Browse by Person
Number of items: 27. Hofmeister Tóth, Ágnes and Simon, Judit (2006) A Q-módszer elmélete és alkalmazása a marketingkutatásban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (9). pp. 16-26. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.09.02
Szalkai, Zsuzsanna, Mandják, Tibor Varga, Ákos, Simon, Judit, Pintér, Attila, Tóth, Lilla and Kozák, Lajos (2020) A fogyasztói etnocentrizmus idegi korrelációi – neuromarketing-kutatás. Az ismertség által okozott implicit agykérgi aktivitásmoduláció vizsgálatára = Neural correlates of consumers’ ethnocentrism. Implicit modulation of cortical activations caused by familiarity. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 45-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.05
Mandják, Tibor Simon, Judit (1995) A marketing és a műszaki fejlesztés szerepe az innovációs és diffúziós folyamatban. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 20-31. Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kehl, Dániel (2019) A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével = Opinion leadership as a second-order construct using PLS structural equation modelling. Statisztikai Szemle, 97 (9). pp. 827-854. DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.9.hu0827 Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kiss, Viktor (2017) Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction. Society and Economy, 39 (1). pp. 141-160. DOI 10.1556/204.2016.004 (In Press) Nagy, Ákos András, Kemény, Ildikó, Simon, Judit and Kiss, Viktor (2015) Az online szájreklám alapjául szolgáló magatartás és az elégedettség kapcsolata. Marketing & Menedzsment, 49 (4). pp. 18-35. Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián and Simon, Judit (2018) Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an integrated model of customer satisfaction, loyalty and value. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 171-182. . ISBN 978-80-8122-236-8 Simon, Judit and Varga, Ákos (2020) Bevezető. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 43-44. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.04 Brodszky, Valentin, Beretzky, Zsuzsanna, Baji, Petra, Rencz, Fanni, Péntek, Márta, Rotar, Alexandru, Tachkov, Konstantin, Mayer, Susanne, Simon, Judit, Niewada, Maciej, Hren, Rok and Gulácsi, László (2019) Cost‑of‑illness studies in nine Central and Eastern European countries. The European Journal of Health Economics, 2019 (20). S155-S172. DOI https://doi.org/10.1007/s10198-019-01066-x
Kovács, Bence, Darida, Miklós
Novoselova, Olga, Simon, Judit
Novoselova, Olga, Simon, Judit, Kemény, Ildikó Neulinger, Ágnes, Simon, Judit, Kelemen, Kata, Hofmeister Tóth, Ágnes and Bódi, Edit (2010) Fogyasztói magatartás a hazai utazási szolgáltatások piacán - a hibrid vásárlói magatartás vizsgálata (Consumer behaviour on market of the Hungarian travel services – Examination of hybrid consumption). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (6). pp. 50-62. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.06.05 Mandják, Tibor and Simon, Judit (2010) Interaction and complexity, navigation from Marseille to Budapest. Industrial Marketing Management, 39 (6). pp. 1038-1040. DOI 10.1016/j.indmarman.2010.06.023 Simon, Judit (2016) Kutatás-módszertani trendek a marketingben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 54-62. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.10
Simon, Judit Simon, Judit, Mandják, Tibor and Szalkai, Zsuzsanna (2011) Különböző beszerzői magatartásminták a magyarországi kórházak körében (Behaviour of the Hungarian hospital in their relationship with drug suppliers.). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2). pp. 21-32. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.02.02 Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0 Kemény, Ildikó, Simon, Judit, Berezvai, Zombor and Kun, Zsuzsanna (2021) Marketingkutatás kvantitatív módszerei. Segédanyag SPSS program használatához. Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézet, Budapest. . ISBN 978-963-503-864-0 Mandják, Tibor, Simon, Judit and Lantos, Zoltán (2004) Mit gondolnak a vállalatvezetők az üzleti kapcsolatok értékéről? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (1). pp. 48-56.
Balázs, Péter György, Łaszewska, Agata, Simon, Judit Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2015) Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (7). pp. 28-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.07.03 Kovács, Bence and Simon, Judit (2017) The impact of scientific evidence and price level of hypertension drug therapies on their market performance – A Europe based analysis. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (5). pp. 49-63. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.05.05 Munkácsi, Noémi and Simon, Judit (2018) What are the potential end customers of the heat market like? The customer segmentation challenge on the heat market. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (5). pp. 13-27. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.05.02
Kemény, Ildikó |