Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 7.

Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Szebenszki, Noémi ORCID: https://orcid.org/0009-0007-8323-1857, Kriveczky, Villő ORCID: https://orcid.org/0009-0001-0285-7644 and Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 (2024) A fehérneműreklámokban megjelenő női diverzitás és szexualitás – Attitűdvizsgálat a Z generációs nők körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55 (2). pp. 17-29. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.02.02

Orehóczki, Zsuzsanna and Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946 (2022) A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (4). pp. 17-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.04.02

Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna (2020) A külföldi tanulási motivációk és a felsőoktatással való elégedettség összefüggései. Educatio, 29 (1). pp. 116-124. DOI https://doi.org/10.1556/2063.29.2020.1.9

Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila (2021) A nők attitűdje a tradicionális és a femvertising reklámokban megjelenő női sztereotípiákkal szemben = The attitude of women towards female stereotypes in traditional advertising and femvertising. Marketing & Menedzsment, 55 (4). pp. 5-14. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.01

Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Gomez-Borquez, Claudia L. ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2537-6007, Centeno-Velázquez, Edgar ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9718-8078 and Malota, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5628-4354 (2023) Empowerment through femvertising - Evidence from Mexico and Hungary. Feminist Media Studies . DOI 10.1080/14680777.2023.2268854

Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna (2020) Kulturális sokk és pozitív szájreklám – a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében = Culture shock and positive word of mouth – Among international students in higher education. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (2). pp. 23-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.02.02

Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Horváth, Anna (2022) Mi a titkuk? Nemi egyenlőség és a nőket megerősítő, femvertising reklámok Magyarországon és Izlandon. Magyar Tudomány, 183 (12). pp. 1518-1532. DOI https://doi.org/10.1556/2065.183.2022.12.2

This list was generated on Fri Nov 22 01:56:23 2024 UTC.