Kazainé Ónodi, Annamária (2025) Motiváció és teljesítményértékelés kapcsolata az egyetemi oktatásban. Educatio, 33 (4). pp. 540-547. DOI 10.1556/2063.33.2024.4.10
![]() |
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
160kB |
Official URL: https://doi.org/10.1556/2063.33.2024.4.10
Abstract
A tanulásban való kitartás, a szorgalom olyan fontos belső tényező, amitnapjainkban sem hagyhatunk figyelmen kívül. A több mint 3000 hallgatói véleménytfeldolgozó kutatásunk kimutatta, hogy összefüggés van a hallgatók tanuláshozvaló alaphozzáállása és egy tantárgy, illetve egy szemináriumi csoportmegítélése között. A kutatás eredményeit, illetve az ez alapján megfogalmazottjavaslatokat érdemes figyelembe venni az oktatók teljesítményértékelésirendszerének tervezésekor. A cél az egyetemi oktatás minőségi színvonalánakmegőrzése, melyet részben a hallgatói visszajelzés segít, másrészt olyanrendszert kell kialakítani, amely nem kényszeríti az oktatókat olyan módszerekalkalmazására, amely elsősorban a hallgatói elégedettséget és nem az oktatáshatékonyságának emelését szolgálja.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | felsőoktatás, motiváció, hallgatói vélemény, teljesítményértékelés |
Divisions: | Institute of Entrepreneurship and Innovation |
Subjects: | Education |
DOI: | 10.1556/2063.33.2024.4.10 |
ID Code: | 10949 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 27 Feb 2025 13:19 |
Last Modified: | 27 Feb 2025 13:19 |
Repository Staff Only: item control page