértése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (4). pp. 23-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.04.03 Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2009) Hosszabb kar vagy nagyobb fül? A kiterjesztett én fogyasztói dimenziói. In: Új marketing kihívások a XXI. Században – Fenntartható fogyasztó. Marketing Oktatók Klubjának 15. Jubileumi Konferenciája, 2009.08.25 - 2009.08.26., Kaposvár, Magyarország.
Tóth, Rita Bauer, András, Mitev, Ariel Zoltán and Gáti, Mirkó (2019) Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben / The effect of communication channels and innovation behaviour on trust and customer retention in personal selling. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (9). pp. 6-13. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.09.02
Békési, Vivien, Fekete, Fanni Krisztina, Hegedűs, Dóra, Horváth, Evelin, Jakó, Fanni, Juhász, Péter, Márton, János, Mitev, Ariel Zoltán
Bognár, Bálint György, Csábráki, Dávid, Csordás, Tamás, Granát, Marcell, Hadászi, Szabolcs, Mitev, Ariel Zoltán Horváth , Dóra, Cosovan, Attila, Csordás , Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Marketing as Designing: Design Methods in Marketing Education – Introduction to DesignCommunication. In: Marketing Challenges, Innovations and Trends in Emerging Markets. University of Economics in Prague, Prague. . ISBN 978-80-245-2279-1
Rencz, Fanni Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2016) Memes at an exhibition: consumer interpretations of internet memes. Project Report. Corvinus University of Budapest, Budapest.
Irimiás, Anna Rita Dörnyei, Krisztina and Mitev, Ariel Zoltán (2010) Netnográfia avagy on-line karosszék-etnográfia a marketingkutatásban (Netnography or Online armchair etnography in the marketing research). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (4). pp. 55-68. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.04.06 Horváth, Dóra, Mitev , Ariel Zoltán, Bauer, András, Csordás, Tamás and Móricz , Éva (2010) Online vs. Offline Gossip as a Source of Corporate Communicative Advantage. In: Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - 1st EMAC Regional Conference, 2010. szeptember 24-25., Budapest.
Mitev, Ariel Zoltán Mitev, Ariel Zoltán and Kelemen-Erdős, Anikó (2017) Romkocsma mint bricolage: Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 26-34. Mitev, Ariel Zoltán and Neulinger, Ágnes (2016) Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (7). pp. 29-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.07.03 Mitev, Ariel Zoltán, Rencz, Fanni, Tamási, Béla, Hajdu, Krisztina, Péntek, Márta, Gulácsi, László, Szegedi, Andrea, Bata‑Csörgő, Zsuzsanna, Kinyó, Ágnes, Sárdy, Miklós and Brodszky, Valentin (2019) Subjective well‑being in patients with pemphigus: a path analysis. The European Journal of Health Economics, 2019 (20). S101-S107. DOI https://doi.org/10.1007/s10198-019-01067-w Cosovan, Attila, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői alkotói kapcsolatteremtés a társadalom és a technológia kontextusában – A designkommunikáció filozófiai, közgazdasági, művészeti és pszichológiai közelítései. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 121-129. . ISBN 978-963-503-751-3 Horváth , Dóra, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás, Horváth, Daniella and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői helyzetek jelentősége a vezetőképzésben: designkommunikáció és / vagy design thinking. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 902-914. . ISBN ISBN: 978-80-8122-2
Koloszár, László, Wimmer, Ágnes
Mitev, Ariel Zoltán, Irimiás, Anna Rita
Hegedűs, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán
Tóth, Rita Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán (2008) Vezetői dilemmák az értékesítési utak átalakítása során. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (9). pp. 31-42. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.09.03 Horváth, Dóra, Csordás, Tamás, Mitev, Ariel Zoltán, Móricz , Éva, Szpisák, Tamás and Végh, Zoltán (2015) Video-produkciós projektek a marketingoktatásban. In: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciája, 2015. augusztus 27-28, Budapest. Mitev, Ariel Zoltán (2006) Végtelen történet: A narratív elemzés alkalmazhatósága a marketingkutatásban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (10). pp. 33-41. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.10.04 Horváth, Dóra, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2014) Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 46-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.07 Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2017) Ésvagyítás: Vendégszerkesztői gondolatvegyítés a kvalitatív különszámhoz. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (12). p. 2. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.12.08 Bartók, Botond and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Észlelt munkaadói értékajánlatok és a munkavállalók által tapasztalt valóság. Az észlelt eltérések hatása a munkaadóra irányuló munkavállalói ajánlásokra az egyes kultúrkörökben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (10-11). pp. 56-70. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.10.05
Wimmer, Ágnes Mitev, Ariel Zoltán and Csordás, Tamás and Horváth, Dóra and Boros, Kitti, eds. (2021) “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 9789635038718 |