Duma, László and Monda, Eszter (2011) Tapasztalati termékek - az internetes tájékozódástól a vásárlásig. Információs Társadalom, 11 (1-4). pp. 81-101. DOI 10.22503/inftars.XI.2011.1-4.5
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Official URL: https://doi.org/10.22503/inftars.XI.2011.1-4.5
Abstract
Cikkünk körbejárja az internetes tájékozódástól a vásárlásig terjedő utat a tapasztalati termékekre fókuszálva. A tanulmány elején a tapasztalati termékek tulajdonságait mutatjuk be, majd megvizsgáljuk az információtechnológiának ezekre a javakra ható tényezőit. A kommunikációs csatornák átrendeződését egy kutatással kívánjuk megvizsgálni, amelyben a felhasználóknak a tapasztalati termékekkel kapcsolatos szokásait vizsgáljuk. A vizsgálat főként arra terjed ki, hogy milyen információs csatornák segítségével jut el a felhasználó a vásárlásig, illetve az azt megelőző információgyűjtésig és mennyire meghatározó a közösség véleményformáló ereje, és az általa létrejött kollektív tudat. Ennek eredményeképp a vállalatok is felkészülhetnek az online világban egyre inkább élesedő versenyre. Összegzésképpen a mintából levonható tanulságok, gyakorlati példák, és a releváns uralkodó elméletek alapján meghatározzuk azokat a fontos IKT eszközöket, valamint fejlődésük várható irányát, amelyeknek döntő hatása lesz a közeljövőben a fogyasztók viselkedésére.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | közösségi média; tapasztalati termékek; felhasználói jelenlét; virtuális marketing csatornák; IKT eszközök; online vásárlás; internetes tájékozódás; web2.0; |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute for Environmental Science > Futures Studies Department Faculty of Business Administration > Institute of Informatics > Department of Infocommunication |
Subjects: | Commerce and tourism Marketing Education Computer science |
DOI: | 10.22503/inftars.XI.2011.1-4.5 |
ID Code: | 10794 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 17 Jan 2025 08:02 |
Last Modified: | 17 Jan 2025 08:02 |
Repository Staff Only: item control page