Corvinus
Corvinus

Items where Year is 1995

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 97.

Poór, József (1995) A "hites menedzsment tanácsadó"-i cím jellemzői és magyarországi bevezetésének lehetőségei. Vezetéstudomány, 26 (1). pp. 5-14.

Berács, József (1995) A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Gazdálkodási Kara Marketing Tanszékének oktatói és tudományos tevékenységéről: Huszonötéves a marketing oktatás. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 74-76.

Pupos, László (1995) A Gödöllői Agrártudományi Egyetem Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémiájának felvételi rendszeréről. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 68-69.

Iwasaki, Yoshio and Tsuyuki, Emiko (1995) A MAYEKAWA iparvállalat irányítása: Minőségi gyártás és a japán vállalatvezetés. Vezetéstudomány, 26 (4-5). pp. 50-53.

Garai, Tamás (1995) A VTMSZ tevékenységéről. Vezetéstudomány, 26 (1). pp. 15-18.

Ötvös, Károly (1995) A beszerzési politika jelentősége a vállalkozásokban. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 61-66.

Mészáros, Ágnes (1995) A controlling sajátosságai magyar konszern- és holdingszervezetekben. Vezetéstudomány, 26 (3). pp. 25-37.

Zoltayné Paprika, Zita and Paholics, Gábor (1995) A döntéstámogatás koncepciójának újrafogalmazása. Vezetéstudomány, 26 (11). pp. 20-24.

Lengyel, György (1995) A gazdasági elit szegregációja és lakásviszonyai (1920-1940). Budapesti Negyed, 3 (2). pp. 127-136.

Shiraishi, Toshimasa (1995) A japán acélipar jelenlegi helyzete és a szakképzés. Vezetéstudomány, 26 (4-5). pp. 66-70.

Révész, Szilárd (1995) A kamatlábak ingadozásából származó kockázatok és ezek fedezése. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 33-38.

Eibel, Katalin and Bauer, András and Berács, József (1995) A kis- és közepes vállalatok útkeresése: A nemzetközi piacralépés esélyei. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 45-53.

Örkény, Antal (1995) A kisebbségek csipkerózsika álma és a szociológus herceg esete. Replika, 17-18 . pp. 260-273.

Kasza, Gábor (1995) A kockázati tőke fogalma. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 29-32.

Markellos, Raphael N. and Siriopoulos, Costas and Sirlantzis, Konstantinos (1995) A káosz vizsgálata a kialakuló tőkepiacokon és a pénzügyi menedzsment kérdései. Vezetéstudomány, 26 (11). pp. 13-19.

Molnár, László (1995) A könyvhöz, az olvasáshoz kapcsolódó szokásaink néhány kevéssé ismert részlete. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 67-73.

Hajdu, Ottó and Jávor, László and Virág, Miklós (1995) A magyar gazdaság szakágazatainak komplex pénzügyi mutatórendszeren alapuló vizsgálata. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 14-20.

Kornai, János (1995) A magyar gazdaságpolitika dilemmái = Dilemmas of the Hungarian economic policy. Közgazdasági Szemle, 42 (7-8). pp. 633-649.

Hofmeister Tóth, Ágnes and Bauer, András (1995) A magyar marketingvezetők helye a nemzetközi kulturális térképen. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 37-44.

Pataki, Béla (1995) A magyar menedzsment terminológia rendbetételéről és az írástudók felelősségéről. Vezetéstudomány, 26 (11). pp. 47-51.

Nemes, Ferenc and Tóth, Imre Zoltán (1995) A magyar vezető-, menedzser- és üzletemberképzés helyzete, különös tekintettel az üzletorientált agrármenedzser képzésre. Vezetéstudomány, 26 (9). pp. 5-10.

Simon, Judit (1995) A marketing és a műszaki fejlesztés szerepe az innovációs és diffúziós folyamatban. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 20-31.

Karoliny, Mártonné (1995) A minőség-érem harmadik oldala, avagy a "lágy" elem kemény és komoly követelményei. Vezetéstudomány, 26 (11). pp. 34-41.

Bodor, Pál and Mátyási, Sándor (1995) A minőség: új vezetési paradigma, avagy mit jelent a "kiválóság" a vezetésben. Vezetéstudomány, 26 (1). pp. 28-35.

Sulyok, Anna (1995) A minőségtudatosság megjelenésének szükségessége az élelmiszerfogyasztás területén: Az élelmiszercímkézés mint követelmény. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 49-51.

Makó, Csaba and Novoszáth, Péter (1995) A multinacionális vállalatok és a munkaügyi kapcsolatok heterogenitása. Vezetéstudomány, 26 (4-5). pp. 54-65.

Kajári, Karolina and Somogyi, Sándor and Kocsondi, József (1995) A munkahely megtartását motiváló tényezők hierarchiája a mezőgazdaságban. Vezetéstudomány, 26 (3). pp. 52-55.

Flecker, Jörg (1995) A munkaszervezet konvergenciája a nemzetköziesedett gazdaságban: Elméleti fejtegetések és Ausztria esete. Vezetéstudomány, 26 (4-5). pp. 32-42.

Bauer, András (1995) A márka és a márkaérték elméleti kérdései és gyakorlati feladatai. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 39-42.

Tasnádi, József (1995) A márka- és a márkaérték-létrehozás és -mérés egyes kérdései. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 73-80.

Pálinkás, Jenő (1995) A rugalmas specializáció mint vezetésstratégiai elem. Vezetéstudomány, 26 (11). pp. 25-29.

Carman, Rob (1995) A szervezeti változás menedzselése: Horvátország esete. Vezetéstudomány, 26 (8). pp. 43-48.

Papp, Ilona (1995) A szolgáltatásmarketing sajátosságai és a marketingmix. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 31-40.

Pataki, Béla (1995) A technikamenedzsment lényege és jelentősége. Vezetéstudomány, 26 (11). pp. 30-33.

Varsányi, Judit (1995) A tudástőke értéke és hasznosítása: Szellemi vagyonhasznosítás, és szerepe a cégérték növelésében. Vezetéstudomány, 26 (3). pp. 5-16.

Katits, Etelka (1995) A tőkefinanszírozási döntéselmélet fejlődési szakaszairól. Vezetéstudomány, 26 (3). pp. 17-24.

Asp, Erkki and Ahsanullah, Abul (1995) A vállalati kultúra mint sikertényező. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 42-49.

Tari, Ernő (1995) Adalékok a vállalati stratégia elméletének és gyakorlatának korai fejlődéstörténetéhez. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 14-22.

Illés, Sándor (1995) Adalékok a vállalati összehasonlítás gyakorlatából. Vezetéstudomány, 26 (2). pp. 5-8.

Kelemen, Károly (1995) Amit az üzleti világ a nonprofit szervezetektől tanulhat. Vezetéstudomány, 26 (2). pp. 9-13.

Larsson, Rikard (1995) Az akkulturáció útjában álló akadályok vállalati fúzió és felvásárlás esetében: Stratégiai és emberi erőforrás-menedzsment vonatkozások. Vezetéstudomány, 26 (8). pp. 24-36.

Molnár, Dezső (1995) Az előre meneküléstől a tudatos felismerésig: Egy textilruházati ipari vállalat fejlődésének tanulságai. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 54-60.

Füredi, Gábor (1995) Az emberi erőforrás menedzselésének új követelményei a vegyesvállalatoknál: A DWA példája. Vezetéstudomány, 26 (4-5). pp. 43-49.

Cook, Mark (1995) Az európai fúzió- és versenypolitika. Vezetéstudomány, 26 (8). pp. 13-23.

Horváth, Tamás (1995) Az infláció hatásai a vállalatértékelésben. Vezetéstudomány, 26 (3). pp. 56-63.

Iványi, Attila Szilárd and Hoffer, Ilona (1995) Az innovációs folyamat menedzselésének módszertana. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 21-30.

Virág, Miklós (1995) Bemutatkozik a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszéke. Vezetéstudomány, 26 (10). p. 5.

Hadas, Miklós (1995) Beszélgetés Dr. Székács Istvánnal. Replika, 19-20 . pp. 11-41.

Makó, Csaba and Novoszáth, Péter (1995) Bevezető. Vezetéstudomány, 26 (4-5). pp. 5-11.

Schleicher, Imre (1995) Bizottságok a szervezetben. Vezetéstudomány, 26 (2). pp. 30-38.

Oberhofer, Albert F. (1995) Egyetemmenedzsment. Vezetéstudomány, 26 (9). pp. 18-26.

Bőgel, György (1995) Előszó. Vezetéstudomány, 26 (8). p. 5.

Poór, József (1995) Emberi erőforrás menedzselés különböző vezetési kultúrákban. Vezetéstudomány, 26 (9). pp. 50-63.

Kőszeghy, Attila (1995) Fogalmak és jelentések a területi tervezés látókörében. Vezetéstudomány, 26 (3). pp. 38-45.

Hadas, Miklós and Karády, Viktor (1995) Futball és társadalmi identitás. Replika, 17-18 . pp. 89-120.

Jelen, Tibor (1995) Gondolatok a kisvállalati stratégiai tervezésről. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 56-61.

Granger, Richard J. and Sziráczky, Zoltán (1995) Hogyan használható a K+F pénzcsinálásra? Vezetéstudomány, 26 (1). pp. 36-41.

Bedő, Miklós Áron (1995) Hogyan juthat egy cég válságba? Vezetéstudomány, 26 (9). pp. 36-49.

Kunsági, Andrea (1995) Hogyan láttassuk termékünket a fogyasztóval? Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 32-36.

Berki, Erzsébet (1995) Illetmények az államháztartásban: Besorolási és illetményrendszer a szolgálati, a köztisztviselői és a közalkalmazotti jogviszonyban. Vezetéstudomány, 26 (2). pp. 39-47.

Illés, Mária (1995) Inflációs eredetű vagyonmozgás a vállalati szférában: Elvi kérdések és a magyar megoldás. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 7-13.

Dobay, Péter (1995) Informatika, szakkönyvek, tankönyvek... Gondolatok Noszkay Erzsébet: Informatikai és rendszerszervezési alapismeretek című munkája kapcsán (Könyvismertetés). Vezetéstudomány, 26 (4-5). pp. 84-88.

Inzelt, Annamária (1995) Innovációk kompországban: Bay Zoltán emlékére. Vezetéstudomány, 26 (2). pp. 48-53.

Dubois, Pierre and Linhart, Daniele (1995) Ipari hálózatok és a vállalati kultúra: Franciaország. Vezetéstudomány, 26 (4-5). pp. 17-31.

Kasahara, Kiyoshi (1995) Japán autógyár Indiában: A Maruti Suzuki és a technológiaátadás. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 30-34.

Sipos, Zoltán (1995) Kisvállalkozások a magyar külkereskedelemben. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 50-55.

Fekete, Ferenc and Sándor, Imre (1995) Kommunikációs lehetőségek válságos helyzetekben. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 41-46.

Mészáros, János (1995) Magyar tőkebefektetések külföldön. Vezetéstudomány, 26 (1). pp. 42-47.

Holló, Katalin (1995) Magyar vállalatok integrálódása a felvásárló multinacionális vállalat szervezetébe. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 24-28.

Berács, József and Hooley, Graham and Kolos, Krisztina (1995) Marketingstratégia Magyarországon: A hazai vállalatok tipológiája. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 5-11.

Sutus, Imre (1995) Menedzser átlagkeresetek a vállalkozói szférában. Vezetéstudomány, 26 (3). pp. 46-51.

Radácsi, László (1995) Menedzserek két tűz között: Marketing és etika. Vezetéstudomány, 26 (11). pp. 42-46.

Noszkay, Erzsébet (1995) Menedzsment műszakiaknak / szerk. Kocsis József (Könyvismertetés). Vezetéstudomány, 26 (4-5). pp. 83-84.

Misz, József and Simonits, Zsuzsanna (1995) Mit tehet az állam az infláció és a munkanélküliség ellen? Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 5-13.

Westbrook, Roy (1995) Miért nem működünk együtt? Multidiszciplináris oktatás és kutatás. Vezetéstudomány, 26 (8). pp. 7-12.

Kornai, János (1995) Négy jellegzetesség. A magyar fejlődés politikai gazdaságtani megközelítésben. 1. rész = Four characteristic features. Development in Hungary from the aspect of political economy. First Part. Közgazdasági Szemle, 42 (12). pp. 1097-1117.

Coning, Tobie de (1995) Oktatási kihívás: vállalkozók az átmeneti gazdaságban. Vezetéstudomány, 26 (9). pp. 11-17.

Wallace, Terry (1995) Oroszországból szeretettel: Az Ikarusz esete és a magyar autóbuszgyártás. Vezetéstudomány, 26 (2). pp. 20-29.

Antal-Mokos, Zoltán (1995) Privatizáció és vállalati fordulatstratégiák társadalmi és gazdasági átalakulásban: Kutatási modell. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 23-29.

Móczár, József (1995) Reducible von Neumann models and uniqueness. Metroeconomica, 46 (1). pp. 1-15. DOI 10.1111/j.1467-999X.1995.tb00723.x

Ságodiné Szabó, Hajnalka (1995) Stratégiaalkotási folyamatok a KOPINT-DATORG Rt-nél. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 13-23.

Salamon, Károly (1995) Stratégiai információs rendszerek hazai alkalmazásai. Vezetéstudomány, 26 (1). pp. 19-27.

Imre, Tamás (1995) Stratégiai szövetség, mint a versenyhelyzet javításának egyik eszköze. Vezetéstudomány, 26 (9). pp. 27-35.

Bőgel, György and Salamonné Huszty, Anna (1995) Stratégiai üzleti egységek a telekommunikációban. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 5-12.

Desfosses, Louis (1995) Stratégiaváltás az Ikarusz-nál - amerikai szemmel. Vezetéstudomány, 26 (2). pp. 14-19.

Várnagy, Péter (1995) Személyzeti/emberi erőforrás-menedzsment / szerk. Farkas Ferenc, Karoliny Mártonné, Poór József (Könyvismertetés). Vezetéstudomány, 26 (4-5). pp. 88-89.

Bakacsi, Gyula (1995) Szervezeti átmenet - vezetői magatartás. Vezetéstudomány, 26 (4-5). pp. 12-16.

Kolos, Krisztina and Demeter, Krisztina (1995) Szolgáltatások: A fogyasztók elvárásai és választási szempontjai. Vezetéstudomány, 26 (6). pp. 12-19.

Varsányi, Judit (1995) Termelő befektetések menedzselése: A strukturális harmónia közelítése piacorientált hatásvizsgálatokkal. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 62-72.

Németh, György (1995) Verseny a pénzügyi szolgáltatások piacain. Vezetéstudomány, 26 (10). pp. 47-55.

Schleicher, Imre (1995) Vezetés és menedzsment. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 43-48.

Drótos, György (1995) Vissza a jövőbe? Outsourcing az információtechnológiai szolgáltatások körében. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 56-64.

Thompson, Paul (1995) Vállalati kultúra: Mítosz és valóság: Kelet és Nyugat. Vezetéstudomány, 26 (4-5). pp. 71-82.

Vecsenyi, János and Kovach, Robert, Jr. (1995) Vállalatok túlélése és halála Közép- és Kelet-Európában: Tipikus cégek és stratégiák. Vezetéstudomány, 26 (11). pp. 5-12.

Hauk, Béla (1995) Vállalkozóképzés felsőfokon. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 65-67.

Lengyel, László (1995) Válságkezelés vállalati teljesítménynöveléssel. Vezetéstudomány, 26 (12). pp. 35-41.

Choi, Chong Ju (1995) Üzleti lehetőségek Európa és Ázsia között. Vezetéstudomány, 26 (8). pp. 37-42.

This list was generated on Thu Nov 26 01:47:04 2020 CET.