Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 26.

Babotán, Márk, Dávid, Viktória Ramóna, Kinyik, Berta and Varga, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5061-843X (2023) A Home Office és az irodai munka iránti implicit és explicit preferenciák összehasonlítása. Jel-Kép: Kommunikáció, közvélemény, média (1). pp. 14-25. DOI 10.20520/JEL-KEP.2023.1.14

Varga, Ákos, Simon, Judit, Pintér, Attila, Tóth, Lilla and Kozák, Lajos (2020) A fogyasztói etnocentrizmus idegi korrelációi – neuromarketing-kutatás. Az ismertség által okozott implicit agykérgi aktivitásmoduláció vizsgálatára = Neural correlates of consumers’ ethnocentrism. Implicit modulation of cortical activations caused by familiarity. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 45-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.05

Merkl, Márta (2019) A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 113-118. . ISBN 978-963-503-798-8

Balla, Dorottya and Varga, Ákos (2019) A közösségimédia-marketing vizsgálata táplálékkiegészítő márkák példáján keresztül. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 51-63. . ISBN 978-963-503-798-8

Horváth, Dóra (2019) A metaforák szerepe a szervezeti önértelmezésben: metaforák és menedzsment. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 65-74. . ISBN 978-963-503-798-8

Varga, Ákos and Belényi, Tímea (2018) Az Airbnb megosztáson alapuló szállásközvetítő oldal által nyújtott pozitív szolgáltatásélmény, s a használatára ösztönző fogyasztói motivációk feltárása. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 29-38. . ISBN 978-963-503-751-3

Varga, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5061-843X and Csordás, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8077-4000 (2021) Az ismeretlen ismerős. A neuromarketing iránti attitűdök szentimentelemzése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (6). pp. 44-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.06.04

Simon, Judit and Varga, Ákos (2020) Bevezető. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 43-44. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.04

Ásványi, Katalin and Áncsán, Dóra (2019) CSR-kampányok a nemzetközi piacon. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 135-146. . ISBN 978-963-503-798-8

Chaker, Hager (2019) Corporate Social Responsibility and its importance from the general to the hospitality sectors: A Literature Review. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 147-164. . ISBN 978-963-503-798-8

Csordás, Tamás and Varga, Ákos, eds. (2019) DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-798-8

Szalma, Lilla Bettina and Varga, Ákos (2019) Egy új biotermékkel kapcsolatos fogyasztói magatartás vizsgálata. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 119-134. . ISBN 978-963-503-798-8

Varga, Ákos (2018) Fogyasztói neurotudomány, neuromarketing és egyéb boszorkányságok. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 75-82. . ISBN 978-963-503-751-3

Hegedűs, Sára and Kasza-Kelemen, Kata and Nagy, Ildikó Réka and Pataki, György and Pinke-Sziva, Ivett and Varga, Ákos (2021) Guidelines for Ecosystem Services Based Ecotourism Strategy. Project Report. Corvinus University of Budapest, Budapest.

Gáti, Mirkó and Simay, Attila Endre (2019) How consumers can understand the role and relevance of social mobile e-commerce. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 9-17. . ISBN 978-963-503-798-8

Varga, Ákos and Panyi, Krisztina (2018) Híres leszek! - a magyar YouTube piac influencer központú vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 24-30. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.03

Csordás, Tamás and Varga, Ákos, eds. (2018) MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-751-3

Tomka, Márton and Csordás, Tamás (2019) Magyar pénzügyi hirdetések retorikai elemzése. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 97-112. . ISBN 978-963-503-798-8

Komár, Zita (2019) Meggyőző és manipulatív befolyásolási stratégiák a reklámretorika szemszögéből: szalmabáb, hamis dilemma, személyeskedés és egyéb reto-logikai érvelési hibák tettenér(t)ése. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 76-96. . ISBN 978-963-503-798-8

Marchis, Andrea and Markos-Kujbus, Éva (2019) Minden jó influencer…” – Avagy hogyan lehet hiteles egy Instagram-mikroinfluencer az ügynökségek és az influencerek szerint? In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 19-33. . ISBN 978-963-503-798-8

Varga, Ákos (2016) Neuromarketing, a marketingkutatás új iránya. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (9). pp. 55-63. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.09.05

Varga, Ákos (2019) Public Relations. Kommunikáció vállalaton belül és kívül. Budapesti Corvinus Egyetem.

Griszbacher, Norbert ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3682-520X, Varga, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5061-843X and Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 (2022) Sport, megaesemények, önkéntesek és az egyedi élmény faktor Az önkéntesek szerepe az arénaélmény létrehozásában a megasportesemények során. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (1). pp. 15-28. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.01.02

Ásványi, Katalin, Chaker, Hager and Varga, Ákos (2020) Szép szavak, jó tettek?” A párizsi top zöld szállodák CSR értékeinek és tevékenységének vizsgálata = ”Fine words, good deeds?” An examination of CSR values and activities of the top green hotels in Paris. Turizmus Bulletin, 20 (1). pp. 4-14. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.1

Nagy, Bianka and Markos-Kujbus, Éva (2019) Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 35-50. . ISBN 978-963-503-798-8

Varga, Ákos and Sujbert, Vivien (2018) Énmárkázás online: A Youtuberek márkaépítése során használt tartalomelemek analízise = Self branding online: Content analysis of Youtubers’ self branding. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 506-518. . ISBN 978-80-8122-236-8

This list was generated on Sun Dec 22 01:55:58 2024 UTC.