Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 24.

Hofmeister Tóth, Ágnes and Simon, Judit (2006) A Q-módszer elmélete és alkalmazása a marketingkutatásban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (9). pp. 16-26. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.09.02

Szalkai, Zsuzsanna, Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151 and Neumann-Bódi, Edit (2021) A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül. Marketing és Menedzsment, 55 (k.sz.). pp. 31-40. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.KSZ.01.03

Varga, Ákos, Simon, Judit, Pintér, Attila, Tóth, Lilla and Kozák, Lajos (2020) A fogyasztói etnocentrizmus idegi korrelációi – neuromarketing-kutatás. Az ismertség által okozott implicit agykérgi aktivitásmoduláció vizsgálatára = Neural correlates of consumers’ ethnocentrism. Implicit modulation of cortical activations caused by familiarity. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 45-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.05

Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Szalkai, Zsuzsanna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9538-2341, Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151, Neumann-Bódi, Edit and Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471 (2022) A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 19-30. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03

Simon, Judit (1995) A marketing és a műszaki fejlesztés szerepe az innovációs és diffúziós folyamatban. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 20-31.

Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kehl, Dániel (2019) A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével = Opinion leadership as a second-order construct using PLS structural equation modelling. Statisztikai Szemle, 97 (9). pp. 827-854. DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.9.hu0827

Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kiss, Viktor (2017) Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction. Society and Economy, 39 (1). pp. 141-160. DOI 10.1556/204.2016.004 (In Press)

Nagy, Ákos András, Kemény, Ildikó, Simon, Judit and Kiss, Viktor (2015) Az online szájreklám alapjául szolgáló magatartás és az elégedettség kapcsolata. Marketing & Menedzsment, 49 (4). pp. 18-35.

Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián and Simon, Judit (2018) Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an integrated model of customer satisfaction, loyalty and value. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 171-182. . ISBN 978-80-8122-236-8

Simon, Judit and Varga, Ákos (2020) Bevezető. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 43-44. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.04

Brodszky, Valentin, Beretzky, Zsuzsanna, Baji, Petra, Rencz, Fanni, Péntek, Márta, Rotar, Alexandru, Tachkov, Konstantin, Mayer, Susanne, Simon, Judit, Niewada, Maciej, Hren, Rok and Gulácsi, László (2019) Cost‑of‑illness studies in nine Central and Eastern European countries. The European Journal of Health Economics, 2019 (20). S155-S172. DOI https://doi.org/10.1007/s10198-019-01066-x

Kovács, Bence, Darida, Miklós ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4664-5405 and Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471 (2021) Drugs Becoming Generics—The Impact of Genericization on the Market Performance of Antihypertensive Active Pharmaceutical Ingredients. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18 (18). DOI https://doi.org/10.3390/ijerph18189429

Novoselova, Olga, Simon, Judit, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kai, Zhu, Vargáné Csobán, Katalin, Balogh, Andrej ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0309-042X and Dávid, Lóránt Dénes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7880-9860 (2023) Exposure of valenced fake news frames to country brand equity and the role of news credibility in this process. Management and Marketing, 18 (2). pp. 145-171.

Neulinger, Ágnes, Simon, Judit, Kelemen, Kata, Hofmeister Tóth, Ágnes and Bódi, Edit (2010) Fogyasztói magatartás a hazai utazási szolgáltatások piacán - a hibrid vásárlói magatartás vizsgálata (Consumer behaviour on market of the Hungarian travel services – Examination of hybrid consumption). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (6). pp. 50-62. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.06.05

Mandják, Tibor and Simon, Judit (2010) Interaction and complexity, navigation from Marseille to Budapest. Industrial Marketing Management, 39 (6). pp. 1038-1040. DOI 10.1016/j.indmarman.2010.06.023

Simon, Judit (2016) Kutatás-módszertani trendek a marketingben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 54-62. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.10

Simon, Judit, Mandják, Tibor and Szalkai, Zsuzsanna (2011) Különböző beszerzői magatartásminták a magyarországi kórházak körében (Behaviour of the Hungarian hospital in their relationship with drug suppliers.). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2). pp. 21-32. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.02.02

Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0

Kemény, Ildikó, Simon, Judit, Berezvai, Zombor and Kun, Zsuzsanna (2021) Marketingkutatás kvantitatív módszerei. Segédanyag SPSS program használatához. Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézet, Budapest. . ISBN 978-963-503-864-0

Mandják, Tibor, Simon, Judit and Lantos, Zoltán (2004) Mit gondolnak a vállalatvezetők az üzleti kapcsolatok értékéről? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (1). pp. 48-56.

Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2015) Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (7). pp. 28-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.07.03

Kovács, Bence and Simon, Judit (2017) The impact of scientific evidence and price level of hypertension drug therapies on their market performance – A Europe based analysis. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (5). pp. 49-63. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.05.05

Munkácsi, Noémi and Simon, Judit (2018) What are the potential end customers of the heat market like? The customer segmentation challenge on the heat market. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (5). pp. 13-27. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.05.02

Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kun, Zsuzsanna ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2323-6174, Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Kulhavi, Nikoletta Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9656-2232 and Henseler, Jörg ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9736-3048 (2023) Új lendület a PLS-SEM alkalmazásában az üzleti kutatások terén : Avagy hazai helyzetkép, szószedet és a módszertani korlátok feloldása. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54 (1). pp. 2-13. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.01.01

This list was generated on Fri May 3 01:53:05 2024 UTC.