Number of items: 29.
Hofmeister Tóth, Ágnes and Simon, Judit
(2006)
A Q-módszer elmélete és alkalmazása a marketingkutatásban.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37
(9).
pp. 16-26.
DOI 10.14267/VEZTUD.2006.09.02
Szalkai, Zsuzsanna, Mandják, Tibor
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Simon, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Hlédik, Erika
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151 and Neumann-Bódi, Edit
(2021)
A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül.
Marketing és Menedzsment, 55
(k.sz.).
pp. 31-40.
DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.KSZ.01.03
Varga, Ákos, Simon, Judit, Pintér, Attila, Tóth, Lilla and Kozák, Lajos
(2020)
A fogyasztói etnocentrizmus idegi korrelációi – neuromarketing-kutatás. Az ismertség által okozott implicit agykérgi aktivitásmoduláció vizsgálatára = Neural correlates of consumers’ ethnocentrism. Implicit modulation of cortical activations caused by familiarity.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
(3).
pp. 45-55.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.05
Mandják, Tibor
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Szalkai, Zsuzsanna
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9538-2341, Hlédik, Erika
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151, Neumann-Bódi, Edit and Simon, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471
(2022)
A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(7).
pp. 19-30.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03
Simon, Judit
(1995)
A marketing és a műszaki fejlesztés szerepe az innovációs és diffúziós folyamatban.
Vezetéstudomány, 26
(6).
pp. 20-31.
Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kehl, Dániel
(2019)
A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével = Opinion leadership as a second-order construct using PLS structural equation modelling.
Statisztikai Szemle, 97
(9).
pp. 827-854.
DOI https://doi.org/10.20311/stat2019.9.hu0827
Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián, Simon, Judit and Kiss, Viktor
(2017)
Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction.
Society and Economy, 39
(1).
pp. 141-160.
DOI 10.1556/204.2016.004
(In Press)
Nagy, Ákos András, Kemény, Ildikó, Simon, Judit and Kiss, Viktor
(2015)
Az online szájreklám alapjául szolgáló magatartás és az elégedettség kapcsolata.
Marketing & Menedzsment, 49
(4).
pp. 18-35.
Nagy, Ákos, Kemény, Ildikó, Szűcs, Krisztián and Simon, Judit
(2018)
Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak
esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an
integrated model of customer satisfaction, loyalty and value.
In:
A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
Selye János Egyetem, Komárom, pp. 171-182.
. ISBN 978-80-8122-236-8
Simon, Judit and Varga, Ákos
(2020)
Bevezető.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
(3).
pp. 43-44.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.04
Brodszky, Valentin, Beretzky, Zsuzsanna, Baji, Petra, Rencz, Fanni, Péntek, Márta, Rotar, Alexandru, Tachkov, Konstantin, Mayer, Susanne, Simon, Judit, Niewada, Maciej, Hren, Rok and Gulácsi, László
(2019)
Cost‑of‑illness studies in nine Central and Eastern European countries.
The European Journal of Health Economics, 2019
(20).
S155-S172.
DOI https://doi.org/10.1007/s10198-019-01066-x
Kovács, Bence, Darida, Miklós
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4664-5405 and Simon, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471
(2021)
Drugs Becoming Generics—The Impact of Genericization on the Market Performance of Antihypertensive Active Pharmaceutical Ingredients.
International Journal of Environmental Research and Public Health, 18
(18).
DOI https://doi.org/10.3390/ijerph18189429
Novoselova, Olga, Simon, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Kemény, Ildikó
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 and Dávid, Lóránt Dénes
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7880-9860
(2024)
Exploring the Persuasiveness of Valenced Fake News : A Construal-Level Theory Perspective.
Journal of Intercultural Communication, 24
(4).
pp. 156-172.
DOI 10.36923/jicc.v24i4.958
Novoselova, Olga, Simon, Judit, Kemény, Ildikó
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kai, Zhu, Vargáné Csobán, Katalin, Balogh, Andrej
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0309-042X and Dávid, Lóránt Dénes
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7880-9860
(2023)
Exposure of valenced fake news frames to country brand equity and the role of news credibility in this process.
Management and Marketing, 18
(2).
pp. 145-171.
Neulinger, Ágnes, Simon, Judit, Kelemen, Kata, Hofmeister Tóth, Ágnes and Bódi, Edit
(2010)
Fogyasztói magatartás a hazai utazási szolgáltatások piacán - a hibrid vásárlói magatartás vizsgálata (Consumer behaviour on market of the Hungarian travel services – Examination of hybrid consumption).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41
(6).
pp. 50-62.
DOI 10.14267/VEZTUD.2010.06.05
Mayer, Susanne
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4448-0478, Berger, Michael
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1183-8410, Konnopka, Alexander, Brodszky, Valentin
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6095-2295, Evers, Silvia M. A. A.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1026-570X, Hakkaart-van Roijen, Leona, Guitérrez-Colosia, Mencia R.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2631-0205, Salvador-Carulla, Luis
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5742-9866, Park, A-La
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4704-4874, Hollingworth, William, García-Pérez, Lidia
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5626-8116 and Simon, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9279-8627
(2022)
In Search for Comparability : The PECUNIA Reference Unit Costs for Health and Social Care Services in Europe.
International Journal of Environmental Research and Public Health, 19
(6).
DOI 10.3390/ijerph19063500
Mandják, Tibor and Simon, Judit
(2010)
Interaction and complexity, navigation from Marseille to Budapest.
Industrial Marketing Management, 39
(6).
pp. 1038-1040.
DOI 10.1016/j.indmarman.2010.06.023
Simon, Judit
(2016)
Kutatás-módszertani trendek a marketingben.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47
(4).
pp. 54-62.
DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.10
Simon, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Berezvai, Zombor
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7807-2977, Kemény, Ildikó
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kun, Zsuzsanna
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2323-6174 and Pusztai, Tamás
(2024)
Kvantitatív elemzési módszerek. SPSS használata a kutatási gyakorlatban.
Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest.
. ISBN 978-963-503-954-8
DOI https://doi.org/10.14267/978-963-503-954-8
Simon, Judit, Mandják, Tibor and Szalkai, Zsuzsanna
(2011)
Különböző beszerzői magatartásminták a magyarországi kórházak körében (Behaviour of the Hungarian hospital in their relationship with drug suppliers.).
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42
(2).
pp. 21-32.
DOI 10.14267/VEZTUD.2011.02.02
Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka
(2014)
Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig.
In:
Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet.
MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91.
. ISBN 978-963-508-702-0
Kemény, Ildikó, Simon, Judit, Berezvai, Zombor and Kun, Zsuzsanna
(2021)
Marketingkutatás kvantitatív módszerei. Segédanyag SPSS program használatához.
Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézet, Budapest.
. ISBN 978-963-503-864-0
Mandják, Tibor, Simon, Judit and Lantos, Zoltán
(2004)
Mit gondolnak a vállalatvezetők az üzleti kapcsolatok értékéről?
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35
(1).
pp. 48-56.
Balázs, Péter György, Łaszewska, Agata, Simon, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471 and Brodszky, Valentin
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6095-2295
(2024)
Population normative data for OxCAP-MH capability scores.
The European Journal of Health Economics
.
DOI 10.1007/s10198-024-01696-w
Kemény, Ildikó and Simon, Judit
(2015)
Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások?
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46
(7).
pp. 28-40.
DOI 10.14267/VEZTUD.2015.07.03
Mayer, Susanne
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4448-0478, Berger, Michael
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1183-8410, Perić, Nataša
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1223-9601, Fischer, Claudia
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7574-8097, Konnopka, Alexander
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2605-3456, Brodszky, Valentin
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6095-2295, Evers, Silvia M. A. A.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1026-570X, Hakkaart-van Roijen, Leona
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0635-7388, Ruiz Guitérrez Colosia, Mencia
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2631-0205, Salvador-Carulla, Luis
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5742-9866, Park, A-La
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4704-4874, Thorn, Joanna
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8962-2428, García-Pérez, Lidia
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5626-8116 and Simon, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9279-8627
(2024)
The Development of a New Approach for the Harmonized Multi-Sectoral and Multi-Country Cost Valuation of Services : The PECUNIA Reference Unit Cost (RUC) Templates.
Applied Health Economics and Health Policy, 22
(6).
pp. 783-796.
DOI https://doi.org/10.1007/s40258-024-00905-0
Kovács, Bence and Simon, Judit
(2017)
The impact of scientific evidence and price level of hypertension drug therapies on their market performance – A Europe based analysis.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48
(5).
pp. 49-63.
DOI 10.14267/VEZTUD.2017.05.05
Munkácsi, Noémi and Simon, Judit
(2018)
What are the potential end customers of the heat market like? The customer segmentation challenge on the heat market.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49
(5).
pp. 13-27.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.05.02
Kemény, Ildikó
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Kun, Zsuzsanna
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2323-6174, Simon, Judit
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Kulhavi, Nikoletta Márta
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9656-2232 and Henseler, Jörg
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9736-3048
(2023)
Új lendület a PLS-SEM alkalmazásában az üzleti kutatások terén : Avagy hazai helyzetkép, szószedet és a módszertani korlátok feloldása.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 54
(1).
pp. 2-13.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2023.01.01
This list was generated on Mon Oct 27 01:57:56 2025 UTC.