Number of items: 7.
Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Szebenszki, Noémi ORCID: https://orcid.org/0009-0007-8323-1857, Kriveczky, Villő ORCID: https://orcid.org/0009-0001-0285-7644 and Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
(2024)
A fehérneműreklámokban megjelenő női diverzitás és szexualitás – Attitűdvizsgálat a Z generációs nők körében.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
(2).
pp. 17-29.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.02.02
Orehóczki, Zsuzsanna and Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946
(2022)
A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(4).
pp. 17-27.
DOI 10.14267/VEZTUD.2022.04.02
Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna
(2020)
A külföldi tanulási motivációk és a felsőoktatással való elégedettség összefüggései.
Educatio, 29
(1).
pp. 116-124.
DOI https://doi.org/10.1556/2063.29.2020.1.9
Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila
(2021)
A nők attitűdje a tradicionális és a femvertising reklámokban megjelenő női sztereotípiákkal szemben = The attitude of women towards female stereotypes
in traditional advertising and femvertising.
Marketing & Menedzsment, 55
(4).
pp. 5-14.
DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.01
Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Gomez-Borquez, Claudia L. ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2537-6007, Centeno-Velázquez, Edgar ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9718-8078 and Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354
(2023)
Empowerment through femvertising - Evidence from Mexico and Hungary.
Feminist Media Studies
.
DOI 10.1080/14680777.2023.2268854
Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna
(2020)
Kulturális sokk és pozitív szájreklám – a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében = Culture shock and positive word of mouth – Among international students in higher education.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
(2).
pp. 23-31.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.02.02
Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Horváth, Anna
(2022)
Mi a titkuk? Nemi egyenlőség és a nőket megerősítő, femvertising reklámok Magyarországon és Izlandon.
Magyar Tudomány, 183
(12).
pp. 1518-1532.
DOI https://doi.org/10.1556/2065.183.2022.12.2
This list was generated on Fri Nov 22 01:56:23 2024 UTC.